Ik nomineer het interview met Alexis Diamanti bij deze als "tv moment van het jaar" 😝

- Vier weken, dat is dan 12.000 euro + 18.000 euro, dus 30.000 euro ?
- Goh ja, dat zou kunnen ja...
😁
 
Ik nomineer het interview met Alexis Diamanti bij deze als "tv moment van het jaar" 😝

- Vier weken, dat is dan 12.000 euro + 18.000 euro, dus 30.000 euro ?
- Goh ja, dat zou kunnen ja...
😁
holy shit ja
en echt volgens mij is dat echt een simpele mens die Alexis maar dan echt simpel eh...
 
Die uitleg over pijpen zonder condoom... 😧

Op haar site staat daarover het volgende:
If the eye does not allow me to offer an oral service without a condom, it will not take place. It is true that sometimes it is not enough to wash yourself, but it must also be approved by a doctor's eye.

Is that een beetje English gelijk they talked in that other West- Flemish programme on the television, Eigen Kweek?
 
Zoals al de rest die meedoet in dat programma? Toch allemaal lelijke figuren met uitzondering van die Lisa mss, die valt nog mee.
 
Zoals al de rest die meedoet in dat programma? Toch allemaal lelijke figuren met uitzondering van die Lisa mss, die valt nog mee.
ik kan bevestigen dat Lisa een mooie en leuke dame is waar het aangenaam mee vertoeven is. Ze heeft ook gestudeerd en leest heel veel boeken en heeft dus ook nog wat te vertellen.
 
Zoals al de rest die meedoet in dat programma? Toch allemaal lelijke figuren met uitzondering van die Lisa mss, die valt nog mee.
Mocht ik nu iemand moeten (mogen) kiezen uit de reeks, zou ik wel voor die ene dame gaan waarmee Lisa een lesbische shoot deed in één van de eerste afleveringen.
Alleen deed die enkel online OnlyFans toestanden, geloof ik.
 
Ja de lat ligt laag in dat wereldje.
Dat klinkt nogal veralgemenend.

Iedereen die hieraan meedoet doet dit uiteraard uit eigenbelang. Voor bepaalden zal het toch wel een boost betekenen in het aantal klanten (of kan ook averechts werken *denkt spontaan aan één iemand specifiek*).

Vind dit programma van Alloo overigens wel geslaagd... Niet te veel dezelfde figuren opvoeren, maar daarentegen wat variatie is zeker een pluspunt.
 
Mocht ik nu iemand moeten (mogen) kiezen uit de reeks, zou ik wel voor die ene dame gaan waarmee Lisa een lesbische shoot deed in één van de eerste afleveringen.
Alleen deed die enkel online OnlyFans toestanden, geloof ik.
Was dat die Kimberley uit de vorige aflevering? of de aflevering ervoor mss
 
Naar het schijnt kan je met lijken wassen veel meer verdienen dan wat ik nu verdien, maar dat wil niet zeggen dat ik daarvoor een carrière switch ga doen.
Even iets oud citeren.
Maar zoek de barema's van medewerkers bij een begrafenisondernemer even op (PC320), alles behalve om rijk van te worden.
De enige die er rijk van worden zijn de zaakvoerders, net zoals in zoveel sectoren.
 
probleem is ook dat het heel moeilijk is om aan sekswerkers te geraken die op tv willen komen. Het overgrote deel doet dit anoniem en weet de omgeving (familie/vrienden) niet dat ze dit doen.
Er is nog altijd een enorm groot stigma op dit soort werk dus vind maar eens iemand die op tv wil komen om zijn/haar job toe te lichten.

Dus wat je ook mag denken over deze dames/heren, het vergt een groot stuk moed om hiermee op nationale tv te komen. Het is inderdaad een stuk reclame naar je job toe ook maar het lijkt me niet dat het overgrote deel die meedoet aan dit programma extra reclame nodig heeft.
Ik weet toch van minstens 1 iemand die in het programma te zien is dat de deelname ook vooral is om het beroep bespreekbaar te maken en de vele vooroordelen en stigma's weg te werken. Die persoon zet zich in voor sekswerkers en probeert om sekswerk oa te normaliseren.
Sekswerk is nu wel niet meer illegaal in België maar het is nog altijd een taboe en er is nog altijd veel werk aan de winkel.
Om maar 1 vb te geven : bij veel banken kunnen sekswerkers nog altijd geen lening aangaan voor een huis. nochtans werken ze volledig in het wit, is alles netjes aangegeven en is alles in orde qua papieren. Het enige verschil met een andere zelfstandige : het beroep.

En ze krijgen er inderdaad misschien wel leuke klanten bij maar ook heel veel viespeuken/stalkers die hun lastigvallen.
Om nog maar te zwijgen van de bagger die ze in hun omgeving zullen krijgen na deelname (denk maar eens als ze kinderen hebben en ouders van klasgenoten die hun kinderen opstoken tegen de kinderen van een sekswerker, school zelf, buren, ...)
Nog altijd heel veel mensen veroordelen iemand omdat ze voor dit beroep kiezen terwijl het ook maar gewoon at the end of the day een dienstverlening is die aangeboden wordt.
 
Terug
Bovenaan