VTM Alloo in de Buitenlandse Gevangenis

Wilcao

Well-known member
Crowdfunder FE
Opnieuw te zien bij VTM. Vroeger de eerste 2 seizoenen gekeken en nu is er blijkbaar een nieuw seizoen.

De eerste aflevering ging over Tanguy. Toch een behoorlijk tragisch verhaal als hij effectief onschuldig is (wat me ook leek).
 
Nee, we pardonneren deze onaanvaardbare taal niet.
Verschrikkelijk moet zoiets zijn. Voor mij een van die redenen dat ik dergelijke (pardon my language) apenlanden mijd als de pest.
 
Het zou natuurlijk niet de eerste zijn die in een buitenlandse gevangenis zit die erin geluisd is. Het feit dat een Belgische advocaat de zaak pro deo heeft aangenomen geeft toch ook wel ergens aan dat er misschien wel iets niet klopt inzake zijn opsluiting. Luc is ook wel de man die altijd sympathie toont voor het slachtoffer (zie ook in zijn andere programma's), maar ik neem aan dat ze zich toch wel een klein beetje verdiept hebben in de case.

Voor zelfde geld zit hij daar wel helemaal in criminele organisaties met zijn broer. Wie zal het zeggen. Alhoewel, is ergens gezegd wat er met die laatste gebeurd is? Want daar kreeg hij precies ook geen bezoek/steun van, terwijl die daar woont. Misschien lezen we er nog wel eens iets van.
 
Eerste keer dat ik er een aflevering van zie, toch wel enorm zwak programma, quasi geen achtergrondinformatie over de zaak, zeer oppervlakkige praatjes (wat deed hij van werk bijvoorbeeld in Cambodja). Het meest opmerkelijke vond ik nog iets vroeg in de trend van 'wat is ergste' waarop hij antwoord 'dat ze hem (degene die hem zogezegd heeft ingeluisd) hadden opgepakt..' ,ahja...
maarja voor de modale onkritische Vlamingen zijn dat dus 'apenlanden' en is hij dus per definitie onschuldig en er ingeluisd...
 
In zulke zaken heb je altijd verhaal 1, verhaal 2, en de waarheid. Levenslang hè mensen. Ik herhaal levenslang. Spijtig dat we niets weten over het dossier. Die andere kreeg trouwens ook levenslang.

Alloo uiteraard enorm begaan met de man. Alhoewel dat puur voor zijn programma is #sensatie
 
Ik vond die kerel zijn ogen en lichaamstaal maar wat vreemd, straalde voor mij geen echte onschuld uit. Ik had het gevoel dat hij aan het liegen was. Maar moeilijk te zeggen, als je zoveel jaar met +60 man in een cel zit zou je voor minder raar gedrag gaan hebben.
 
Die aflevering van die Johan daar.

toch vreemd, ze zeiden dat hij halfweg zijn straf ging uitgeleverd worden van Argentinië naar belgië, om daar zijn resterende straf uit te zitten.

En opeens pikt Luk Alloo hem op in zaventem, en hij is vrij? :baard:
 
Die aflevering van die Johan daar.

toch vreemd, ze zeiden dat hij halfweg zijn straf ging uitgeleverd worden van Argentinië naar belgië, om daar zijn resterende straf uit te zitten.

En opeens pikt Luk Alloo hem op in zaventem, en hij is vrij? :baard:
Nee, na de helft van zijn straf werd hij uitgewezen. Niet uitgeleverd.
 
Ze hebben precies serieus moeten schrapen om nog een seizoen bijeen te krijgen. Zal geen vervolg meer op komen lijkt mij.
 
Inderdaad , snel gedaan. Amper 6 afleveringen.
Moet wel intensief zijn ook zo'n programma's maken hoor.
Voor in 1 gevangenis te geraken, 10 tal stempels en goedkeuringen nodig las ik in een artikel.
En dan krijg je maar een 2 a 3 tal uur praat tijd, waarvan je een reportage moet uit persen van 1 uur.
 
Terug
Bovenaan