Play4 De Slimste Mens Ter Wereld 2021

Lobmans

Well-known member
Nog enkele weken en het is weer zo ver, vanaf 18 oktober start het negentiende seizoen van De Slimste Mens Ter Wereld.

De trailer werd gisteren alvast gelanceerd, naar de traditie van de voorbije jaren weer een semi-kortfilm:

Dit zijn alvast enkele namen van deelnemers die bevestigd werden of vermeld werden voor het nieuwe seizoen:

Eddy Plankaecrt
Laura Tesoro
Sandra Bekkari
Niels Destadsbader
Klaasje van K3
Dorian Liveyns (man van James Cooke)
Alexander Hendrickx (Red Lions)
Acid (niet officieel bevestigd, maar dit zou wel verteld zijn door Gunther D, die ook deel uitmaakt van de redactie)
 
Hier gaan we weer, elk jaar hetzelfde gezever
is't een gekende BV: 'pfff, die zien we al te veel op TV'
is't iemand die we niet kennen: 'pffff, wat doet die in DSMTW, zijn de echte BV's op misschien?'

zelf kijk ik ook maar sporadisch, maar waarom zou je je in godsnaam opjagen over kandidaten van een TV-quizje?
 
Nog enkele weken en het is weer zo ver, vanaf 18 oktober start het negentiende seizoen van De Slimste Mens Ter Wereld.

De trailer werd gisteren alvast gelanceerd, naar de traditie van de voorbije jaren weer een semi-kortfilm:

Dit zijn alvast enkele namen van deelnemers die bevestigd werden of vermeld werden voor het nieuwe seizoen:

Eddy Plankaecrt
Laura Tesoro
Sandra Bekkari
Niels Destadsbader
Klaasje van K3
Dorian Liveyns (man van James Cooke)
Alexander Hendrickx (Red Lions)
Acid (niet officieel bevestigd, maar dit zou wel verteld zijn door Gunther D, die ook deel uitmaakt van de redactie)
Die bv-lijst :rofl::rofl::rofl:
 

Al bij al toch weinig mis mee? Zoals Pegasus al aanhaalt zal het ook nooit goed zijn. Ofwel iemand die we al te veel zien, ofwel iemand die we te weinig kennen. Na bijna twintig jaar wordt de vijver om uit te vissen ook gewoon kleiner he zonder kandidaten uit te nodigen die al aan bod kwamen vroeger.

Van het bovenstaande lijstje zijn het toch alleszijns 4-5 namen die ge echt wel BV kunt noemen. Die Dorian is uiteraard eerder er in gestopt om "leuke tv" te creëeren met James die dan ongetwijfeld ook in de jury zal zitten.

De enige waar ik nu ook écht niet op zat te wachten is Acid (al is die nog niet officieel bevestigd), maar van al de rest zullen we wel zien zeker? Kandidaten waar ge veel van verwacht (zowel qua kennis als qua amusementsgehalte) vielen in het verleden al vaker tegen, terwijl namen waar ge niet veel van verwacht wel eens kunnen verrassen.

Het blijft hoe dan ook gewoon anderhalf uur redelijk simpele, maar wel leuke ontspanning om de dag mee af te sluiten. Degenen die na al die jaren nog steeds een hoogstaand niveau qua kennis én humor verwachten, kunnen best gewoon naar iets anders zappen want het concept is nu eenmaal wat het is.
 
Ik vind de kandidaten eigenlijk niet zo erg. Er zitten inderdaad wel mensen bij die niet zo bekend zijn, maar die blijken meestal nog de leukste en op die manier worden die ook nog gelanceerd wat voor verfrissing zorgt, zoals bockie die nu in de jury zal zitten :) Hoewel ik het gevoel ga hebben dat die totaal niet grappig ga zijn met hun gescript gezever.

Ah mijn jaarlijkse rant: Jeroom moet weg
 
  • Verdrietig
Waarderingen: 515
Nog enkele weken en het is weer zo ver, vanaf 18 oktober start het negentiende seizoen van De Slimste Mens Ter Wereld.

De trailer werd gisteren alvast gelanceerd, naar de traditie van de voorbije jaren weer een semi-kortfilm:

Dit zijn alvast enkele namen van deelnemers die bevestigd werden of vermeld werden voor het nieuwe seizoen:

Eddy Plankaecrt
Laura Tesoro
Sandra Bekkari
Niels Destadsbader
Klaasje van K3
Dorian Liveyns (man van James Cooke)
Alexander Hendrickx (Red Lions)
Acid (niet officieel bevestigd, maar dit zou wel verteld zijn door Gunther D, die ook deel uitmaakt van de redactie)
Cool gemaakt.
 
Bockie in de jury is wel fijn nieuws. Verder kijk ik hooguit als het toevallig opstaat en eens een moppencompilatie achteraf.
Op zich nog altijd betere tv dan de gemiddelde rommel maar ik ga er niet voor thuis blijven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan