Lemme

Crew Member
Crowdfunder FE
1651600907459-png.9262


Het nieuwe seizoen is weer op gang getrokken met de jaarlijkse draft en er zijn al heel wat trades op gebeurd. Wie wint dit jaar de Vince Lombardi trophy?
Vorige thread.
 
Toch al wel veel trades gebeurd zo voor de draft.

Tziet er naar uit dat Rodgers naar de Jets zal gaan. Die hebben Lazard al aangetrokken en Rodgers zou ook Cobb en Marcedes Lewis willen…
 
Toch al wel veel trades gebeurd zo voor de draft.

Tziet er naar uit dat Rodgers naar de Jets zal gaan. Die hebben Lazard al aangetrokken en Rodgers zou ook Cobb en Marcedes Lewis willen…
En OBJ... Langs de ene kant snap ik het heel goed, dat is het Brady-model: zelf kiezen en dan een team rond je samenstellen. Maar het is ook het Russell Wilson-model en daar is het iets minder goed gegaan :D

Maar waar ik me dan vragen bij stel, het is altijd heel belangrijk om goed te liggen in het team. Kijk maar naar hun vorige QB, Zach Wilson, waarbij er gestaakt ging worden als die nog zou spelen. Hoe valt dit bij Garrett Wilson, Elijah Moore en Corey Davis? Dat zijn drie kanonnen, drie mogelijke supersterren. Maar Rodgers wil Cobb en OBJ erbij? Fijn...
 
Dit is toch gewoon 100% Diva Rodgers gedrag en dus perfect te voorspellen?
Vanavond (1pm EST dus 19u hier zeker?) zit hij bij McAfee. Benieuwd of hij iets gaat zeggen of gewoon nog wat duister gaat doen om nog een dag of 2 de media-aandacht op te zuigen. Eens er een grote trade in het nieuws komt gaat deze storm wat liggen en gaat hij nog eens iets moeten doen om terug de spotlights naar hem te krijgen.

Het zou ergens hilarisch, en ook oh zo typisch Jets, zijn mocht hij nu gewoon op pensioen gaan. Dan staan de Jets daar met een receiver corps dat ei zo na versleten is maar de jonge garde op de bank houdt en zonder QB.
Want wie gaan ze dan nog moeten halen? Ryan? Baker? Traden voor een Tannehill? Of toch maar starten met Zach Wilson?

Echt, moest die vent zo goed niet zijn hij speelde al jaren niet meer met zo'n gedrag.
 
Idd echt Divastreken.
Eerst in Green Bay verkondigen dat hij geen goei wapens genoeg heeft maar dan wel dezelfde wapens meepakken naar de Jets 🙃

Nuja ik ga blij zijn als hij weg is bij de Packers. Goeie QB maar de laatste jaren toch teveel streken en in verval aan het geraken…
 
En Michael Thomas gaat blijven... blijkbaar even duur om hem weg te sturen als om hem te houden, dus ja.

Ik vraag me wel af waar ik volgend jaar naar ga kijken. Byron Murphy naar de Vikings. Hadden we eindelijk weer eens een goeie CB, gaat hij Peterson achterna. Zach Allen weg, JJ Watt weg... Byron Murphy verdient amper meer dan zijn contract bij ons, en vergelijkbaar aan wat de tag zou zijn. DOE DAT DAN! Het is niet alsof we onze tags voor iemand anders bewaren.

Nee, nu gaan we Nuke Hopkins ook nog eens dealen, naar het schijnt. En vooral: nog niet eens een starting QB, hè. Als dat Colt McCoy nog is in het preseason, stuur dan gewoon een persbericht: wij willen niet winnen. Dan hoeft het ook gewoon niet op tv te komen, en gaan we niet doen alsof het iets uitmaakt.

Vorig jaar hing ons succes af van Hopkins: stond hij erop, ging het goed. Speelde hij niet, dan niet. Hollywood Brown amper gezien, Robbie Anderson is mogen vertrekken (terecht), AJ Green heeft een looprekje dat hij deelt met Zach Ertz en de running backs achter de formidabele James Conner worden ook al gecut. Eno Benjamin mag vertrekken. Het is echt wel om te janken.

Op Defense is het echt niet beter. Buddah Baker is nog het enige wat we hebben, en Isaiah Simmons heeft een heel mooie ontwikkeling gekend. Maar voor de rest? Dat was de sterkhouder vorig jaar en eigenlijk ook het jaar ervoor. Maar nu totaal aan het leeglopen.

Eigenlijk denk ik nu al: we kunnen maar beter heel veel krijgen voor onze third round pick, en downtraden tot ergens in R4.
 
Dit is toch gewoon 100% Diva Rodgers gedrag en dus perfect te voorspellen?
Vanavond (1pm EST dus 19u hier zeker?) zit hij bij McAfee. Benieuwd of hij iets gaat zeggen of gewoon nog wat duister gaat doen
om nog een dag of 2 de media-aandacht op te zuigen. Eens er een grote trade in het nieuws komt gaat deze storm wat liggen en gaat hij nog eens iets moeten doen om terug de spotlights naar hem te krijgen.

Het zou ergens hilarisch, en ook oh zo typisch Jets, zijn mocht hij nu gewoon op pensioen gaan. Dan staan de Jets daar met een receiver corps dat ei zo na versleten is maar de jonge garde op de bank houdt en zonder QB.
Want wie gaan ze dan nog moeten halen? Ryan? Baker? Traden voor een Tannehill? Of toch maar starten met Zach Wilson?

Echt, moest die vent zo goed niet zijn hij speelde al jaren niet meer met zo'n gedrag.
Normaal komt hij op dinsdag dus wie weet, maar kvind hem samen met Pat en AJ echt wel genietbaar.
 
Ik heb bewust niet gekeken want ik had er geen zin in.
Maar uiteindelijk ligt hij nog onder contract bij GB dus veel kan hij niet gezegd hebben veronderstel ik? Traden naar NYJ of pensioen? Dus basically wat we al wisten toch?

Het zal nu gaan over wat de Packers nog willen voor hem en wat de Jets willen geven. In hoeverre Rodgers druk kan uitoefenen om zijn 'prijs' te drukken heb ik eerlijk gezegd geen idee.
 
Ik denk minstens 1x 1st round en 1x 2nd round.

Ik zie hem nog wel een Favre’ke doen: op pensioen gaan en dan een paar weken voort seizoen toch signen met de jets 😂
Om dan te gaan eindigen in nen division rival van de Packers
 
Ik heb bewust niet gekeken want ik had er geen zin in.
Maar uiteindelijk ligt hij nog onder contract bij GB dus veel kan hij niet gezegd hebben veronderstel ik? Traden naar NYJ of pensioen? Dus basically wat we al wisten toch?

Het zal nu gaan over wat de Packers nog willen voor hem en wat de Jets willen geven. In hoeverre Rodgers druk kan uitoefenen om zijn 'prijs' te drukken heb ik eerlijk gezegd geen idee.
Zo uitdrukkelijk was het niet. Hij heeft gewoon gezegd: sinds dinsdag is de Jets voor hem oké. Het enige wat het nu nog tegenhoudt, is de Packers en hun prijs voor hem. Hij wil de zwartepiet wat doorschuiven. Packers wat onder druk zetten, hoewel hij zelf zo getreuzeld heeft dat het echt ellendig wordt :D
 
Ik denk minstens 1x 1st round en 1x 2nd round.
De speler Rodgers is dat idd wel waard. Voor zijn karakter zou ik nog geen 7th rounder geven ma soit.
Ik zie hem nog wel een Favre’ke doen: op pensioen gaan en dan een paar weken voort seizoen toch signen met de jets 😂
Om dan te gaan eindigen in nen division rival van de Packers
Wel, de Jets zijn al genoeg wapens in huis aan het halen om hem in elk geval geen trainingscamp te moeten laten doen. De looplijnen van die WR's kent hij in zijn slaap.
 
Ik heb bewust niet gekeken want ik had er geen zin in.
Maar uiteindelijk ligt hij nog onder contract bij GB dus veel kan hij niet gezegd hebben veronderstel ik? Traden naar NYJ of pensioen? Dus basically wat we al wisten toch?

Als speler kunde echt wel nog uw goesting krijgen ze, als ge echt weg wilt gaan ze u nooit tegenhouden. Tzou zeker niet den eerste zijn die niet komt opdagen
 
Als speler kunde echt wel nog uw goesting krijgen ze, als ge echt weg wilt gaan ze u nooit tegenhouden. Tzou zeker niet den eerste zijn die niet komt opdagen
Zo simpel is het natuurlijk ook niet. Kijk maar naar Carson Palmer, en pas nog Lev Bell. Als het geld niet goed zit, kan het heel lelijk worden.

Maar denk dat het hier allemaal redelijk genoeg zal blijven en dat Rodgers gewoon naar de Jets zal mogen.

Bij Lamar heb ik toch echt wel het gevoel dat als Bezos de Commanders al had mogen kopen, Lamar daar nu zou spelen :D
 
Zo simpel is het natuurlijk ook niet. Kijk maar naar Carson Palmer, en pas nog Lev Bell. Als het geld niet goed zit, kan het heel lelijk worden.

Maar denk dat het hier allemaal redelijk genoeg zal blijven en dat Rodgers gewoon naar de Jets zal mogen.

Bij Lamar heb ik toch echt wel het gevoel dat als Bezos de Commanders al had mogen kopen, Lamar daar nu zou spelen :D

Gohja, als een speler het gehad heeft met een team, kan je hem best traden imo, anders ga je gevallen krijgen als Watson/Brown die gewoon een seizoen wachten/de idioot beginnen uithangen. Zeker iemand als Rodgers kan perfect gewoon een seizoen skippen (a la Brady)
 
Als speler kunde echt wel nog uw goesting krijgen ze, als ge echt weg wilt gaan ze u nooit tegenhouden. Tzou zeker niet den eerste zijn die niet komt opdagen
Ik doelde eerder op: officieel kan hij niks meer dan zeggen dan dat hij de intentie heeft om voor de Jets te spelen.
Tuurlijk gaan ze hem willen traden, als hij niet naar Jersey kan stopt hij waarschijnlijk dus ze kunnen er maar beter nog iets voor terugkrijgen.

Maar ik denk dat het nu wat een steekspel wordt tussen de Jets en de Packers over de prijs. Beiden zitten wat in een impasse natuurlijk want de Packers hebben een ontevreden QB, die weg wilt, met een contract dat hun 50M kan kosten en de Jets hebben enkel nog Zach Wilson. Tzal een beetje afwachten worden wie het eerste toegeeft aan de andere denk ik.

Ik zou persoonlijk geen 1st rounder geven aan een QB die 3 weken geleden nog zei dat hij voor 90% zeker was dat hij op pensioen ging gaan. Voor hetzelfde geld heb je hem voor 1 seizoen...

Bij Lamar heb ik toch echt wel het gevoel dat als Bezos de Commanders al had mogen kopen, Lamar daar nu zou spelen :D
En ik vind dat persoonlijk niet erg. Watson zijn contract is schandalig slecht onderhandeld door de Browns dus ik denk écht niet dat er nog teams zijn die zo'n fout nog willen maken. En al zeker niet voor Lamar... De laatste 2 jaar was die imo echt niet goed genoeg om die eisen te hebben. Je mag hem meer geven dan Daniel Jones (of minder incentives en hetzelfde bedrag in het contract) maar overdrijven hoeft ook niet imo.

Uiteindelijk, als alles guaranteed wordt is het ook gewoon gedaan met contracten van langere termijn hoor. Dan is het allemaal 1-2 jaar dus in hoeverre het eigenlijk in de spelers hun voordeel is laat ik ook nog in het midden.
 
Modderfok, hé. Schaf komend seizoen maar gewoon af. Een HC en OC waar ik 0 vertrouwen in heb, Watt en Zach Allen weg, Hopkins weg waarschijnlijk, geen Murray, geen enkele FA aangetrokken, C Hudson twijfelt over pensioen, Byron Myrphy naar de Vikings en nu wil Budda Baker weg.
Ik stel voor dat we niet doen alsof we er nog voor gaan, en gewoon Blough laten starten als QB en gaan voor 0 wins. Dat ze verdikke niet durven van ook maar iemand te draften, gewoon alle picks wegtraden behalve 1 TE.
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar is de gamepass voor volgend seizoen niet meer bestaande? Momenteel staat mijn subscription op automatische vernieuwing en kan het ook nket meer aanpassen.
 
Terug
Bovenaan