Tax on Web 2024

Idem, van 2018 geleden dat het niet ten laatste oktober zal worden om aanslagbiljet te ontvangen. Tot daar de vereenvoudigde aangifte.

Idd volgend beloofd nog zotter te worden 😉.
Ben terug in loondienst en er zijn nog wat extra aftrekposten bij gekomen.

Mogen accountants tot 14 november nu nog invullen? Want wou vandaag gaan kijken of ik nu moest versturen voor einde maand en zag ineens die datum staan.
tot 14/11/2024 voor specifieke inkomsten. Staat los van de mandataris

Helemaal niet. Laatste twee jaar bij ons betaald op 29 januari 2024 & 24 februari 2023. Nu ook weer nog geen aanslagbiljet gekregen, nochtans een simpele aangifte.

Helemaal niet. Laatste twee jaar bij ons betaald op 29 januari 2024 & 24 februari 2023. Nu ook weer nog geen aanslagbiljet gekregen, nochtans een simpele aangifte.
De grootste bedragen zullen ze voor het laatste houden zeker?
Ach, tegen die tijd komt de 5000-reeks van Nvidia uit, dus komt goed van pas. :unsure:

Aanslagjaar 2024 is inkomstenjaar 2023.
1e aanslag (van een tijdige aangifte) moet gevestigd zijn (niet uitbetaald) op 30.06.2025 dacht ik.

Inderdaad en volgens mij is dit al meerdere keren vermeld geweest alsook dat wie wanneer zijn aanslagbiljet krijgt willekeurig is en niet echt te maken heeft of je moet betalen, terug krijgen en hoeveel.

In mn jongere jaren was het meestal regel dan uitzondering dat je het de jaar erop kreeg zelfs. Kreeg het afgelopen jaren gewoon in de herst maar nu nog niks zal wel komen op een dag

In mn jongere jaren was het meestal regel dan uitzondering dat je het de jaar erop kreeg zelfs. Kreeg het afgelopen jaren gewoon in de herst maar nu nog niks zal wel komen op een dag
Klopt, ik denk dat gemiddeld nu vroeger verstuurd wordt dan in het verleden. @Aprella bestaan daar cijfers over?

Terug
Bovenaan