Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Nee. Ik bedoel, bedoeldeJe bedoelt bedoelt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee. Ik bedoel, bedoeldeJe bedoelt bedoelt?
oh, maar die reddit pagina is ook maar "de mening van iemand anders" hoor. gewoon iets meer volk.bwa nee, was maar gewoon om een mening te hebben van iemand anders. ik vond dat ik niets verkeerd deed. en dit toch wel "opt randje" was den andere. Heb hem niet gemeld bij iracing ofzo.
Goeie inhaal move. Die gast moet daar gewoon even van het gas ook een kortere lijn houden. Lastig ze zeggen als het bewust is of niet, maar hij is allesinds wel in fout.Gedachten? (video)

Klinkt inderdaad als overbelasting ..De laatste 3 weken meer gereden als gewoon en zit nu met 2 pijnlijke polsen na 40min rijden... Het begon met de rechter pols en ben die minder beginnen gebruiken en nu is het links ook.
Vandaag nog de Sebring 12H uitrijden en dan maar eens op bezoek bij de dokter en wat rusten zeker?![]()
Ik stond blijkbaar op 22Nm, heb hem nu op 19Nm gezet en mijn slewrate wat lager zodat de kloppen op de 3D curbs van Sebring niet zo hard aankomen. Had eerst nog wat minder FFB genomen, maar daar kon ik niet aan wennen.Uw ffb 20% minder zetten? Moest er ook ferm aan wennen in het begin
Is er eigenlijk een verschil door in fanalab de ffb op 100 te zetten en in-game op 60 of in fanalab ffb 85 en in-game 70?Ik stond blijkbaar op 22Nm, heb hem nu op 19Nm gezet en mijn slewrate wat lager zodat de kloppen op de 3D curbs van Sebring niet zo hard aankomen. Had eerst nog wat minder FFB genomen, maar daar kon ik niet aan wennen.
Met deze settings was het wel te doen voor een stint van een uur, maar veel langer moest het niet zijn. Laatste stint zit er op. Nu eens 1-2 weken niet rijden en hopelijk komt het niet meer terug.
Het kan ook meer zijn dan de brute kracht van de wheel base alleen. De houding van uw polsen als je het stuur vast houdt bijvoorbeeld. Heb je een ander stuur? Monteer dat eens en kijk eens of je dan met 22nm last krijgt?Ik stond blijkbaar op 22Nm, heb hem nu op 19Nm gezet en mijn slewrate wat lager zodat de kloppen op de 3D curbs van Sebring niet zo hard aankomen. Had eerst nog wat minder FFB genomen, maar daar kon ik niet aan wennen.
Met deze settings was het wel te doen voor een stint van een uur, maar veel langer moest het niet zijn. Laatste stint zit er op. Nu eens 1-2 weken niet rijden en hopelijk komt het niet meer terug.
Voor 90% van de tijd zal dat hetzelfde zijn.Is er eigenlijk een verschil door in fanalab de ffb op 100 te zetten en in-game op 60 of in fanalab ffb 85 en in-game 70?
M'n dd+ staat nu op 12,5 ipv 15..
Er is eigenlijk nog zeer weinig info voor die dd+ qua settings enz
Ik heb al meer dan 2 jaar dezelfde houding in mijn rig en hetzelfde stuur en base, dus denk niet dat het dat kan zijn. Toevallig nog een filmpje gezien van Daniel Morad overlaatst over hoe uw stuur/stoel moet staan met focus op uw polsen en dat staat wel goed.Het kan ook meer zijn dan de brute kracht van de wheel base alleen. De houding van uw polsen als je het stuur vast houdt bijvoorbeeld. Heb je een ander stuur? Monteer dat eens en kijk eens of je dan met 22nm last krijgt?
Spoedig herstel!
.Ja, de MX5 is heel licht kwa FFB. Dat is ook een gewoon een straatwagen en niet echt een racebak. Ik zet voor de MX5 mijn FFB een stuk hoger zodat het maar iets lichter is dan een GT3 want anders voel ik niet genoeg.Ik heb gisteren een hele tijd met de (included) cadilac gereden in iRacing en dat was qua FFB ook wel andere koek dan de MX-5 en de GR86. Heb de FFB ook wat lager moeten zetten, kreeg op 22Nm en de MX-5 settings geen bocht gepakt met die cadillac.
Bij Laguna seca op het stuk naar boven heb je het bochtje naar links end aar zit een dipje in. Je voelt het gewicht van de auto daar heel goed verschuiven. Had dat eigenlijk nog nooit gevoeld in iRacing. Die MX-5 is geen representatieve auto voor de FFB.
Ja, de MX5 is heel licht kwa FFB. Dat is ook een gewoon een straatwagen en niet echt een racebak. Ik zet voor de MX5 mijn FFB een stuk hoger zodat het maar iets lichter is dan een GT3 want anders voel ik niet genoeg.
Met die Cadilac heb ik nog niet gereden, maar die zal ook wel een bak meer grip hebben?
.Ik vind die verschrikkelijk rijden, net om die reden. Als het een traag circuit is, dan is die zo lastig om te besturen.De cadilac is een redelijke racebak. Meer power, meer grip, betere remmen. Is nog niet GT3 qua snelheid maar komt toch al wat in de buurt.
Rijdt een stuk fijner als er wat snelheid inzit. Is wel niet rain ready jammer genoeg, maar mijn PC vind dat wat leuker qua FPS.
Op een klein circuit wss wel, maar anderen zijn goed te doen. Denk dat Daytona er wel heel fijn mee zou zijn.Ik vind die verschrikkelijk rijden, net om die reden. Als het een traag circuit is, dan is die zo lastig om te besturen.
bedankt al voor de info!
@MorGo7h : ben al aan het YouTuben geslagen maar bedoel je dat de gain maar op max 40% mag staan?
Huidige settings:
Gain: 70
Min Force: 0
Dynamic Damping: 100
Road Effects: 0
Kga men ffb op de base dan gewoon op max zettenbedankt al voor de info!
Waar halen jullie eigenlijk het meeste info vandaan? Vind zo precies niet echt antwoorden op mijn vragen behalve hier![]()