Play4 De Slimste Mens Ter Wereld 2023

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Seizoen 21 ondertussen, vanaf 16 oktober te zien op Play4.

Veel juryleden passeerden afgelopen jaren al de revue.
Ze zijn ook allen aanwezig in de nieuwe trailer die het nieuwe seizoen aankondigt.
Enkele kandidaten:
  • Jade Mintjes
  • Alex Agnew
  • Nathalie Meskens
  • Robin Pront
  • Annelien Coorevits
  • Elisabeth Lucie Baeten

 
Erik gaat effectief stoppen als presentator?
Zoals in Politiek & Actua 😇: heb je de link hierboven eigenlijk wel bekeken?

Maar dat is nu toch al enkele jaren dat ze zo'n filmische promotievideo de wereld insturen ter promotie?
Er zijn er al betere geweest dan deze, maar is wel leuk gedaan.
 
Baeten ziet er mij zowat de nieuwe Joy Anna Thielemans uit: veel dingen proberen (acteren, schrijven, tv maken) maar weinig dat echt wil lukken. Ziet er mij wel sympathiek uit maar die 'De laatste dag' is echt tenenkrullend slecht.

Ben wel benieuwd naar Agnew en Jade Mintjens en hoop ergens dat ze den Andries van WTTAA er ook nog bijhalen.
 
Baeten ziet er mij zowat de nieuwe Joy Anna Thielemans uit: veel dingen proberen (acteren, schrijven, tv maken) maar weinig dat echt wil lukken. Ziet er mij wel sympathiek uit maar die 'De laatste dag' is echt tenenkrullend slecht.

Ben wel benieuwd naar Agnew en Jade Mintjens en hoop ergens dat ze den Andries van WTTAA er ook nog bijhalen.
Ja, sympathiek zal ze mss wel zijn. Alleen is het jammer dat zo een mensen vaak dan worden opgevoerd als “grappige” vrouw. En krijgen we dan de indruk dat vrouwen minder grappig zouden zijn. Terwijl ik zo een Jade Mintjens haar humor bv wel kan smaken.
 
Ofwel is het gewoon leuk om te maken ofwel merken ze dat het echt wel nodig is om extra aandacht te creëren rond het programma.
waarschijnlijk beide.
ik kan mij wel inbeelden dat dat voor die bende sowieso leuk om maken is, maar het is totaal overbodig, behalve om hype te creëeren. alle fans zullen het er nu wel over gehad hebben.
 
Erik van Looy geeft zelf aan in ondertussen toch al verschillende podcasts etc dat De Slimste Mens zijn hoogdagen van het jaar zijn.
Zegt zelfs dat hij zich ongelukkig voelt als hij niet met de quiz bezig is door het jaar.
Zoals steeds geef ik het een kans,vorig jaar ben ik wel afgehaakt.
 
Baeten ziet er mij zowat de nieuwe Joy Anna Thielemans uit: veel dingen proberen (acteren, schrijven, tv maken) maar weinig dat echt wil lukken. Ziet er mij wel sympathiek uit maar die 'De laatste dag' is echt tenenkrullend slecht.

Ben wel benieuwd naar Agnew en Jade Mintjens en hoop ergens dat ze den Andries van WTTAA er ook nog bijhalen.
Maar haar Instagramsketch over de politiek is pure genialiteit.

Leuke deelnemerslijst dit jaar, bijna zin om zelf nog eens te volgen.
 
Ik vind het ook een heel interessante deelnemerslijst dit jaar! Waarschijnlijk wal ik de meeste afleveringen dus wel volgen.
 
Veel komieken dit jaar en wel de goeie. Agnew zoals eerder vermeld maar ook Jeroen Leenders, Jade Mintjes en Vincent Voeten zie ik wel potentieel in. De droogheid van Voeten moeten ze wel is combineren met die van Jeroom en of Geirnaert want dat kan nog wel echt funny worden
 
Het is al een jaar of 6 geleden sinds ik het voor het laatst actief volgde, maar de afleveringen met Alex Agnew, Bart Peeters en Erik De Jong wil ik toch zeker proberen te kijken. Is er al een overzicht van wie wanneer voor de eerste keer deelneemt beschikbaar? 🙃
 
Terug
Bovenaan