Ontslag en toch uitkering?

Gekend probleem.
In mijn geval gaf ontslag geven een hele opluchting. Maar mijn opzeg was afgestemd op de start bij nieuwe werkgever. Ik had dan ook 3 maanden opzeg ipv 2 weken.
Maar als je zicht hebt om nieuw werk zou ik het mij gewoon niet te hard meer aantrekken. ALs je al zo onderbemand bent gaan ze u echt niet ontslaan.
Concreet advies: Telefoons niet meer oppakken na de werkuren en mails niet meer nakijken na de werkuren doet al veel. En dat hoef je ook niet te doen want binnekort ADIEU.

@JPV hartelijk dank voor je uitgebreide uitleg. Ik volg je hier volledig.
Op 22 februari ben ik inderdaad bij een andere werkgever gestart, dus 2 weken klopt!
Ben deze ochtend naar de dokter geweest en hij stelt inderdaad vast dat ik uitgeblust ben en verwees ook naar een stresskliniek om mijn geval op te volgen.
Desnoods op zoek naar een tijdelijke job in augustus in afwachting van mijn start in september.
Bedankt voor je waardevolle advies!

@StruikGewas @Reverz bedankt voor jullie reacties! Klopt, ik moet het mij minder aantrekken. Komende drie weken hoef ik daar gelukkig niet meer aan te denken, en als ik daar verder werk in afwachting van mijn nieuwe uitdaging zal ik streng moeten zijn. Anders verlies ik mezelf in dit verhaal

Bedankt aan jullie allen! Jullie reacties gaven me troost!

Terug
Bovenaan