Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag hebben we de terugbetaling ontvangen.![]()
tot 14/11/2024 voor specifieke inkomsten. Staat los van de mandatarisIdd volgend beloofd nog zotter te worden.
Ben terug in loondienst en er zijn nog wat extra aftrekposten bij gekomen.
Mogen accountants tot 14 november nu nog invullen? Want wou vandaag gaan kijken of ik nu moest versturen voor einde maand en zag ineens die datum staan.
Hier exact hetzelfde. Ik dacht dat alles van 2024 ook in 2024 betaald moest zijn? Eerste keer dat we het zo laat ontvangen.Deze nacht mail gehad. Terugbetaling 31jan.
IdemHier exact hetzelfde. Ik dacht dat alles van 2024 ook in 2024 betaald moest zijn? Eerste keer dat we het zo laat ontvangen.
De grootste bedragen zullen ze voor het laatste houden zeker?Helemaal niet. Laatste twee jaar bij ons betaald op 29 januari 2024 & 24 februari 2023. Nu ook weer nog geen aanslagbiljet gekregen, nochtans een simpele aangifte.

Same here.Hier ook nog niks. Moet van 2021 geleden zijn dat het nog in het jaar nadien terugbetaling was.![]()
Aanslagjaar 2024 is inkomstenjaar 2023.Hier exact hetzelfde. Ik dacht dat alles van 2024 ook in 2024 betaald moest zijn? Eerste keer dat we het zo laat ontvangen.
Aanslagjaar 2024 is inkomstenjaar 2023.
1e aanslag (van een tijdige aangifte) moet gevestigd zijn (niet uitbetaald) op 30.06.2025 dacht ik.
Ik heb ooit pas eind februari bericht gehad (het jaar nadat ik het aanslagbiljet had ingediend aldus)Hier exact hetzelfde. Ik dacht dat alles van 2024 ook in 2024 betaald moest zijn? Eerste keer dat we het zo laat ontvangen.
Klopt, ik denk dat gemiddeld nu vroeger verstuurd wordt dan in het verleden. @Aprella bestaan daar cijfers over?In mn jongere jaren was het meestal regel dan uitzondering dat je het de jaar erop kreeg zelfs. Kreeg het afgelopen jaren gewoon in de herst maar nu nog niks zal wel komen op een dag