Tax On Web 2022

Nog altijd geen respons :(
Ik berg mijn hoop op uitbetaling dit jaar al maar op.
Respons? Aanslagbiljetten komen toch sowieso pas op het einde van de maand? Dus in principe heb je nog tot eind oktober.

Vorig jaar had ik em eind augustus, dat is helaas dit jaar al niet gelukt. :(

Respons? Aanslagbiljetten komen toch sowieso pas op het einde van de maand? Dus in principe heb je nog tot eind oktober.

Vorig jaar had ik em eind augustus, dat is helaas dit jaar al niet gelukt. :(
Aanslagbiljetten kunnen elke dag van de week/maand komen
Uitbetalingen zijn pas op het eind van de maand, maar het klopt inderdaad dat hij nog tijd heeft dan tot eind oktober

Aanslagbiljetten kunnen elke dag van de week/maand komen
Uitbetalingen zijn pas op het eind van de maand, maar het klopt inderdaad dat hij nog tijd heeft dan tot eind oktober
Ah ok, ik heb ze zelf altijd pas gekregen einde van de maand, vandaar. :)

Same here. Gaat ge volgens de berekening veel terugkrijgen?
3,5K toch wel. Nu, als we het in december krijgen valt dat samen met de dertiende maand en dat is ook best fijn. En deze keer is het kadastraal inkomen vroeger opgevraagd dan normaal, want vaak kregen we na het terugstorten van de belastingen de vraag om het KI te betalen. :unsure:

3,5K toch wel. Nu, als we het in december krijgen valt dat samen met de dertiende maand en dat is ook best fijn. En deze keer is het kadastraal inkomen vroeger opgevraagd dan normaal, want vaak kregen we na het terugstorten van de belastingen de vraag om het KI te betalen. :unsure:
Join the club. Onroerende voorheffing andere jaren in december-januari te betalen
Vorig jaar ook de belastingen teruggekregen eind december met de eindejaarspremie

Nu nog niks gehoord over de teruggave, maar de OV betalen voor eind september

Een kleine 2000 euro bijbetalen zei de boekhouder me net.
Nu goed dat is voor een deel belasting op mijn bijberoep en dat staat allemaal op een aparte rekening dus ja.

Ik was bij de eerste 1000 die hun belastingsbrief ingediend hadden (allé, volgens het tellerke op de website toch). Ik was zo naïef om te denken dat ik dan sneller ging uitbetaald worden. Uiteraard nog geen cent gezien en nog steeds in behandeling :ROFLMAO:

Ik dien het altijd op de eerste of 2de dag in. Ik heb zelfs al mei van het jaar daarop volgend pas het aanslagbiljet gehad. Dus het is zeker niet hoe sneller je het indient, hoe sneller je het krijgt. Maar gelukkig is het meestal wel november/december. Dus ik hoop dit jaar dat het toch eerder vroeger dan later komt.

Ah ok, ik heb ze zelf altijd pas gekregen einde van de maand, vandaar. :)
Ik heb ze ook altijd pas gekregen op het einde van de maand.
Ik vermoed dat ze de aanslagbiljetten meestal op het einde van de maand opmaken.
Maar dat is geen geschreven wet of zo he. :tongue:

Dit jaar is het nog 'in behandeling'. Vorig jaar was het eind augustus, in 2020 was het eind oktober.

Ik heb ze ook altijd pas gekregen op het einde van de maand.
Ik vermoed dat ze de aanslagbiljetten meestal op het einde van de maand opmaken.
Maar dat is geen geschreven wet of zo he. :tongue:
De terugbetaling wordt in principe altijd op de laatste werkdag van de maand terugbetaald. Officiele data voor 2022 vind ik niet.

De terugbetaling wordt in principe altijd op de laatste werkdag van de maand terugbetaald. Officiele data voor 2022 vind ik niet.
Ik sprak over het verkrijgen vd email of brief voor de terugbetaling.

Ivm terugbetaling. Vorig jaar was de terugbetaling op 28 oktober (donderdag) ipv 31 oktober (zondag). In de brief zelf stond wel 31 oktober. Dat was verrassend 1 dag eerder dan verwacht.

Ik zie in mijn documenten op myminfin dat er een CRS 2021 document is, hierin staan mijn buitenlandse rekeningen van degiro.
Namelijk de NL en DE rekening.
Ik zie net dat ik op mijn belastingaangifte onder vak XIII - A Rekeningen in het buitenland, enkel heb aangegeven dat ik in duitsland een rekening heb. Kan dit problemen geven? Moet of kan ik dit rechtzetten? Aangezien in het CRS document duidelijk ook de Nederlandse rekeninge vermeld staat.

Ook heb ik bij de NBB ook enkel de flatex van degiro aangegeven.
Moet ik daar ook nog iets extra voor doen?

Ik zie in mijn documenten op myminfin dat er een CRS 2021 document is, hierin staan mijn buitenlandse rekeningen van degiro.
Namelijk de NL en DE rekening.
Ik zie net dat ik op mijn belastingaangifte onder vak XIII - A Rekeningen in het buitenland, enkel heb aangegeven dat ik in duitsland een rekening heb. Kan dit problemen geven? Moet of kan ik dit rechtzetten? Aangezien in het CRS document duidelijk ook de Nederlandse rekeninge vermeld staat.

Ook heb ik bij de NBB ook enkel de flatex van degiro aangegeven.
Moet ik daar ook nog iets extra voor doen?

Ik spreek uit persoonlijke ervaring, 50€ administratieve boete.
En tevens moet je het rechtzetten bij de NBB.

Terug
Bovenaan