Vind dat wel een gewaagde uitspraak, hoegenaamd niet SB-waardig... Zowel de Ravens als de Chargers zie ik nog wel tot ver in de play-offs raken. Goed, van de Ravens voorspel ik al een paar jaar de terugval, en zonder Greg Roman is het wel echt knallen of vallen. Maar Herbert met de Chargers? Waar zou hun grote mankement dan zitten? Herbert, Ekeler, Mike Williams, Keenan Allen, en op defense Bosa en Mack, Kendricks, JC Jackson, Asante Samuel en Derwin James. Ik zie daar veel meer namen staan dan in heel veel teams.
Ze zijn ook echt niet veel kwijtgeraakt in FA, behalve Kyle Van Noy. De vraag is hoe gemotiveerd Ekeler nog is, maar dit is wel voor mij een team om heel veel rekening mee te houden. Staley kan ook nog goed uit de hoek komen, het is een ingewikkeld systeem dat iedereen onder de knie heeft nu.

Het enige waar ik bang voor zou zijn, is de Offensive Coordinator. En dat is Kellen Moore, eentje waarvan iedereen zei dat hij de playcaller van de Cowboys was toen die het goed deden.
De Chargers choken elk jaar, mede door een enorme blessurelast. Ik heb zo het idee dat dat daar niet alleen nog pech is maar ook gewoon een medische staff (of manier van trainen) die mede verantwoordelijk is. En ik heb het echt niet voor die coach. Doet rare dingen en gaat er te vaak voor op 4th down. Op papier is dat al jaren een team dat ver moet geraken maar buiten 1 play off loss tegen de Jags heb ik ze de afgelopen jaren weinig zien doen in de PO's.
Ravens zie ik minder bezig maar ik zie die eerlijk gezegd de echte kleppers uit de AFC niet kloppen. Hadden ze in de NFC gestaan had ik ze meer kans gegeven om ver te geraken maar nu? Lamar heeft buiten zijn MVP seizoen (waar hij echt wel enorm goed was) ook nooit laten zien waarom hij dat dik contract verdiend imo. Tenzij de rookies dit jaar echt goed zijn heeft hij ook weeral geen wapens trouwens he.

Bold prediction: tenzij Lamar terug MVP niveau haalt zijn die alletwee one and done in de PO's. Je mag me gerust komen quoten als ze het veel beter doen hoor :)
Ik denk trouwens niet dat cap space zo naar de haaien is voor huidige teams. Zeker niet als je de projections ziet voor de komende jaren. Die cap gaat alleen maar groter en groter worden, RB's kosten geen drol meer (al zal dat nog wel veranderen binnenkort, geef het 1 of 2 jaar) en iedereen wil naar een winning team.
Cap gaat stijgen idd maar zoals je de RB's al aanhaalt: iedereen wil betaald worden he. Ik blijf het heel gevaarlijk vinden om je QB zoveel te betalen dat hij minder wapens of bescherming heeft of dat hij er elke match 35 moet maken omdat je D telkens veel punten afgeeft.
 
Pfoe, nu niet voor het één of het ander... maar krijgt iemand anders die DAZN aan de praat?
Of beter gezegd: het casten ermee nara de chromecast. Want ik krijg dat icoontje dus echt nergens te zien? Al de rest lukt me, maar ik ga niet een heel seizoen op m'n telefoon liggen turen :D
 
Pfoe, nu niet voor het één of het ander... maar krijgt iemand anders die DAZN aan de praat?
Of beter gezegd: het casten ermee nara de chromecast. Want ik krijg dat icoontje dus echt nergens te zien? Al de rest lukt me, maar ik ga niet een heel seizoen op m'n telefoon liggen turen :D
Bij mij ook enkel het logo om het naar apple tv te casten (iPhone & iPad). Maar je kan de app toch op je chromecast downloaden? Er bestaat ook een app voor Playstation.
 
Bij mij enkel het logo om het naar apple tv te casten (iPhone & iPad). Maar je kan de app toch op je chromecast downloaden ook?
Ik heb geen chromecast waar je dingen naar kunt downloaden :) ik zit nog met een oude versie...
Er is wel een PS5-app, dus dat kan ik wel al gebruiken voor thuis. Da's al iets. Maar op hotel pak ik graag de chromecast erbij.
 
Ik heb geen chromecast waar je dingen naar kunt downloaden :) ik zit nog met een oude versie...
Er is wel een PS5-app, dus dat kan ik wel al gebruiken voor thuis. Da's al iets. Maar op hotel pak ik graag de chromecast erbij.
Het is voorlopig inderdaad verre van ideaal.
 
Wou de DAZN-app al eens testen na de HOF-game. Ik kan dus mijn account inloggen op de laptop, maar niet op de app op mijn TV. Op de laptop kan ik ook alleen maar highlights van de match van donderdag vinden en geen volledige versie/40 minuten? Iemand met dezelfde problemen of weet waat ik zou moeten zoeken?
 
Wou de DAZN-app al eens testen na de HOF-game. Ik kan dus mijn account inloggen op de laptop, maar niet op de app op mijn TV. Op de laptop kan ik ook alleen maar highlights van de match van donderdag vinden en geen volledige versie/40 minuten? Iemand met dezelfde problemen of weet waat ik zou moeten zoeken?
Ik heb via de PS-app gekeken, en had de volledige versie automatisch, onder Games. En dan kon ik daar kiezen ‘Switch version’.

Er zat wel geen reclame bij, alleen 5min DAZN-reclame. Dat kan maar beter niet zo zijn bij live kijken :D
 
Normaal knippen ze de reclame een dag later, dat is nu ook nog niet het geval. Dat zou echt wel klote zijn.
 
De DAZN app werkt ook niet op mijn samsung tv. Start wel op maar als je NFl network live wilt kijken, blijft hij gewoon hangen...

Blijkbaar is het dus enkel de live stream die niet werkt. Inside trainingcamp van gisteren lukt wel om te kijken. Ik heb eens gemaild naar hun support.
 
Laatst bewerkt:
Inloggen op de app werkt niet. Link voor password reset vragen werkt ook niet. De browser versie werkte wel.

Ik begrijp niet dat bedrijven zo’n investeringen in content doen om dan de rest zo te half-assen…
 
Ik moet eerlijk toegeven, ik denk dat ik al héél lang niet meer zo hyped ben geweest voor een (Texans) NFL seizoen. Onze gm/coaching staff/roster/draft is dag en nacht verschil met vroeger. Beste off season dat de Texans misschien ooit wel gehad hebben (al moet je altijd met twee woorden spreken). Er zijn verschillende rookies die blijkbaar de pannen van het dak spelen op camp, verschillende free agent signings die toch wel above average horen te zijn (Dalton Schultz, Shaq Mason, Sheldon Rankins & Jimmie Ward) en misschien nog wel het grootste verschil, een volledig (behalve ST) coaching staff waarvan je enkel toch positieve berichten leest. Mijn prediction voor de Texans: 11-6
 
Wel goed nieuws voor je aangezien alle goksites het helemaal anders bekijken en de Texans helemaal laatst plaatsen.
 
11-6 lijkt me toch ook heel optimistisch eerlijk gezegd.
Helemaal laatst zie ik ze niet eindigen, daarvoor sucken de Cardinals iets te hard (sorry @Loser 😅 ) maar echt potten breken? Allez, van mij mogen ze het tegendeel bewijzen hoor.

Veel zal afhangen hoe goed Stroud zich aanpast aan de NFL natuurlijk.
 
11-6 lijkt me toch ook heel optimistisch eerlijk gezegd.
Helemaal laatst zie ik ze niet eindigen, daarvoor sucken de Cardinals iets te hard (sorry @Loser 😅 ) maar echt potten breken? Allez, van mij mogen ze het tegendeel bewijzen hoor.

Veel zal afhangen hoe goed Stroud zich aanpast aan de NFL natuurlijk.
Ja, m'n jongens... zit ik hier onschuldig mijn koekje te eten, krijg ik eens zo'n klap als collateral damage!
Maar mijn Pythagorian Expectations zijn bijna klaar, die zullen veel duidelijkheid scheppen over komend seizoen ;)
 
11-6 lijkt me toch ook heel optimistisch eerlijk gezegd.
Helemaal laatst zie ik ze niet eindigen, daarvoor sucken de Cardinals iets te hard (sorry @Loser 😅 ) maar echt potten breken? Allez, van mij mogen ze het tegendeel bewijzen hoor.

Veel zal afhangen hoe goed Stroud zich aanpast aan de NFL natuurlijk.

Veel zal van Stroud afhangen en hoe goed hij effectief is, maar als hij iets of wat in de buurt van de verwachtingen zit, ga je er niet ver van zitten hoor. Hou er rekening mee dat Texans de gemakkelijkste schedule in de League hebben en nog steeds in de AFC South zitten
 
Veel zal van Stroud afhangen en hoe goed hij effectief is, maar als hij iets of wat in de buurt van de verwachtingen zit, ga je er niet ver van zitten hoor. Hou er rekening mee dat Texans de gemakkelijkste schedule in de League hebben en nog steeds in de AFC South zitten
Ik had de schedule idd niet bekeken.
11-6 is imo nog steeds optimistisch maar het lijkt me idd haalbaarder dan ik eerder dacht 😅
 

Beginnen bij het begin, eerst de openstaande afrekening van vorig seizoen. Zodat we volle gas vooruit kunnen naar volgend jaar!
 
DAZN wordt dus de hel nu ze die USA reclame blokkeren en opteren voor zo een saai DAZN intermezzo. Hoe je zo uw product kunt verkloten... :puke:
 
Wat ze wel goed doen is na de match een blok met een vast scherm toevoegen zodat je niet weet hoelang de match nog duurt, er OT is.
 
DAZN wordt dus de hel nu ze die USA reclame blokkeren en opteren voor zo een saai DAZN intermezzo. Hoe je zo uw product kunt verkloten... :puke:
Dit vind ik het ergste… Ik krijg ook totaal geen antwoord, nergens.

Hard Knocks staat er wel op, zonder reclame. Het spoelen werkt ook veeel beter. Maar rechtstreeks een wedstrijd kijken wordt wel kut zo.
 
Terug
Bovenaan