Het niveau is niet onbekend. Iemand met 30 min iRacing ervaring is een beginner. Iemand met 300 uur iRacing ervaring zal al gevorderd zijn. Dat is toch gelinkt aan uw account neem ik aan?Dat kan je toch niet op voorhand bepalen wanneer iemand zijn niveau onbekend is? Voor hetzelfde geld duurt het voor mij in dezelfde serie 30 races om het podium te halen. Alles hangt af van het individu en zijn/haar niveau, toch logisch dat de eerste races dienen om dat niveau te bepalen?
En ik ben absoluut geen voorstander om 50-0 afgeslacht worden uw eerste 10 games "zodat je weet dat je nog veel moet leren". Dat is goed om uw playerbase al vrij snel te beperken en mensen tegen te houden om te starten met uw game.
Het zal wel persoonlijk zijn maar ik zoek juist de heel grote uitdagingen op. Ik wil helemaal geen race winnen de 4e keer ik iets speel. De 4e race die ik doe wil ik nog 4x in de muur knallen en mij afvragen waarom. Misschien zie ik het te simpel, geen idee. Ik zal het allemaal wel ontdekken in 2024 als ik iRacing wel een kans geef alvorens ik moet beslissen of ik m'n abonnement daar verleng.
(het blijft wel een feit dat je op video die beleving niet ziet of ervaart)