Nog iemand aan het proberen tickets voor Frankfurt te kopen?

1687860249025.png


1,4 miljoen mensen voor mij. Dat kan toch niet? :wtf:
 
Dan vrees ik er toch wat voor 🤣

Vorige week tottenham gedaan en dat is gelukt, was 60.000e in een rij die tot 500.000 ging..
 
Alles al uitverkocht uiteraard. Waanzinnig toch, 1,4 miljoen.

Hopelijk bij de 2de match meer geluk…
 
Patje Mahomes he, khad er ook graag bijgeweest :unsure:, de doorverkoopbots zullen ook weer geld scheppen.
 
Ja, zeg. Er schiet echt niemand meer over.
Dit is één van de meest luidruchtige manieren om te roepen "wij willen tanken", toch. Nog erger dan Suck for Luck, maar dan moet je al bijna ervan uitgaan dat ze Kyler ook niet gaan houden. Wat wel kan, want er is een rekruut die ze zo hoog als Luck inschatten. Maar volledige coaching team buiten nadat je Rosen haalt, dan iedereen buiten met Kyler en nu weer een nieuwe met een coach waar veel mensen hun twijfels al over hebben. Ik zie het echt niet.

Alsjeblieft, vertel me wat de lijn is in deze beslissingen :D
 
Ja, zeg. Er schiet echt niemand meer over.
Dit is één van de meest luidruchtige manieren om te roepen "wij willen tanken", toch. Nog erger dan Suck for Luck, maar dan moet je al bijna ervan uitgaan dat ze Kyler ook niet gaan houden. Wat wel kan, want er is een rekruut die ze zo hoog als Luck inschatten. Maar volledige coaching team buiten nadat je Rosen haalt, dan iedereen buiten met Kyler en nu weer een nieuwe met een coach waar veel mensen hun twijfels al over hebben. Ik zie het echt niet.

Alsjeblieft, vertel me wat de lijn is in deze beslissingen :D

Denk eigenlijk dat dat net de lijn is, dat niemand het nog weet :D Denk dat de Cardinals er uit zijn dat Murray gewoon nen average QB at best is, die als alles meezit je misschien naar de playoffs kan brengen. Super hard tanken doe je eigenlijk ook alleen maar voor een QB, het ziet er naar uit dat Caleb Williams wel een lock is om eerst te gaan, dus begrijp het nog wel. Nieuwe coach, nieuwe gm, nieuwe qb, schone lei. Gaat alleen niet prettig worden als fan het komende jaar, maarja dat hoort erbij zeker?
 
Denk eigenlijk dat dat net de lijn is, dat niemand het nog weet :D Denk dat de Cardinals er uit zijn dat Murray gewoon nen average QB at best is, die als alles meezit je misschien naar de playoffs kan brengen.
Beetje stom om hem dan vorig jaar nog dat contract te geven he?
Super hard tanken doe je eigenlijk ook alleen maar voor een QB, het ziet er naar uit dat Caleb Williams wel een lock is om eerst te gaan, dus begrijp het nog wel. Nieuwe coach, nieuwe gm, nieuwe qb, schone lei. Gaat alleen niet prettig worden als fan het komende jaar, maarja dat hoort erbij zeker?
Ze zullen niet de enige zijn in de NFC West die gaan tanken.
 
Beetje stom om hem dan vorig jaar nog dat contract te geven he?

Ze zullen niet de enige zijn in de NFC West die gaan tanken.
Wie zie je nog tanken daar? Ik niemand eigenlijk.

O, dat doet me eraan denken: The Playcallers, een podcast van The Athletic, is echt wel supergoed! Heel cool om te luisteren, over de Shanahan-coaching tree. Eigelijk over die van Walsh, maar de Shanahan-tak dan eerder :D
 
Wie zie je nog tanken daar? Ik niemand eigenlijk.
Officieel niemand idd maar de Rams hebben, door oa de Ramsey trade, enorm veel capspace vrij gemaakt voor volgend seizoen en hebben terug een 1st rounder.
We hebben ook hoegenaamd niet de ploeg om iets te betekenen en geen makkelijk speelschema dus ik gok dat er toch ook eerder naar de draft gekeken wordt dan naar de PO spots dit seizoen. Stafford gaat ook geen jaren meer meegaan en de QB class van volgend seizoen is wel veelbelovend. Ik zou er niet van verschieten dat we laag eindigen, ook al heeft McVay daar de mentaliteit niet voor.

Slechter doen dan de Cards zie ik nu wel niet gebeuren, tenzij Kyler plots gaat toveren na zijn blessure.
 
Stafford gaat wel nog enkele games op zijn eigen winnen, in tegenstelling tot whoever the fuck the QB van de Cardinals is
 
Stafford gaat wel nog enkele games op zijn eigen winnen, in tegenstelling tot whoever the fuck the QB van de Cardinals is
Als de O-line beter is dan vorig seizoen dan toch...
Vorig jaar werd hij gewoon los onder de voet gelopen.

Maar zoals ik al zei, we gaan nooit laatst eindigen in onze divisie met de Cardinals hun geklooi.
 
Stafford gaat wel nog enkele games op zijn eigen winnen, in tegenstelling tot whoever the fuck the QB van de Cardinals is
Ik ben nogal vatbaar voor die dingen, maar na het horen van The Playcallers, vind ik wel dat ik McVay niet genoeg kudos heb gegeven.
En de situatie met Stafford zijn blessure was wel heel vreemd, maar als die niet meer meespeelt, zie ik de Rams echt nog wel terugkomen. Een niet-geblesseerde Stafford is echt wel een masjien.
 
Om nog maar te zwijgen over Donald & Kupp, toch nog wel genoeg talent voor een deftig seizoen imo, als iedereen gezond is natuurlijk.
 
Lamar is toch even de best betaalde QB geweest van de NFL...
Herbert heeft een nieuw contract ter waarde van 262.5 mil oO

Dus de 2 best betaalde QB's vd league spelen in een team dat hoegenaamd niet SB waardig is en zorgen er eigenhandig voor dat hun capspace zo naar de haaien is dat er de komende jaren ook geen beterschap gaat zijn. Al zouden ze daar in LA beter ook gewoon hun coach buiten stampen natuurlijk.

Ik ben vooral benieuwd of Burrow in dezelfde val gaat trappen of het eerder zoals Brady gaat aanpakken en wat minder cashen zodat hij bij een deftig team kan blijven spelen en (hopelijk ooit) prijzen kan pakken.
 
Mocht LA een deftige coach hebben dan konde ze echt wel nen diepe run maken ze. Herbert, Mack, Bosa, Allen. Goeie RB, deftige OL, paar goeie spelers in die secondary (James, Jackson). Ligt qua kwaliteit niet veel onder de Chiefs (of zelf niet naar mijn mening, maar Chiefs zullen altijd de factor Mahomes + Reid hebben)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Lamar is toch even de best betaalde QB geweest van de NFL...
Herbert heeft een nieuw contract ter waarde van 262.5 mil oO

Dus de 2 best betaalde QB's vd league spelen in een team dat hoegenaamd niet SB waardig is en zorgen er eigenhandig voor dat hun capspace zo naar de haaien is dat er de komende jaren ook geen beterschap gaat zijn. Al zouden ze daar in LA beter ook gewoon hun coach buiten stampen natuurlijk.

Ik ben vooral benieuwd of Burrow in dezelfde val gaat trappen of het eerder zoals Brady gaat aanpakken en wat minder cashen zodat hij bij een deftig team kan blijven spelen en (hopelijk ooit) prijzen kan pakken.
Vind dat wel een gewaagde uitspraak, hoegenaamd niet SB-waardig... Zowel de Ravens als de Chargers zie ik nog wel tot ver in de play-offs raken. Goed, van de Ravens voorspel ik al een paar jaar de terugval, en zonder Greg Roman is het wel echt knallen of vallen. Maar Herbert met de Chargers? Waar zou hun grote mankement dan zitten? Herbert, Ekeler, Mike Williams, Keenan Allen, en op defense Bosa en Mack, Kendricks, JC Jackson, Asante Samuel en Derwin James. Ik zie daar veel meer namen staan dan in heel veel teams.
Ze zijn ook echt niet veel kwijtgeraakt in FA, behalve Kyle Van Noy. De vraag is hoe gemotiveerd Ekeler nog is, maar dit is wel voor mij een team om heel veel rekening mee te houden. Staley kan ook nog goed uit de hoek komen, het is een ingewikkeld systeem dat iedereen onder de knie heeft nu.

Het enige waar ik bang voor zou zijn, is de Offensive Coordinator. En dat is Kellen Moore, eentje waarvan iedereen zei dat hij de playcaller van de Cowboys was toen die het goed deden.

Ik denk trouwens niet dat cap space zo naar de haaien is voor huidige teams. Zeker niet als je de projections ziet voor de komende jaren. Die cap gaat alleen maar groter en groter worden, RB's kosten geen drol meer (al zal dat nog wel veranderen binnenkort, geef het 1 of 2 jaar) en iedereen wil naar een winning team.
 
Terug
Bovenaan