Wat is jouw favoriete pasvorm voor broeken?

Wat is jouw pasvorm voorkeur?


  • Totaal aantal stemmers
    51

Vierkant

Well-known member
Broekje gekocht van Scotch & Soda. Zit lekkkkkker, iets strakker dan bij de gozer hieronder :tongue:

scotch-soda-skinny-fit-jeans-skim-fallen-hero-zwart-8719031922244.jpg
 
Mensen die geen skinny of slim fit dragen: 🤡
Sorry maar ik moet elke dag wel vijf keer mijn ogen rollen voor venten die slim of skinny dragen en daar *minstens* 15 jaar te oud en 15 kilo te zwaar voor zijn. Met hun hemdeke er ín en het obligate ‘design’ riemke. Of ze zijn 1m65 en dan staat dat na een bepaalde leeftijd ook als een tang op een overjaars varken.
De slim en skinny zijn voor mannen wat een legging is voor vrouwen: er staan zware limieten op wanneer het ok is. Meestal is het om te gieren van het lachen.
 
Sorry maar ik moet elke dag wel vijf keer mijn ogen rollen voor venten die slim of skinny dragen en daar *minstens* 15 jaar te oud en 15 kilo te zwaar voor zijn. Met hun hemdeke er ín en het obligate ‘design’ riemke. Of ze zijn 1m65 en dan staat dat na een bepaalde leeftijd ook als een tang op een overjaars varken.
De slim en skinny zijn voor mannen wat een legging is voor vrouwen: er staan zware limieten op wanneer het ok is. Meestal is het om te gieren van het lachen.
Da zijn veel woorden voor "ik ben te dik en te oud voor skinny maar anders hebt ge wel gelijk Soeplepel" :unsure:

het hoeft niet altijd gepaard te gaan met hemdjes en riemen:


86c34df8564759e65e84d46dc71c3a8f.jpg
1445bbab8c00d62f92606426a5269fb4.jpg
 
Da zijn veel woorden voor "ik ben te dik en te oud voor skinny maar anders hebt ge wel gelijk Soeplepel" :unsure:

het hoeft niet altijd gepaard te gaan met hemdjes en riemen:


86c34df8564759e65e84d46dc71c3a8f.jpg
1445bbab8c00d62f92606426a5269fb4.jpg

Ik beloof u, vraag aan de meeste vrouwen om éérlijk te zegen in hoeveel procent van de gevallen de skinny/slim een ‘goed idee’ was van de drager en ze geraken aan ongeveer 15/20%. De mode is voor het grootste deel van de dragers met hun duidelijk afgelijnde kroonjuwelen aan het rammelen.
 
Ik beloof u, vraag aan de meeste vrouwen om éérlijk te zegen in hoeveel procent van de gevallen de skinny/slim een ‘goed idee’ was van de drager en ze geraken aan ongeveer 15/20%. De mode is voor het grootste deel van de dragers met hun duidelijk afgelijnde kroonjuwelen aan het rammelen.
Laat @Soeplepel nu net iemand zijn die graag kroonjuwelen aanschouwt en je hebt u antwoord. :)
 
Haha komaan... een beetje nuance is ook belangrijk. In onderstaande is skinny en slim toch acceptabel?
Die voorbeelden hierboven zijn gewoon té klein en eigenlijks zelfs jeggings in plaats van jeans.

jeans-fit-guide-tight-loose-1080x680.jpg


Regular en loose ziet er in veel (extreme) gevallen ook onverzorgd uit. Net zoals de maatpakken van vroeger.

800px-Zootsuit2.jpg


Tegenwoordig doen we dat zo...

9792907462.png
 
Laatst bewerkt:
Je kiest er nu wel de modellen-fotootjes uit natuurlijk. Ik dacht eerder aan dit:

53a054bfc2cc8_-_cos-04-man-likes-tight-jeans-de.jpg
main-qimg-a57b409abbe37e7547ddca17c53caa04-lq
064472dac281bb6da57038c0224385d4.jpg
Slim fit jeans ok

maar échte skinny vind ik toch ook iets té voor een man. Niks mis met een flamboyante man, maar ik kan zo op foto niet direct uitmaken of het om vrouwenbeentjes of een kerel gaat.

ebe7038c2545d2e1ae9b4653b23c295c.jpg
773eafd8c183504721a8c22acd004631.jpg
cc1402e62afbba0b87c9cb95a8e7e688.jpg
Jullie pakken dan ook weer het ander uiterste ze haha, ik denk zelfs niet dat da onder "skinny" hoort.. Skinny plakt zo niet tegen de billen/dijen behalve vanonder.. Zoals in mijn foto's dus :)

Ik snap niet waarom het vanonder zo wijd en gevouwen moet zijn, dat accentueert toch niets behalve dat ge arm zijt en geen stijl hebt? :unsure:
 
Hangt ook van het merk af. Bij sommige merken is skinny veel te strak en bij anderen is het te doen. Broeken mogen strak gedragen worden maar zijn geen leggings :)

Ik wissel tussen slim / skinny afhankelijk van het merk / snit. Koop jeans meestal van Boss, Zadig & Voltaire of Armani.
 
Liever niet te strak, dat begint na een tijd te spannen en dat zit niet meer aangenaam. Te los? Dat had ik toen ik 16 jaar was, maar die tijd is wel al even gepasseerd. Afhankelijk van het merk zal het slim/regular zijn, zolang ik maar met mijn handen in mijn broekzak kan en er zonder probleem een smartphone in kwijt kan.
 
Gewoon regular. Bij jeansboeken van Lee Cooper ziet dat er heel goed uit zonder dat het er zogezegd 'onverzorgd' zou uitzien.

Vroeger ooit een een slim fit jeans geprobeerd. Werd er gewoon onnozel van hoe strak dat rond mijn bovenbenen zat. Nooit meer sindsdien.
 
Slim fit, da's het enige wat er bij mij normaal uitziet (lees: geen flodderbroek, maar ook geen spannende delen, wat ik trouwens hoogst oncomfortabel zou vinden).
En ik draag gewoon donkere sokken ipv die onnozele blote enkels trend te volgen:puke:
 
Skinny en slim fit hier, al de rest ziet er niet uit (vind ik persoonlijk)

Maar veel hangt ook af van het merk.

Ik heb bijvoorbeeld trainingsbroeken van Siksilk, zitten ongelooflijk goed maar doe daar aub geen jeans van aan want dat snijdt uw ballen ter plekken af en is ook simpelweg niet mooi.

Mijn skinny jeans zijn meestal van gstar, tommy en scotch & soda en veel verschil met slim fit hebt ge niet.
 
Al 18 jaar geen broek meer gehad. Niet zozeer omwille van pasvorm, al had ik wel vaak die typische opening op de rug maar jurken zijn zoveel eenvoudiger. Nooit zoeken naar een outfit, jurk covers everything.
 
Andre Greipel disagrees. En ik en iedereen met wat beenspieren ook. Ik weet dat de prepuberale look tegenwoordig in is maar ik plooi graag mijn benen.
De trend is 80's broeken met pijpen zo wijd dat ge er een circus kunt in houden ☠️

Er bestaan ook maten in skinny/slim, beenspieren hebben daar letterlijk niets mee te maken🤦🏼‍♂️ik fitness zelf ook
 
Terug
Bovenaan