Als ik zo boertig mag zijn, wat heeft die setup ongeveer gekost? (zonder streaming gear + PC)Ik heb hiervoor ook al aan simracing gedaan =D
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik zo boertig mag zijn, wat heeft die setup ongeveer gekost? (zonder streaming gear + PC)Ik heb hiervoor ook al aan simracing gedaan =D
ik had nog wat dingen liggen zoals schermen en LED falgs bezzle free kit e.d.Als ik zo boertig mag zijn, wat heeft die setup ongeveer gekost? (zonder streaming gear + PC)
Ook terug streamen dan ?Ik heb hiervoor ook al aan simracing gedaan =D
Dat is wel het plan.Ook terug streamen dan ?
Ben zelf geen simracer, maar vind het leuk om naar te kijken. Als ik ooit zou beginnen, weet ik waar ik moet zijnVoor de mensen die interesse hebben, ik heb een YouTube kanaal aangemaakt waar ik ga proberen wekelijks races e.d. op te zetten.

Ben zelf geen simracer, maar vind het leuk om naar te kijken. Als ik ooit zou beginnen, weet ik waar ik moet zijn![]()
.Echt ne typische Amerikaan.Ik zie graag Matt Malone bezig. Ideaal slaapmomentje.
Ik kijk sowieso graag streams van gamers, dit was ook mooi om te zien. Als ik ooit ga (sim)racen weet ik nu waar ik moet zijn. Gewoon casuel/relax maar wil wel deftig materiaalIk zie graag Matt Malone bezig. Ideaal slaapmomentje.
Geen buttkicker (dat is een merk) maar wel iets soortgelijk hier.Iemand ervaring met butkickers?
Ben aan het denken om er 1 links en rechts van men stoel te monteren.
Fans voor koeling tijdens warme dagenIk heb tussen mijn scherm en men rig nig een opening van 14cm. Ik wil deze dichtmaken met 3d print. Wat zouden jullie van extras nog aan je rig willen?

Was ik ook aant denken. Maar ik heb een ventilator voor men rig gezet, en aangesloten op men streamdeck.Fans voor koeling tijdens warme dagen![]()
Het nieuwe VRS stuur is ook net uit, en in stock. Net besteld. Ben een benieuwd.
Hier, Voor dat geld ga je niet veel beter vinden denk ik.Linkje?