Hier de overstap van de G25 pedalen naar de Fanatec V3's... Man zo'n loadcell voegt veel consistentie toe. Met de Logitech echt elke keer "gokken" of de wielen gingen blokkeren of niet, en nu met de V3 gewoon de ene na de andere consistente ronde zonder 1x van de baan te gaan.Heb jij die Ultimate+ pedalen? Of de Sprints? Die Ultimate+ set is dubbel zo duur als de Sprints die eigenlijk ook al wat kosten....![]()
Ik merk wel nog een gebrek aan "feedback" dat ik nog wel ga proberen op te lossen in de toekomst. Enerzijds mis je feedback van wegdekstructuur in uw lichaam (bassshakers zullen dat wel deels oplossen), en in uw pedalen mis je ook iets (daar ben ik aan het kijken om die simagic haptische dingen te monteren). En dan nog een dak maken met ambient lighting in, en nog een dashboardje knutselen en ...
. Dus wat extra schermpjes met info gaat wel handig zijn (en zo'n vocore kost ook niet zoveel). Het is allemaal nog wat uitzoeken etc, en mijn schermen moeten nog dichterbij gezet worden, maar daarvoor heb ik eerst langere kabels nodig etc... Nog wel wat knutselwerk dus