algemene discussie | sim racing

Vandaag gezien dat een van de multiposition knoppen op mijn Formula v2.5 stuur begint te barsten. Of er zit alleszins een barst in. Toch maar even support gecontacteerd om te kijken voor een vervanging van die knoppen, lijkt iets vrij frequent voor te komen. Eens kijken of de horror verhalen van Fanatec support kloppen.
Net geen week en intussen een eerste antwoord op mijn vraag om die knoppen te vervangen: we doen navraag bij het warehouse naar de requested parts... Tot binnen 2 maand dus. 😁

Ik leef met jullie mee. Wat een klucht eigenlijk. Je koopt met BF om dan de hele winter te kunnen genieten... Straks is de winter voorbij en kunnen we terug naar buiten...

Blij dat mijn DD2 er op 4 dagen was. Maar zie het nu met het stuurtje, verwacht dat pas in Maart ofzo eigenlijk.

Blij dat mijn DD2 er op 4 dagen was. Maar zie het nu met het stuurtje, verwacht dat pas in Maart ofzo eigenlijk.
Van dat nieuwe Podium Monte Carlo rally stuur zeggen ze zelf 8 maart. Dat is omdat de Podium Hub uitverkocht is. En dan is 8 maart nog geen zekerheid, Fanatec kennende ...

Van dat nieuwe Podium Monte Carlo rally stuur zeggen ze zelf 8 maart. Dat is omdat de Podium Hub uitverkocht is. En dan is 8 maart nog geen zekerheid, Fanatec kennende ...

De podium hub was in voorraad toen ik bestelde (dus verwacht dat die reserved is voor mij). Ik wacht op de QR2 en die is er half februari.

Net geen week en intussen een eerste antwoord op mijn vraag om die knoppen te vervangen: we doen navraag bij het warehouse naar de requested parts... Tot binnen 2 maand dus. 😁
allez ik stond net op het punt te bestellen bij fanatec. Toch maar weer moza checken.
Tip, als je uw winkelmandje vult bij moza krijg je na een week 5% korting.

17/01 is ondertussen gepasseerd en nog steeds niets uiteraard. Bij DD+ op de main site staat er beschikbaar vanaf 26 februari.
Hopen op die datum dan maar...

De pedalplate en stuurbevestiging moet er nog aan, en dan steekt de rig in elkaar. 3 uurtjes werk ongeveer (alles moet nog op de exacte afstand gezet worden)

Wel verschoten van die stalen platen die ze gebruiken, zo'n CM staal voelt toch echt aan als Overkill :p

De pedalplate en stuurbevestiging moet er nog aan, en dan steekt de rig in elkaar. 3 uurtjes werk ongeveer (alles moet nog op de exacte afstand gezet worden)

Wel verschoten van die stalen platen die ze gebruiken, zo'n CM staal voelt toch echt aan als Overkill :p
Pics or it didn’t happen!

Amper 1 dag na vorige Mail toch een nieuwe mail: dat ze de nieuwe knoppen gaan opsturen naar mijn adres... Wanneer die geshipt worden zou ik een automatisch bericht krijgen. Ben eens nieuwsgierig hoelang dat gaat duren...

Tegen verwachting in is mijn order van fanatec naar 'handed over to warehouse'.
Ik verwacht het dus volgende week ergens binnen te krijgen, zodat ik mijn stuurtje kan bouwen :).

Heb ook wat arduino's en RGB matrix LEDs besteld om flag spotters te maken. Moet alleen nog een behuizing ontwerpen eens ik alles eens kan opmeten.

Tegen verwachting in is mijn order van fanatec naar 'handed over to warehouse'.
Ik verwacht het dus volgende week ergens binnen te krijgen, zodat ik mijn stuurtje kan bouwen :).

Heb ook wat arduino's en RGB matrix LEDs besteld om flag spotters te maken. Moet alleen nog een behuizing ontwerpen eens ik alles eens kan opmeten.
Idem hier, maar ik heb van hun een tijd geleden een mail gehad dat dit een automatisch proces is (dus wil niet persé zeggen dat uw status effectief veranderd is).

Ivm behuizing: daar zijn gewoon 3d prints voor te vinden: link

Idem hier, maar ik heb van hun een tijd geleden een mail gehad dat dit een automatisch proces is (dus wil niet persé zeggen dat uw status effectief veranderd is).

Ivm behuizing: daar zijn gewoon 3d prints voor te vinden: link

Heb de mail met invoice gehad en dat was telkens bij verzending. Zolang je order niet compleet is krijg je die normaal niet.
Ook is de verwachte leverdatum van de QR2 verdwenen.

We shall see, fingers crossed.

Bedankt voor de behuizing. Dat kan gebruikt worden, moet dan enkel een beugel tekenen aangezien die wat vooruit moet komen (wil die aan de zijkant van de base hangen).

Heb de mail met invoice gehad en dat was telkens bij verzending. Zolang je order niet compleet is krijg je die normaal niet.
Ook is de verwachte leverdatum van de QR2 verdwenen.

We shall see, fingers crossed.

Bedankt voor de behuizing. Dat kan gebruikt worden, moet dan enkel een beugel tekenen aangezien die wat vooruit moet komen (wil die aan de zijkant van de base hangen).
Die verwachte leverdatum voor QR2 viel me ook op. Maar op hun website staat hij nog wel (al is hij van 20/02 terug naar 14/02 gegaan).
Ik ben benieuwd in elk geval, volgens mij is verzending pas als je een tracking-code krijgt?

Die verwachte leverdatum voor QR2 viel me ook op. Maar op hun website staat hij nog wel (al is hij van 20/02 terug naar 14/02 gegaan).
Ik ben benieuwd in elk geval, volgens mij is verzending pas als je een tracking-code krijgt?

Die kreeg ik vorige keer de dag erop pas dacht ik.

We zullen zien, de order is van 05/01 en was wachtende op de QR2. Die melding is nu weg en heb vandaag een mail met de invoice gehad.

*edit*
Lees overal dat de QR2's effectief verzonden worden. Dus ik heb goede hoop :). Mijn garantie is blijkbaar ook ingegaan vanaf vandaag, dus zal het geen maanden meer duren voor ze verzenden :).
Heb overigens mij iracing game key gekregen, iets wat je alleen krijgt bij shipping van je spullen.

53483190157_43f9b891f6_c.jpg

Laatst bewerkt:
Hier ook besteld. Benieuwd naar de levertijd.
Normaal gezien alles binnen.
CLS DD 8nm, Mclaren v2 wiel met QR1 en CLS V2 pedalen

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
2K
Weergaven
152K
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
Reacties
4K
Weergaven