algemene discussie | sim racing

Als ik zo boertig mag zijn, wat heeft die setup ongeveer gekost? (zonder streaming gear + PC)
ik had nog wat dingen liggen zoals schermen en LED falgs bezzle free kit e.d.

Rig, triple screen stand, stuur en pedalen e.d. zal iets rond de 2.8k zijn.
Je kan goedkoper gaan als je wil, maar na verhuis e.d. dacht ik het ineens tegoei te doen. En die VRS bundel is eigenlijk "goedkoop" voor wat je krijgt.

Alle eerste podium is binnen op LMU

image.png

Iemand ervaring met butkickers?
Ben aan het denken om er 1 links en rechts van men stoel te monteren.
Geen buttkicker (dat is een merk) maar wel iets soortgelijk hier.
Ik vind dat leuk omdat het immersie toevoegt, maar je krijgt niet effectief meer feedback ofzo. Die simagic dingen aan pedalen heeft dan veel meer effect op rondetijden.
Zo'n transducer moet je wel op de juiste manier monteren of al uw bouten in uw rig trillen los...

Één keer met een buttkicker gereden (kickcity in Genk). Nooit verwacht dat dat zo een gevoel zou geven.

Ik heb tussen mijn scherm en men rig nig een opening van 14cm. Ik wil deze dichtmaken met 3d print. Wat zouden jullie van extras nog aan je rig willen?

Fans voor koeling tijdens warme dagen :cool:
Was ik ook aant denken. Maar ik heb een ventilator voor men rig gezet, en aangesloten op men streamdeck.

Ik was mss aan het denken om men oude streamdeck als buttonbox te gebruiken, en mss een schermpje voor laptijden ofzo Boven men stuur, en dan kan ik nog 1 kant iets plaatsen.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
2K
Weergaven
152K
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
Reacties
4K
Weergaven
267K
  • Gesloten