Special Forces: Wie durft wint (2024)

JorisBlack

Well-known member
Het nieuwe seizoen 'mens erger je niet' begint binnenkort met een nieuwe groep MBV's (minder bekende vlamingen)!

 
Zuiver voor Jan Bakelants zou ik kijken.
Vorig seizoen was best wel oké. Dus deze geef ik ook een kans.
 
Was wel stevige start zo.

Ik zou da echt ni aankunnen zo in het rood gaan, bij de eerste burpee blijf ik al knal op de grond liggen denk ik...
 
Ik had niet verwacht dat Nora zo snel ging opgeven. Ik had echt wel meer verwacht van haar.

Ook spijtig dat Natalia die er normaal gezien ging bij zijn niet kon meedoen door een gebroken pink.
 
Ik heb het na 10 minuten afgezet :unsure:
De deelnemers spreken me deze keer écht niet aan, zeker met die dwaze stukjes interview er tussen altijd.
 
Dat was heftig, heel heftig.
Ik denk dat er daar een paar bijna verdronken zijn. Jan Bakelants zag er ook enorm slecht uit, die was volgens mij ook op sterve na dood. Die zweeg wel gewoon..

Toevallig deze paasvakantie gaan snorkelen en ook met zo'n hevige golven terug naar het strand moeten gaan.
De kracht (en hoogte) van de golven waar zo heftig dat mijn duikbril en snorkel volledig losgetrokken werd van mijn gezicht. Ik had een drysuit aan waardoor ik bovenbleef gelukkig. Dat was al een enge ervaring. Wat ze hier deden was volgens mij onverantwoord en onderschat door de special forces zelf.
 
Deelnemers lijken me ook minder leuk dan vorig seizoen. Maar ik kijk sowieso. Altijd leuk een ander zien afzien.
Jan was idd op sterven na dood. Wel slim genoeg om dan gewoon te zwijgen en energie te sparen.
En van die arts had ik niet anders verwacht. Daar moet je een teamplayer zijn, rustig, mentaal sterk, fysiek in orde,...

Gers Pardoel mag van mij ook beschikken. Heb niets met bijdehand zijnde types
 
Ik ken Abdoul nog van vroeger in de Extreme, telkens een indrukwekkende verschijning.

Viel wat tegen met de proeven, maar is natuurlijk ook weer 25 jaar ouder.
 
Ze weten waar ze aan meedoen, begin er dan gewoon niet aan.
Misschien is Nora Garib ook een beetje 'gepusht' om er toch een vast VTM gezicht in te hebben (zoals Laura Tesoro en Koen Wauters vorige editie)?

Ik verwacht het meeste van Jan Bakelants en Geert Meyfroidt. Die laatste lijkt me de natuurlijke leider van de groep. Is gewoon om leiding te geven en door zijn job ongetwijfeld ook zeer stressbestendig en rustig. Was toch ook een fanatiek wielertoerist of loper, dacht ik?

Loïc Van Impe en Davina Simons zullen nog het meest verrassen. Lijken mij wel taai genoeg op het eerste zicht. Ine Beyen misschien ook wel.

Den Oli gaat nog afzien volgens mij :tongue:

Gers Pardoel en Abdoul lijken mij al snel een verloren zaak. Al zal die laatste nog wel hard proberen doorbijten.
 
Terug
Bovenaan