Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes, eindelijk is mijn order naar completely shipped gegaan. Nu nog een beetje geluk hebben dat het wat vlot gaat.
Ah amai, ik dacht dat het nog een kleine 2 weken ging duren omdat die status meestal wil zeggen dat het gewoon doorgegeven werd naar het magazijn.Dan gaat het normaal vlot. Zou vandaag of maandag magazijn moeten verlaten en dus woensdag/donderdag toekomen.
Normaal staat er bij je order een tracking-code nu.
Ja idd. Ik heb er echt nog heel veel over. Zoveel dat ik achteraf nagekeken heb of ik wel alles had vast gezet... Na dat m'n rig + monitorstand in elkaar zat heb ik een assortimentskoffer gekocht en alles mooi opgeborgen. Als je ooit wat vijsjes nodig hebt, stuur dan even een pm en ik stuur wat op...Simlab gooit ook altijd veel te veel schroeven in de verpakking van alle accesoires en de rigs. Maar dat is ideaal om achteraf iets te kunnen bevestigen.
Als je ooit wat vijsjes nodig hebt, stuur dan even een pm en ik stuur wat op...
.
.
.Ze sturen zowieso alles apart. En ja dan gebeurt het al eens dat er een achterblijft. Hier was alles geleverd maar de QR niet. Die is de dag erna toegekomen. Internet staat ook zo vol met "klachten".Allez, was ik vandaag vol spanning aan het wachten op mijn pakket van Fanatec maar er kwam er maar niets door. Vervolgens zie ik op de website van UPS dat het geleverd was in mijn brievenbus. Dat vond ik al heel raar.
Wat blijkt, dat ze al mijn bestelde onderdelen apart hebben verzonden en vandaag heb ik enkel de quick release mogen ontvangen.
Hopelijk begin volgende week mijn 4 andere pakketten.
Begint toch beetje een soap te worden.

Moest het nu ook geleverd zijn tussen 4-7 dagen, had ik het nog wel mee willen bestellen hoor.Doe mij het nieuwe Monte Carlo podium rally stuurtje maar dan met 25%!
Levering datum voor dat stuur is nu al 19/01/2024. En zelfs dat is geen zekerheid. De reviews zijn wel lovend en als rally fan ontbreekt dat stuur nog in m’n collectie. Maar ik betaal niet op voorhand in de hoop ooit iets te krijgen. Misschien in 2024 als het weer in voorraad is. Toch bedankt!Moest het nu ook geleverd zijn tussen 4-7 dagen, had ik het nog wel mee willen bestellen hoor.
Gezien hun zeer gelimiteerde stock momenteel, denk ik dat ik een versimpelde setup met CSL DD, Een goedkoop stuurtje en de V3 pedalen ga nemen. Daar kan ik al even mee uit de voeten, en dan volgend jaar nog eens bekijken wat voor upgrades mogelijk zijn.
Voor de mensen hier: als jullie vooruit betalen en de items zijn in stock, wil ik die wel mee bestellen. Je moet ze enkel in Heist-op-den-Berg komen halen dan.
Wat voor iets speciaals had je dan besteld ?Mijn woorden zijn nog maar net koud of ze zijn daar... Ne mail gekregen da ze mijn stuur nie kunnen shippen omdat er een warehouse synchronization issue is. Dus 2 keuzes: wachten tot het stuur weer beschikbaar is, kan januari of midden maart zijn. MIDDEN MAART.... (ondertussen wel al betaald op 24 november...) of cancellen. Ik denk dat het een redelijke no brainer wordt.