ODC_TAYCAN
Member
En welke ‘rig’ zouden jullie aanbevelen voor de DD+ extreme?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Simlab GT1-evo kost evenveel als die Fanatec rig en is een veel betere optie. Alleen moet je een scherm mount er nog bijkopen denk ik. De Fanatec rig zou ik sowieso links laten liggen. Dat is echt z'n geld niet waard.En welke ‘rig’ zouden jullie aanbevelen voor de DD+ extreme?

Ik heb alvast eens gekeken en de GT1-evo ziet er inderdaad deftig gerief uit. Prijs is wel een stuk hoger dan de Fanatec vanaf de moment dat je er een 'seat' bij gaat configureren.Simlab GT1-evo kost evenveel als die Fanatec rig en is een veel betere optie. Alleen moet je een scherm mount er nog bijkopen denk ik. De Fanatec rig zou ik sowieso links laten liggen. Dat is echt z'n geld niet waard.
Zelf heb ik de Simlab P1X, dat is een prijsklasse hoger, maar die is nog wat flexibeler kwa instelmogelijkheiden.
Bij de Fanatec rig zit ook geen stoel, dus ik denk dat de prijs dan wel gelijk uitkomt op de monitor mount na?Ik heb alvast eens gekeken en de GT1-evo ziet er inderdaad deftig gerief uit. Prijs is wel een stuk hoger dan de Fanatec vanaf de moment dat je er een 'seat' bij gaat configureren.
De Simlab P1X, die jij hebt, ziet er wel enorm zalig uit. Prijskaartje komt wel +- op 1400-1500 euro (volledige configuratie). Voordeel hier aan vind ik wel de specifieke Fanatec DD wheel mount. Mag ik vragen welke 'seat' u heeft genomen?
Simlab GT1-evo kost evenveel als die Fanatec rig en is een veel betere optie. Alleen moet je een scherm mount er nog bijkopen denk ik. De Fanatec rig zou ik sowieso links laten liggen. Dat is echt z'n geld niet waard.
Zelf heb ik de Simlab P1X, dat is een prijsklasse hoger, maar die is nog wat flexibeler kwa instelmogelijkheiden.
Exact de reden waarom ik die niet hebDe nieuwe P1X heeft schuine opstaande profielen. Lijkt me ambetant om daar dan dinge aan te hangen zoals een keyboard tray.
Het zou, op dit moment, alleen voor GT7 zijn. Buiten GT7 speel ik ook nog eens graag andere games (Bijvoorbeeld COD met vrienden). Met andere woorden het is niet de bedoeling om me enkel te gaan concentreren op GT7/SIM racing.Persoonlijk als het "maar" voor Gran Turismo is, zou ik voor de PRO bundel gaan. Lets face it, Gran Turismo is simcade. Het extra detail dat je gaat voelen in de extreme is de meerprijs niet waard imo.
Alleen in de bundle wel niet zo'n fan van de pedalen. Loadcell geeft betere weerstand en gevoel bij het aanremmen. Maar je kan ze blijkbaar wel upgraden naar loadcell. Nuja als je de CSL Pedals LC apart koopt kom je nog altijd 500€ goedkoper uit![]()
Ik heb mij destijds de TR160 aangeschaft, dat spel beweegt voor geen meter. Wel veel vijzen![]()
Klopt (je heft die niet alleen op).Dat van mij beweegt ook niet, maar doordat die volledig uit staal is, is die ook loodzwaar. Het is niet dat ge daaronder echt goed kan poetsen, dus regelmatig moet dat eens aan de kant... Vermoed dat de TR160 ook al redelijk zwaar is door de hoge profielen.
Simlab zegt dat ze gaan uitkomen met een adapter om toch die accessoires te monteren. Maar inderdaad, het ziet er chique uit met die profielen, maar naar functionaliteit toch wel iets minder handig.De nieuwe P1X heeft schuine opstaande profielen. Lijkt me ambetant om daar dan dinge aan te hangen zoals een keyboard tray.
Zijn de rigs van Simlab makkelijk te monteren?
Nee. Niet moeilijker dan een IKEA kastje in elkaar zetten.Zijn de rigs van Simlab makkelijk te monteren?
).
.Wou vandaag eens een championship starten in ACC. Ik kan op de een of andere manier enkel de open championship starten, rest blijft in het grijs staan..
Ik heb alle packs behalve gt2, zou het mss daar aan liggen?
).