NFL 2024-2025

The_Floyd

Active member
1710239526413.png



Het nieuwe seizoen is begonnen. Free agency is in volle gang en op 25 april komt de draft er aan!
Wie zal dit jaar de Vince Lombardi throphy in de lucht steken?




Packers signen Josh Jacobs en releasen Aaron Jones. Waar gaat de wereld naartoe 🤯
 
Ekeler lijkt me echt nog wel iets. Het kan aan mij liggen, en mijn mindere voorliefde voor Cousins ( 😬 ), maar ik weet het toch echt niet... Dat voelt echt wel als een héél grote gok. Achillespees bij een QB die al nooit fantastisch was...

Het helpt niet dat de enige keer dat ik 'm live heb gezien, bij de Redskins was en hij 3 INT's smeet. Dat is ondertussen al 10 jaar geleden, dus totaal niet eerlijk. Maar miljaar, die stond zenuwachtig en was echt compleet verloren.
 
180mil voor 4 jaar en maar 1 keer een olayoff game gewonnen. Lijkt me zeer overpriced.
Wat die vent al verdiend heeft in zijn carrière, zonder eigenlijk echte adelbrieven te hebben, is abnormaal. Tis dat het zo'n sympathieke man lijkt dat ik er niet te hard aan til. Allez het scheelt ook dat het mijn geld niet is natuurlijk :D

Derrick Henry naar de Ravens!
Ah mooi, hebben die ook eindelijk iemand die in een PO game een TD kan gooien 😅

De RB carrousel was wel leuk om te volgen. Vreemd dat de Cowboys Pollard laten vertrekken en zelf geen vervanger halen. Zeker omdat het, voor zover ik lees, geen al te sterke RB class is dit jaar in de draft. Soit, It's Jerry's world zeker?
 
Aaron Donald stopt ermee. :(
De man die me fan heeft gemaakt van de Rams :(
Geweldige carrière en eindigen zoals je zelf wilt, tis hem gegund! Ik had hem graag nog een jaartje langer bezig gezien aangezien er dit off season wat meer focus gelegd wordt op de trenches en de defense en hij dus nog wel een belangrijke factor kon zijn voor het team in een PO run. Maar soit, het zij zo.

Goed nieuws voor @Loser in elk geval, dat zijn weeral 2 matchen waarin Kyler iets minder opgejaagd wild gaat zijn 😅
 
De man die me fan heeft gemaakt van de Rams :(
Geweldige carrière en eindigen zoals je zelf wilt, tis hem gegund! Ik had hem graag nog een jaartje langer bezig gezien aangezien er dit off season wat meer focus gelegd wordt op de trenches en de defense en hij dus nog wel een belangrijke factor kon zijn voor het team in een PO run. Maar soit, het zij zo.

Goed nieuws voor @Loser in elk geval, dat zijn weeral 2 matchen waarin Kyler iets minder opgejaagd wild gaat zijn 😅

IMG_4084.jpeg
 
Ronde 1 vd draft zit erop!

Eerste reactie: wat hebben die Falcons gesnoven/gerookt?

Voor de rest weinig verrassingen al vond ik het wel opmerkelijk dat de eerste defensive speler maar gedraft werd op plaats 15 en de Eagles op 22 nog gewoon CB1 konden picken.
Persoonlijk heel content met Jared Verse voor de Rams. Nooit gedacht dat die zo diep ging vallen dus toch een kleine bedanking richting de dealer van de Falcons!
 
Ik had gedacht dat de Vikings agressiever zouden zijn, maar halen ze verdikke toch de QB die voor hen uitgetekend was.
De Falcons vind ik nog wel meevallen. Oké, de keuze van welke QB is misschien raar en het is een noch-vlees-noch-vis-oplossing, zeker omdat McCarthy er nog was.

Maar de Raiders vind ik absoluut de raarste. Gaan die echt het seizoen beginnen met O'Connell? En de Chiefs met Worthy, dat kan ook wel nog iets worden :D De Cardinals gaan nog wel een beetje werk hebben, moet nog wat volk bijgehaald worden, zoals een OL en een RB, maar ik ben eigenlijk wel heel blij dat we gewoon het supertalent gehaald hebben, en niet een trade down hebben gedaan. Marvin Harrison Jr (aka Fitz II :p )!
 
Ik vond JJ nooit waard wat de Cardinals en/of Chargers zouden gevraagd hebben om hem te komen halen op 4 en 5. Vikings hebben gegokt dat de Raiders niet te agressief gingen worden en de Giants liever een wapen geven aan Jones dan hem te vervangen. En dan toch nog 1 plekje omhoog gegaan omdat ze het op het einde niet vertrouwden denk ik.

Falcons snap ik écht niet tbh. Cousins zo'n contract geven, u glaring needs op D compleet negeren en dan een middelmatige prospect draften op 8 om die te laten groeien achter Kirk? Zonder u QB1 hiervan op de hoogte te brengen trouwens. Nee, echt geschift.

Raiders begrijp ik dan veel beter. Minshew is een goeie back up/bridge en als je boven de Vikings moet gaan voor McCarthy ben je ook teveel aan het betalen voor hem. O'Connell vond ik vorig seizoen niet eens zo slecht eigenlijk en hij heeft er een ferm wapen bij met Bowers. Ik zou hem nog wel een jaar gunnen eigenlijk. Ik heb in elk geval meer vertrouwen in hem dan in Bo Nix.

Chiefs hebben idd terug een supersnelle deep treath. Vreemd dat de Bills die pick zomaar aan hen geven ook. U rechtstreekse concurrent laten uptraden terwijl ze dezelfde needs hebben dan u? Of ze moeten redelijk zeker geweest zijn dat de WR's op hun board allemaal in ronde 2 gingen vallen. Dat wordt dan AD Mitchell of Troy Franklin in Buffalo gok ik. Of heel misschien Ladd McConkey.

Cardinals hebben idd nog werk, en gaan dat ook niet op 1 draft fixen vrees ik. Dus goed gezien om WR1 te pakken. Je hebt uiteindelijk 5 jaar eer je hem moet betalen dus tegen seizoen 25-26 kan je wel contender zijn als je vandaag en volgend jaar goed draft.
 
Ik vond JJ nooit waard wat de Cardinals en/of Chargers zouden gevraagd hebben om hem te komen halen op 4 en 5. Vikings hebben gegokt dat de Raiders niet te agressief gingen worden en de Giants liever een wapen geven aan Jones dan hem te vervangen. En dan toch nog 1 plekje omhoog gegaan omdat ze het op het einde niet vertrouwden denk ik.

Falcons snap ik écht niet tbh. Cousins zo'n contract geven, u glaring needs op D compleet negeren en dan een middelmatige prospect draften op 8 om die te laten groeien achter Kirk? Zonder u QB1 hiervan op de hoogte te brengen trouwens. Nee, echt geschift.
Misschien komt het door mijn historische... twijfel over Kirk :D Maar ik snap 100% dat je Cousins moest geven wat hij gekregen heeft. Daarzonder haal je hem niet. Maar de kans is dat zijn top voorbij is, dat hij zonder Jefferson en met een gescheurde achilles gewoon niet meer datzelfde football kan geven. Dat is een reële kans. Dat geld is toch maar van de miljonair-eigenaar :D En àls je een valabele backup wilt, ga je die hoog moeten pakken. Zeker deze draft zou ik nooit hoog D gaan pakken, en dan hopen op een backup-QB in ronde 5. Eerder andersom: vanaf nu alle andere rondes defense nemen, zonder daarvoor te moeten reachen.

Raiders begrijp ik dan veel beter. Minshew is een goeie back up/bridge en als je boven de Vikings moet gaan voor McCarthy ben je ook teveel aan het betalen voor hem. O'Connell vond ik vorig seizoen niet eens zo slecht eigenlijk en hij heeft er een ferm wapen bij met Bowers. Ik zou hem nog wel een jaar gunnen eigenlijk. Ik heb in elk geval meer vertrouwen in hem dan in Bo Nix.
Maar McCarthy werd wel door ie-der-een aan hen gelinkt, dus moet er iets van aan zijn. Nu, de kwaliteiten van de QB's ken ik niet, want ik kijk 0 college. Daarvoor ga ik af op wat ik hoor. Ik zie de Raiders alleen opnieuw nergens komen... Hoogstens een middelmatige QB, 1 WR en 1 pass rusher, meer hebben ze niet?

En klopt van de Bills... ik zou doodvallen voor ik hen één pick gun :D
 
Misschien komt het door mijn historische... twijfel over Kirk :D Maar ik snap 100% dat je Cousins moest geven wat hij gekregen heeft. Daarzonder haal je hem niet. Maar de kans is dat zijn top voorbij is, dat hij zonder Jefferson en met een gescheurde achilles gewoon niet meer datzelfde football kan geven. Dat is een reële kans. Dat geld is toch maar van de miljonair-eigenaar :D En àls je een valabele backup wilt, ga je die hoog moeten pakken. Zeker deze draft zou ik nooit hoog D gaan pakken, en dan hopen op een backup-QB in ronde 5. Eerder andersom: vanaf nu alle andere rondes defense nemen, zonder daarvoor te moeten reachen.
Ik snap gewoon niet dat als je toch van plan bent om een QB te draften, je zoveel geld aan Cousins geeft. Puur naar salary cap en contract gekeken: als je zo'n contract geeft aan je QB ben je van plan om hem 2 jaar te starten imo. Ik zou het ook niet geven aan Kirk trouwens, maar zij wel dus moeten we vanuit hun standpunt kijken.

Met Heinicke heb je trouwens al een back up dus Penix is gehaald als opvolger van Kirk. De toekomst zal het uitwijzen of ze goed gegokt hebben door van Cousins een bridge QB te maken voor een jonge QB maar ik blijf het een vreemde logica vinden.
Maar McCarthy werd wel door ie-der-een aan hen gelinkt, dus moet er iets van aan zijn. Nu, de kwaliteiten van de QB's ken ik niet, want ik kijk 0 college. Daarvoor ga ik af op wat ik hoor. Ik zie de Raiders alleen opnieuw nergens komen... Hoogstens een middelmatige QB, 1 WR en 1 pass rusher, meer hebben ze niet?
Jij leest/luistert andere dingen dan mij want JJ werd hier overal aan de Vikings gelinkt :D Er was wat buzz over Maye maar die ging nooit uit de top 3 vallen en geen enkele vd top 3 teams ging downtraden.
Als u team idd rommel + Adams en Crosby is, is het imo zelfs nog slimmer om dit jaar set pieces te verzamelen en te zien of die middelmatige QB beter wordt met meer wapens en bescherming. Valt hij door de mand pick je volgend jaar u QB, die al direct terecht komt in een beter team dan eender welke prospect je dit seizoen zou halen. Enig minpunt in de redenering is dat de 25 QB prospects minder zouden zijn dan die van 24 maar dat is ook nog afwachten.

En klopt van de Bills... ik zou doodvallen voor ik hen één pick gun :D
Echt he, onbegrijpelijk eigenlijk. Dan mag je nog 200% zeker zijn dat ze voor een andere WR gaan dan die op jou board, dan doe je het nog niet en hoop je dat de Jags of Niners die gast voor hun neus wegplukken.
 
Ben de draft special met Bill Belichick aan het kijken die voor mij wel veel boeiender aanvoelt dan een normale draftcoverage. Toont ook meer de werkpunten/negatieve kanten aan van de spelers (toch al bij de QB's)
 
Wat de Falcons doen is toch echt wel niet zo raar imo. Cousins is 34 en injury prone, je draft een QB die best nog wel wat tijd nodig heeft om zich te ontwikkelen die dan kan overnemen binnen 3-4 jaar. Als Cousins iets of wat goed speelt, ga je de komende jaren toch niet draften in de top 20 en doe je terug mee voor de playsoffs voor enkele jaren en staat de opvolging klaar (zoals de Packers het altijd doen). Als Cousins suckt heb je een QB2 met echt wel wat potentieel hoor, meer potentieel dan de QBs in de draft van volgend jaar (die naar het schijnt geen al te goede QBs heeft) en geld hebben de Falcons toch genoeg want echt elite spelers die ze moeten betalen hebben ze niet en hun beste spelers die ze hebben zijn op niet premium posities en zullen dus vrij goedkoop zijn (Robinson, Pitts, ...)

Raiders daarintegen hebben wel echt gegokt en verloren en zijn dus maar BPA gegaan, goede value voor Bowers maar dat team is voor mij wel één van de favoriete om volgend jaar mee te doen voor de nummer 1 draft spot.

Voor de rest zijn de winnaars van deze draft voor mij: Bears, Vikings (en in mindere maten Eagles & Lions) en de losers: Falcons, Bills
 
Laatst bewerkt:
Ben de draft special met Bill Belichick aan het kijken die voor mij wel veel boeiender aanvoelt dan een normale draftcoverage. Toont ook meer de werkpunten/negatieve kanten aan van de spelers (toch al bij de QB's)
Is die te bekijken op Game Pass?
Edit: DAZN natuurlijk...
 
Hij zat ook bij McAffee op draft night gisteren.
Ik heb een paar snippets gekeken op YT, langer kan ik Pat zijn aandachtshoerderij toch niet af, en daar was hij best negatief over elke QB. Maar dan vergelijkt hij ze met Brady en Mahomes en dat vind ik een beetje idioot. Ik snap wel meer waarom hij altijd naar beneden trade.

Absolute topcoach maar ik heb toch meer en meer mijn vragen bij zijn capaciteiten als (hedendaagse) GM eerlijk gezegd.
 
Twas op youtube bij mcafee daar staat ook de hele eerste ronde te bekijken. De eerste 10 minuten was er een probleem met het geluid.
 
Terug
Bovenaan