Tax On Web 2022

Zot he. 4k te veel afgegeven.

Omdat men bij het inhouden van de bedrijfsvoorheffing geen rekening houdt indien je een woonbonus hebt, pensioensparen doet, een levensverzekering hebt, hoeveel kinderopvang je hebt betaald,...

Dat lijkt mij ook vrij onmogelijk om dat deftig te regelen :p.

Ik krijg dit jaar circa 2,5k terug. Dit jaar kreeg ik voor AJ 2021 echter pas in januari terugbetaald dus ging er van uit pas in januari terugbetaling te krijgen. Maar zoals ik het hier lees is dat vaak veel sneller?

Ik krijg dit jaar circa 2,5k terug. Dit jaar kreeg ik voor AJ 2021 echter pas in januari terugbetaald dus ging er van uit pas in januari terugbetaling te krijgen. Maar zoals ik het hier lees is dat vaak veel sneller?
tussen 1 augustus en 30 juni moet je de brief krijgen, 2 maand later (op het einde van de maand) volgt de uitbetaling

Hah, straf! Beetje random dus, kan ik mee leven. Tis toch maar om te parkeren uiteindelijk...
Bij mij is het meestal eind september dat ik de brief krijg. 1x was het eind augustus (dus daar hoop ik ook dit jaar niet op).
Soms is de brief iets later. Maar altijd wel binnen hetzelfde jaar.

Uitgezonderd 1x, toen kreeg ik heel lang, geen brief en ik hoopte al dat ze mij vergeten waren. Helaas kwam de brief finaal toch nog binnen, eind mei. En toen was het natuurlijk leuk om plots 2x kort achter elkaar terug te krijgen :D

Ik had een reminder van ebox over een aanslagbiljet dat ging vervallen
Blijkt dat het over het biljet van vorig jaar ging :(

Hier staat het nog op ’goed ontvangen’, nochtans vanaf de eerste dag ingevuld (bijna 5k terugtrekken). Vorig jaar viel de brief ook eind augustus in de bus.

Scheelt jammer genoeg wel meteen een maand in uitbetaling

biljet 30/08 is uitbetaling 31/10
biljet 01/09 is uitbetaling 30/11

Inderdaad. Vorig jaar in oktober teruggetrokken, jaar voordien was december.
Misschien een kaarsje branden in de hoop dat er morgen nog een aanslagbiljet ik de bus valt :)

Ik heb een vraag tot inlichtingen ontvangen (beetje vreemd, want ging om gegevens van een andere FOD) en heb meteen geantwoord. Gaat het nu langer duren eer ik hier iets van hoor (terug de onderste van de stapel maw) of kan dat toch sneller gaan omdat ze er al mee bezig waren?

Ik heb een vraag tot inlichtingen ontvangen (beetje vreemd, want ging om gegevens van een andere FOD) en heb meteen geantwoord. Gaat het nu langer duren eer ik hier iets van hoor (terug de onderste van de stapel maw) of kan dat toch sneller gaan omdat ze er al mee bezig waren?
Als je heb de correcte/gevraagde gegevens bezorgde is uw dossier nu wel snel afgehandeld normaal.

Kan me niet voorstellen dat iemand die antwoorden binnenkrijgt en dan laat opstapelen tot eind van t jaar'

Terug
Bovenaan