Play4 De Slimste Mens Ter Wereld 2023

Laatste jaren ook niet echt actief meer gevolgd, maar best een leuke lijst kandidaten deze keer inderdaad. Misschien nog wel eens vaker terug opzetten.
 
Het is al een jaar of 6 geleden sinds ik het voor het laatst actief volgde, maar de afleveringen met Alex Agnew, Bart Peeters en Erik De Jong wil ik toch zeker proberen te kijken. Is er al een overzicht van wie wanneer voor de eerste keer deelneemt beschikbaar? 🙃
Wordt dat dan ooit gegeven? We weten wie in aflevering 1 zit en den Erik sluit af met de kandidaat van de dag erna aan te kondigen, een volledige kalender heb ik nog niet zien passeren
 
Ik moet hier wat tegengas geven, maar ik word toch niet echt warm van deze deelnemerslijst eerlijk gezegd. Zitten bitter weinig kandidaten tussen waar ik naar uit kijk. Al zitten er ook wel een deel bij die ik niet (echt) ken.
 
De formule op zich is al meer leeggemolken dan een koe in Somalië.

Er moet voor een goede aflevering de juiste chemie zijn tussen jury en kandidaten maar dat is moeilijk op voorhand te voorspellen.
Is die chemie er niet, dan blijf je zitten met de voorspelbare en ingestudeerde 'grappen' van Eric en de jury maar die redden een aflevering niet.
 
Die Joost....nog nooit van gehoord zelfs.
Zijn die tanden altijd zo of heeft hij een specialleke gedaan voor de aflevering?
 
Vraag 9 en ik word zoals verwacht spontaan agressief van dit programma. Jennifer die met alles overdreven lacht, Bart Cannaerts die zijn ik-kijk-omhoog-terwijl-ik-lach bovenhaalt, Erik die zijn voorgeprogrammeerde mopjes vertelt, Joost die zijn tanden kleurt om op te vallen, …

Ik ga slapen met een rustgevende podcast op de achtergrond. Ik heb het nodig 😡
 
Terug
Bovenaan