Play4 De Slimste Mens Ter Wereld 2021

Dat lijkt me logisch, maar MrKendl denkt dus dat het echt is.
Ik dacht het ja, gisteren ontdekt dat hij dus iets gecreëerd heeft :p
Maar hij kan blijkbaar ook niet meer zijn normaal accent praten, enkel tegen zijn moeder en zijn vrienden uit Blankenberge :p
 
90% van de reacties gaan over Acid. Opdracht volbracht voor de producenten, want de rest van de deelnemers creeeren geen buzz.

Ik vrees dat we voor vele afleveringen op Niels Destadsbader zullen moeten zitten kijken...
Wordt waarschijnlijk de man waarover er gesproken zal worden.
Die Acid ligt er waarschijnlijk na 1 aflevering uit.
 
Ik vrees dat we voor vele afleveringen op Niels Destadsbader zullen moeten zitten kijken...
Wordt waarschijnlijk de man waarover er gesproken zal worden.
Die Acid ligt er waarschijnlijk na 1 aflevering uit.
Godverd… ja. Net op de radio gehoord dat die Spatader bij de kandidaten zit.
Kan die al niet meer horen, laat staan zien.
(Voor de rest waarschijnlijk ne sympathieke mens)
 
Laatst bewerkt:
Godverd… ja. Net op de radio gehoord dat die Spatader bij de kandidaten zit.
Kan die al niet meer horen, laat staan zien.
(Voor de rest waarschijnlijk ne sympathieke mens)

Ik moet zeggen dat ik ook al wel geregeld "grapjes" over hem gemaakt heb, maar al bij al valt die best nog wel mee als die ergens te gast is in een ander programma dan de zijne. Z'n eigen presenteerstijl vind ik dan wel weer te gemaakt, en over z'n rol in FC De Kampioenen gaan we maar zwijgen want dat was echt wel pure cringe.
 
Godverd… ja. Net op de radio gehoord dat die Spatader bij de kandidaten zit.
Kan die al niet meer horen, laat staan zien.
(Voor de rest waarschijnlijk ne sympathieke mens)
Die heeft gewoon zijn mediarol, waar ik ook geen fan van ben.

Maar naast het hele mediagebeuren is dat eigenlijk iemand waarmee je vlot een heel hoopje pinten pakt.
 
Die heeft gewoon zijn mediarol, waar ik ook geen fan van ben.

Maar naast het hele mediagebeuren is dat eigenlijk iemand waarmee je vlot een heel hoopje pinten pakt.
Ik heb de indruk dat veel BV's toch wel neigen naar die drang van constante aandacht als bevestiging van hun succes en persoon.
Als je als vriendengroepje zo iemand in je midden hebt die CONSTANT diegene moet zijn waar het om draait, dan word je dat ook snel beu.
Geen idee als dat bij Niels zo is voor alle duidelijkheid.

Maar ik vond zijn passage in Winteruur toch 1 van de slechtste ooit, omdat het niet over de tekst ging, maar eigenlijk de insteek was om over zichzelf en zijn verwezenlijkingen binnen de voordracht neer te zetten.
 
Ik heb ook niets tegen Niels Destadsbader, slechte muziek, slechte programma's, slechte acteur.
Maar er is niets dat mij verplicht om daarnaar te kijken/luisteren dus ben wel eens benieuwd hoe hij in DSMTW overkomt.
 
Was hij niet in die documentaire van tijdens corona met bazart, de romeo's etc.
Daarin krijg je dan toch een vorm van respect voor wat hij doet.
Maar eigenlijk wel logisch dat die overal willen zijn en goed overkomen, het is hun inkomen natuurlijk ook.
 
Was hij niet in die documentaire van tijdens corona met bazart, de romeo's etc.
Daarin krijg je dan toch een vorm van respect voor wat hij doet.
Maar eigenlijk wel logisch dat die overal willen zijn en goed overkomen, het is hun inkomen natuurlijk ook.
Nu, ik denk dat Niels wel een ca va vent is om mee om te gaan. Enfin, zo laat hij het toch uitschijnen.
Maar je ziet en hoort ‘m tegenwoordig echt overal. Dat is zoals in de tijd van Koen Wouters.
Om dan nog te zwijgen van zijne muziek. Een marteling
 
Wat een gedrocht van een programma is dit toch geworden de laatste jaren. Voorspelbare jokes, veel teveel small talk, oninteressante gasten, een presentator die zichzelf veel te graag bezig ziet maar vooral laag niveau qua kennis bij de kandidaten en gokvragen in de finale. Ergste van al is dat ze het door je strot rammen of je nu wilt of niet. De vrouw des huizes hopelijk kunnen overtuigen dat we niet gaan kijken dit seizoen.
 
Wss wist Niels het maar wou hij niet de alwetende uithangen, leek me toch zo
Wie had da ni door den Herman ikke vanals hij al op het podium stapte en nog geen 1 noot had gezongen...
 
Was het echt zo slecht? Goed dat ik niet gekeken heb dan :). Als je video's ziet van de seizoenen van 10 jaar geleden dan merk je inderdaad wel een serieuze dip in het niveau. Zeker die eerste ronde is uiteindelijk gewoon een nutteloze ronde geworden om de jury zoveel mogelijk aan het woord te krijgen met 1000 onnozele bijvraagjes van Erik aan de kandidaten.

Vroeger was er meer de balans tussen quiz en entertainment. Het is de laatste jaren duidelijk naar het laatste overgeheld. Geen probleem als ze dat willen doen maar dan volg ik het wel veel minder tot niet.
 
Wat een gedrocht van een programma is dit toch geworden de laatste jaren. Voorspelbare jokes, veel teveel small talk, oninteressante gasten, een presentator die zichzelf veel te graag bezig ziet maar vooral laag niveau qua kennis bij de kandidaten en gokvragen in de finale. Ergste van al is dat ze het door je strot rammen of je nu wilt of niet. De vrouw des huizes hopelijk kunnen overtuigen dat we niet gaan kijken dit seizoen.
Ik blijf kijken voor die 2 a 4 goede en wel spontane episodes die ertussen zitten, al de rest is idd magertjes soms, maar die fotopuzzels ben ik wel zot van, zitten soms goeie dingen tussen

Jury bepaalt vaak het niveau wel
 
Ieder z'n ding zeker? Maar ik kijk nog steeds graag, er zit inderdaad veel entertainment in maar de quiz is zeker en vast ook nog steeds aanwezig, ik kan in ieder geval nog vaak goed lachen tijdens het kijken dus ik blijf kijken.
 
Ieder z'n ding zeker? Maar ik kijk nog steeds graag, er zit inderdaad veel entertainment in maar de quiz is zeker en vast ook nog steeds aanwezig, ik kan in ieder geval nog vaak goed lachen tijdens het kijken dus ik blijf kijken.
Het heeft nog altijd zijn goeie momenten maar weegt voor mij niet meer op. Waarom ook nog altijd de vragen stellen 'denk je de slimste mens te kunnen worden' en vooral aan de winnaar en aan de jury 'wie denk je dat er zal winnen?'. 3 6 9 duurt gewoon te lang, met als enige functie een kennismaking en wat airtime voor de juryleden. De andere rondes zijn in principe leuk, daarom ook nog redelijk lang het programma gevolgd uiteraard. Helaas zitten daar soms zo'n easy rondes in..
 
5/10 in die vlaggen en niks weten over de Kreuners en winnen :unsure: .

Niet men kandidaten, Herman als masked singer was wel tof. Was ervan overtuigd dat Philippe Geubels was :D .
 
Ieder z'n ding zeker? Maar ik kijk nog steeds graag, er zit inderdaad veel entertainment in maar de quiz is zeker en vast ook nog steeds aanwezig, ik kan in ieder geval nog vaak goed lachen tijdens het kijken dus ik blijf kijken.
Ik kijk er ook nog steeds graag naar.
Het is het enige programma op TV dat ik effectief nog volg. Het enige dat ik nog opneem als ik niet live kan kijken.
 
Als eerste aflevering vond ik het uitermate matig. De grapjes voelden nog voorgekauwder aan als ervoor.
Natuurlijk kan dat gewoon perceptie zijn, het is een dik half jaar geleden uiteindelijk.
Maar toch, zeker geen topjury gisteren. Van de kandidaten ken ik enkel Niels.
Naar wie die andere 2 zijn heb ik nog altijd het raden. De openingsronde heb ik maar met een half oog gevolgd en vangde mijn aandacht niet.

De rest dan wel gevolgd en ik had de inruk dat het niveau niet al te hoog lag.
Wel blij dat Niels door is. Zijn muziek en presentatortype kan ik niet smaken maar ik blijf dat als een sympathieke vent zien.
 
Het heeft nog altijd zijn goeie momenten maar weegt voor mij niet meer op. Waarom ook nog altijd de vragen stellen 'denk je de slimste mens te kunnen worden' en vooral aan de winnaar en aan de jury 'wie denk je dat er zal winnen?'. 3 6 9 duurt gewoon te lang, met als enige functie een kennismaking en wat airtime voor de juryleden. De andere rondes zijn in principe leuk, daarom ook nog redelijk lang het programma gevolgd uiteraard. Helaas zitten daar soms zo'n easy rondes in..

Maar het concept van het programma is (op hier of daar mss eens een aangepaste ronde na) toch al 10-15 jaar hetzelfde (zelfs de verhuis van VRT naar VIER is al bijna tien jaar geleden) dus ik snap ergens wel niet waarom er elk seizoen opnieuw over zulke zaken geklaagd wordt terwijl we als kijker toch gewoon perfect op voorhand weten wat we mogen verwachten van het programma.
 
Terug
Bovenaan