The Fanatec sim racing power upgrade I've been ever-so-tempted to buy for over a year has $150 off for Black Friday
It's a mighty tempting offer as you basically get all the sim racing upgrades for the standard price of one.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het zojuist gekocht, nog ergens een code voor 5% korting gevonden.Ik heb de Apex. Zeer content van. Enkel de Pedals passen niet 100% op de pedal plate. Gaatjes komen niet helemaal overeen. Maar dat is in feite een probleem dat er geen is. Je kan ze altijd wel met 3 vijzen vastmaken ipv de nodige 4. Had ik provisior zo gedaan maar altijd zo blijven rijden eigenlijk want nooit wat van gemerkt. Of een gaatje zelf bijboren. Of zelf wat in elkaar knutselen om ze erop te bevestigen. Zijn wel wat opties.
Edit: ik zie op Reddit dat er een extra pedal plate met meer gaten te kopen is maar daar zouden ze zelfs ook niet op passen.
.Heb mijn SIM lab monitor mount al redelijk in elkaar (single monitor) en de mounts voor de zijsteunen er al op. Tot nu toe easy, de monitor komt zelfs op de juiste hoogte uit.
Morgen de zijsteunen nog en dan alles afregelen. Vandaag dus de zijsteunen gedaan. Monitors gehangen en afgeregeld.
Mankeer dus idd nog 2 L-vormige displayport kabels. Enkel de HDMI past nog.
Proficiat met de aankoop!Ik heb na lang overwegen toch maar een wheel + pedal setup gekocht.
Ben gegaan voor de TS300R GTE.
Hopelijk gaat het een meerwaarde geven aan GT7.
250 omgerekend.Proficiat met de aankoop!
Ongeveer 329€ ? Dan spaarde ik toch nog 100-200€ en kocht ik een (2dehands?) Xbox compatibele direct drive van Fanatec. Die 1 nm extra torque van Fanatec zal het verschil niet maken maar het gevoel van direct drive versus belt driven wel…. Just my 2 cents.
Ideaal: een 49" 1000R, en dan ga je snel op de Samsung G9 schermen uitkomenWelk scherm is er een aanrader? Ik wil wel geen 3 schermen gebruiken.
Misschien terug even vermelden wat er in de eerste bestelling zatVandaag nog eens mijn Fanatec bestelling min of meer samengesteld met de huidige prijzen, en toch effectief meerdere 100'en euro korting gehad.
Moest er hier nog iemand interesse hebben in een Fanatec set, mijn eerste bestelling was al verzonden en die ga ik terugsturen als niemand hem moet hebben.

Wat zit er in je set?Vandaag nog eens mijn Fanatec bestelling min of meer samengesteld met de huidige prijzen, en toch effectief meerdere 100'en euro korting gehad.
Moest er hier nog iemand interesse hebben in een Fanatec set, mijn eerste bestelling was al verzonden en die ga ik terugsturen als niemand hem moet hebben.
Csl dd, v3 pedalen met alle uitbreidingen, shifter, handrem, R320 Alcantara stuur met universal hub en qr2 wheelbase upgrade kit (geen qr2 stuur)Wat zit er in je set?
Als ik de Fanatec website goed begrijp is die CSL DD enkel compatibel met de PC/xbox?Csl dd, v3 pedalen met alle uitbreidingen, shifter, handrem, R320 Alcantara stuur met universal hub en qr2 wheelbase upgrade kit (geen qr2 stuur)
KloptAls ik de Fanatec website goed begrijp is die CSL DD enkel compatibel met de PC/xbox?
Bij Fanatec krijg je PC + Xbox compatibiliteit via de wheelbase. De chip voor PS4/PS5 compatibiliteit zit in het stuur. Als je een PS4/PS5 compatibel stuur koopt dan zal de ganse set ook werken op PS4/PS5, ondanks de wheelbase voor PC + Xbox gemaakt is.Als ik de Fanatec website goed begrijp is die CSL DD enkel compatibel met de PC/xbox?
Dat klopt volgens mij niet? Dat is namelijk het verschil tussen de CSL dd en de GT de proBij Fanatec krijg je PC + Xbox compatibiliteit via de wheelbase. De chip voor PS4/PS5 compatibiliteit zit in het stuur. Als je een PS4/PS5 compatibel stuur koopt dan zal de ganse set ook werken op PS4/PS5, ondanks de wheelbase voor PC + Xbox gemaakt is.

Andersom.Bij Fanatec krijg je PC + Xbox compatibiliteit via de wheelbase. De chip voor PS4/PS5 compatibiliteit zit in het stuur. Als je een PS4/PS5 compatibel stuur koopt dan zal de ganse set ook werken op PS4/PS5, ondanks de wheelbase voor PC + Xbox gemaakt is.