Play4 De Slimste Mens Ter Wereld 2021

Deelnemers zijn gekend

Van Niels Destadsbader tot Flo Windey en Acid: dit zijn de kandidaten van ‘De slimste mens ter wereld’
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211003_96852708

De trofee voor meest irritante deelnemer ooit zal dan toch wel naar Acid gaan :unsure:

Heel wat kleine en relatief onbekende namen, al hoeft dat natuurlijk niet per se een nadeel te zijn.

Ik had MVR er eigenlijk ook bij verwacht, die had normaal gezien vorig jaar ook al toegezegd.
 
Ik wil daar zeker niet over klagen maar puur een vaststelling, er zijn er precies echt wel veel dit jaar die ik niet ken.

Een Lubach, Verheyen, Imbo, ... kunnen het wel goed doen.
 
Had nooit gedacht dat ik het ging schrijven, maar ga dit seizoen meer kijken dan anders. Zitten een paar hele leuke tussen, met Arjen Lubach op kop
 
Ik kijk er toch opnieuw naar uit.

Vorig jaar was het ook één van de weinige dingen die in een sombere periode toch nog amusant waren.
Het is meer amusement dan kwis en als je met de Nederlandse versie vergelijkt, is dat maar goed ook. :tongue:

Voor Lubach zou ik ook wel kijken.
Ik ook. Alhoewel ik mijn verwachtingen laag instel, in Dumpertreeten viel die bijv enorm tegen live.

@hierboven
Wat hebben jullie tegen die Acid?

Ik ken die enkel van de rel vorig jaar met Céline en Michiel, toen had die gewoon gelijk.
Wel een belachelijk accent dat hij voor zichzelf bedacht heeft... :tongue:
 
hebt ge die al es gezien op youtube? :wtf:
In t passeren wel al eens. Nu niet dat ik er grote fan van ben, maar hij stoort me ook niet.
Toch zeker niet in die mate als sommigen hier in de thread blijkbaar. :tongue:

Vorig jaar toen hij verkleed als piraat in een online les van UGent binnen brak en vroeg aan de prof of hij zijn boot ergens had gezien.
Dat is enorm flauwe humor, maar ik vind dat eigenlijk wel nog wel grappig... :shy:

Nuja, als het echt zo'n dommerik is als sommigen hier beweren dan hebben jullie er wss maar 1 à 2 afleveringen last van.
 
In t passeren wel al eens. Nu niet dat ik er grote fan van ben, maar hij stoort me ook niet.
Toch zeker niet in die mate als sommigen hier in de thread blijkbaar. :tongue:

Vorig jaar toen hij verkleed als piraat in een online les van UGent binnen brak en vroeg aan de prof of hij zijn boot ergens had gezien.
Dat is enorm flauwe humor, maar ik vind dat eigenlijk wel nog wel grappig... :shy:

Nuja, als het echt zo'n dommerik is als sommigen hier beweren dan hebben jullie er wss maar 1 à 2 afleveringen last van.

ik ga niet beweren dat ie dom is, hij is gewoon irritant met zijn fake zelfverzonnen accentje.
 
Toch redelijk wat interessante namen, nog wat namen die hopelijk positief verrassen maar vooral enkele kandidaten die ik zeer hoog inschat (Lubach, Verheyen, Imbo)
 
In t passeren wel al eens. Nu niet dat ik er grote fan van ben, maar hij stoort me ook niet.
Toch zeker niet in die mate als sommigen hier in de thread blijkbaar. :tongue:

Vorig jaar toen hij verkleed als piraat in een online les van UGent binnen brak en vroeg aan de prof of hij zijn boot ergens had gezien.
Dat is enorm flauwe humor, maar ik vind dat eigenlijk wel nog wel grappig... :shy:

Nuja, als het echt zo'n dommerik is als sommigen hier beweren dan hebben jullie er wss maar 1 à 2 afleveringen last van.
Als hij eruit ligt zal er wss de dag erna een video verschijnen met één of andere complottheorie.
 
acid lijkt me toch niet de snuggerste om mee te doen? maar over het algemeen compenseren ze zwakkere kandidaten met makkelijkere vragen
 
acid lijkt me toch niet de snuggerste om mee te doen? maar over het algemeen compenseren ze zwakkere kandidaten met makkelijkere vragen

Dat ze Acid laten meedoen is vanuit marketing standpunt gewoon een slimme zet aangezien met z'n deelname (en de "buzz" die hij hier rond wel zal creëeren op z'n kanalen) nu ook een leeftijdsgroep naar het programma wordt gelokt die mss nog wat ondervertegenwoordigd was bij de kijkers van het programma.
 
Ik wil daar zeker niet over klagen maar puur een vaststelling, er zijn er precies echt wel veel dit jaar die ik niet ken.

Een Lubach, Verheyen, Imbo, ... kunnen het wel goed doen.
Ik vind die Lisbeth Imbo altijd strontvervelend als hier per toeval de Zevende Dag opstaat op zondag. Constant haar gasten onderbreken en niet laten uitpraten. Ik begrijp echt niet dat mensen naar dat programma kunnen kijken op die manier. Gisteren was het weer van dat toen Zuhal Demir er zat.

Ik hoop dat ze in een andere rol zoals nu als kandidaat toch beter meevalt.
 
ben wel eens benieuwd naar Acid :p profileert zich nogtans als anti-mainstream media ,voor de rest idd veel onbekenden ,lubach lijkt wel tof idd
 
Ik verschiet ervan dat er zo veel mensen zo kortzichtig zijn wat Acid betreft. Ok, hij heeft een raar taaltje maar dat komt omdat hij veel Nederlandse vrienden heeft. Dus dan krijg je die rare combo van West-Vlaams en Hollands.

Ik behoor niet tot zijn doelpubliek, maar het meeste wat hij zegt in zijn video's is gewoon waar. Wat straf is voor een nog altijd maar 22-jarige. En hij is allesbehalve de typische influencer. Meer een jonge Average Rob met een mening.

Maarja, op jonge mensen bashen is in tegenwoordig. Laten we hen al opbranden nog voor ze een kans hebben gekregen. Velen vergeten dat ze ook jong zijn geweest en toen ook fouten maakten en onnozele dingen zeiden.
 
Ik verschiet ervan dat er zo veel mensen zo kortzichtig zijn wat Acid betreft. Ok, hij heeft een raar taaltje maar dat komt omdat hij veel Nederlandse vrienden heeft. Dus dan krijg je die rare combo van West-Vlaams en Hollands.

Ik behoor niet tot zijn doelpubliek, maar het meeste wat hij zegt in zijn video's is gewoon waar. Wat straf is voor een nog altijd maar 22-jarige. En hij is allesbehalve de typische influencer. Meer een jonge Average Rob met een mening.

Maarja, op jonge mensen bashen is in tegenwoordig. Laten we hen al opbranden nog voor ze een kans hebben gekregen. Velen vergeten dat ze ook jong zijn geweest en toen ook fouten maakten en onnozele dingen zeiden.
Het is meer zijn irritante houding en accent dat mensen stoort. Daarnaast is hij vooral in het nieuws gekomen vanwege die ruzie met die andere Youtubes. Daar kwam hij nogal over als een pestkop.
 
Het is meer zijn irritante houding en accent dat mensen stoort. Daarnaast is hij vooral in het nieuws gekomen vanwege die ruzie met die andere Youtubes. Daar kwam hij nogal over als een pestkop.
haalt wel videos met meer dan 200k viewers ,das meer dan sommige tv programmas
 
Terug
Bovenaan