Vandaag mijn SIM PC de CMOS batterij maar eens vervangen. Wat een miserie op die zeer kleine mobo.
CMOS batterij met draadje aan. Natuurlijk draait MSI de polariteit om, dus met een naald de draadjes in de stekker verwisselen.
Heel de PC moet uit elkaar, tem IO-shield en VRM koelblok van mobo. Steek alles in elkaar, geen CPU en DRAM gevonden (je moet er van houden, dat AM5 platform).
Alles eraf, RAM checken, bios update en terug vertrokken. Even gezweet
.
Heb nu de profielen van Maurice eens getest, dacht mij eerst een basic fit abbo te nemen; maar toen zag ik dat FFB op 80% stond, niet mee te rijden. Terug naar de aangeraden 42% en een uitstekende feedback. Dat is ineena een heel anders DD2 in mijn pollen. Voel veel meer detail nu.
CMOS batterij met draadje aan. Natuurlijk draait MSI de polariteit om, dus met een naald de draadjes in de stekker verwisselen.
Heel de PC moet uit elkaar, tem IO-shield en VRM koelblok van mobo. Steek alles in elkaar, geen CPU en DRAM gevonden (je moet er van houden, dat AM5 platform).
Alles eraf, RAM checken, bios update en terug vertrokken. Even gezweet
.Heb nu de profielen van Maurice eens getest, dacht mij eerst een basic fit abbo te nemen; maar toen zag ik dat FFB op 80% stond, niet mee te rijden. Terug naar de aangeraden 42% en een uitstekende feedback. Dat is ineena een heel anders DD2 in mijn pollen. Voel veel meer detail nu.