Play4 De Slimste Mens Ter Wereld 2023

Blij dat Alex door is. Leek idd heel zenuwachtig. In zijn stand-up show vorige week vertelde hij een grap die tijdens de opnames eruit was geknipt wegens te grof voor op TV. Was idd te grof voor op TV :D Kan in toekomstige afleveringen nog vonken geven.

Jammer van Charlotte aan het einde. Misschien omdat Joost zich onder haar liet zakken terwijl dat niet hoefde dat ze zelf een fout maakte.

Joost, ik probeer een open mind te houden, maar iemand die elke keer teruggrijpt naar zoiets als dat idiote elleboog-dingetje en een opvaltand heeft, daar ga ik het ook niet direct mee hebben.
 
Ik geef het al op. Ik zal de 'leuke' momenten wel nog voldoende zien passeren op alle mogelijke kanalen
 
Als je op voorhand al verwacht dat je u gaat ergeren waarom nog kijken? Blijf ik wat raar vinden.

Ik vond het heel aangenaam, goed moeten lachen. Van die Joost had ik nog nooit gehoord, en ik had meteen een judgment klaar, maar hij is wel gegroeid bij mij.

Heel blij dat Alex meteen heeft gewonnen! Misschien kan hij daardoor wat minder zenuwachtig zijn de volgende keer
 
Als je op voorhand al verwacht dat je u gaat ergeren waarom nog kijken? Blijf ik wat raar vinden.

Ik vond het heel aangenaam, goed moeten lachen. Van die Joost had ik nog nooit gehoord, en ik had meteen een judgment klaar, maar hij is wel gegroeid bij mij.

Heel blij dat Alex meteen heeft gewonnen! Misschien kan hij daardoor wat minder zenuwachtig zijn de volgende keer
Mijn excuses dat ik na de afgelasting van de top match van de RD 2 minuten naar DSMTW gekeken heb.
 
Los van die Joost zijn tjoeke tuut tuut gebaar.
Kon toch wel nog grappig uit de hoek komen, maar al een geluk dat Alex en Joost wat grappig waren.

Zet Alex gewoon in de jury stoel samen met Geubels of Jeroom.
 
Die is aangenamer met niet blond haar iig :unsure: .

Nee cva aflevering wel, die Joost zijn tanden dat snap ik niet maar kerel was idd best aangenaam (en nam het echt wel serieus ook).
 
Ik moest wel ff aan South Park denken toen Bart op het einde iets in de aard zei van:

"Gaat moeilijk worden om Joost naar huis te spelen, als em geen huis heeft" :rofl:
 
Ik vind Joost wel een toffe kerel. Heb er x-aantal jaren geleden een 20-tal minuten mee gesproken. Die heeft toch wel serieus verstand en speelt een type, wat hem toch serieus wat succes brengt.

Verder cava aflevering! Jennifer deed wel echt gelijk een tienermeisje die belachelijk nerveus is om haar crush te zien ofzo.

Ach ja!
 
Ik heb me ondertussen wat ingelezen op Joost via een Humo-artikel en heb ook wat van z'n Werchter performance eens bekeken. Een soort van über-millennial gabberpop. Ik moet zeggen: ondanks niet mijn genre, toch aanstekelijk, het werkt wel op zo'n groot podium. En een zeer deftige Ik Wil Je-cover. Zo leer je nog eens iets nieuw kennen. Wat mensen betreft die zich als levende memes profileren ... ik zal maar moeten aanvaarden dat je eens boven de 35 ruimte moet geven aan de nieuwe generatie 😅 Ben nu toch benieuwd naar het vervolg.
 
Als je op voorhand al verwacht dat je u gaat ergeren waarom nog kijken? Blijf ik wat raar vinden.
Inderdaad, vind ik ook. Maar dat zijn dan doorgaans de mensen die zelfs kritische commentaar geven op een komische serie ofzo.
 
Ik kan er niet aan doen maar ik vind Alex Agnew redelijk sympa, maar totaal niet grappig. Dat is echt humor voor de grote eenheidsworst. De leuke nonkel die onder de oudjes lollig doet.

Respect voor wat ie gepresteerd heeft maar de slappe punchlines met zijn plotse AN-stemmetje ben ik al 20 jaar beu.
 
Ik kan er niet aan doen maar ik vind Alex Agnew redelijk sympa, maar totaal niet grappig. Dat is echt humor voor de grote eenheidsworst. De leuke nonkel die onder de oudjes lollig doet.

Respect voor wat ie gepresteerd heeft maar de slappe punchlines met zijn plotse AN-stemmetje ben ik al 20 jaar beu.
Op het podium (ben recent nog gaan zien) is hij echt wel goed. Daarbuiten iets teveel cringe, net zoals in DSMTW gisteren. Hopelijk is hij vandaag een beetje gekalmeerd.
 
Terug
Bovenaan