De Slimste Mens Ter Wereld 2023

De aflevering van gisteren was de eerste die ik echt gezien heb dit seizoen. Ik vond JJVDW wel goed. Agnew vind ik als persoon zalig. Lijkt me echt iemand waar ge mee aan de toog kunt hangen met een paar pinten, maar zijn humor is toch echt niet mijn ding.

Bij mij omgekeerd. Als artiest top. Maar als mens kan ik daar geen 2’ naar luisteren. Wij noemen dat een aandachtsh**rtje 😊

Soundos is top vijf kandidaten over alle seizoenen heen, wat een heerlijk mens :laugh: :love: .

En 40 + blijkbaar ziet er jonger uit imo.

Sorry Alex, maar er komt een leeftijd waarop die kijk eens wat een fel opschrift ik op mijn T-shirt heb stijl een beetje zielig begint over te komen en ik denk dat die leeftijd stilaan bereikt is.

De minuten durende freestyle tussen Alex en Soundos gaat moeilijk te overtreffen zijn in de rest van het seizoen :lol: .

Ben ik de enige die zich zich steeds, aan iedere kandidaat die er langere tijd in zit, begin te ergeren? Normaal kan ik Alex goed verdragen en zijn humor zeker smaken. Maar vooral de manier waarop hij zijn uiterste best doet om intellectueel over te komen (vingertje in de mond) i.c.m. zijn ego, ergerde ik mij mateloos aan.

De minuten durende freestyle tussen Alex en Soundos gaat moeilijk te overtreffen zijn in de rest van het seizoen :laugh: .
Heel raar, in het begin dacht ik dat Soundos en Alex samen nooit kon werken. Twee van hetzelfde type. Maar ze maken elkaar echt gewoon beter, en lachen zich krom met elkaar. Dat vond ik er zo heerlijk aan :D

Ben ik de enige die zich zich steeds, aan iedere kandidaat die er langere tijd in zit, begin te ergeren? Normaal kan ik Alex goed verdragen en zijn humor zeker smaken. Maar vooral de manier waarop hij zijn uiterste best doet om intellectueel over te komen (vingertje in de mond) i.c.m. zijn ego, ergerde ik mij mateloos aan.
Nee, ik heb dat ook.

Blijkbaar goede aflevering gisteren, net nu ik eens niet kon kijken. :sop:
Was het vooral het eerste deel, of zaten er ook later in de aflevering leuke momenten?

Heerlijke aflevering, ik vind Alex Agnew geweldig in tegenstelling tot sommige andere hier.
Kapotgelachen gisteren, heb dat stuk zeker 5 x teruggespoeld. :laugh:

Terug
Bovenaan