NFL 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lemme

Crew Member
Crowdfunder FE
1651600907459.png



Het nieuwe seizoen is weer op gang getrokken met de jaarlijkse draft en er zijn weer heel wat verschuivingen op til.
Hopen op veel td's & int's!

Vorige thread: https://www.beyondgaming.be/threads/nfl-2021-2022.6928/
 
Green Bay draft weer geen receivers :D
Zijn ze dan toch nog iets van plan met Deebo (of DK?) of denken ze dat ze hun probleem gaan oplossen met Sammy Watkins en een 2nd rounder?

Geen al te zotte draft, enkel verschoten dat AJ Brown naar de Eagles gaat en dat de Ravens een van hun schaarse deftige WR's hebben weg gedaan om een center te kunnen draften. Alles op de run van Lamar en elke pass naar Andrews dan?
 
Alle 1st round WR zijn gedraft in de eerste 18 picks, dus begrijpelijk dat ze er gene hebben. Hun picks zijn op zich niet slecht. Maar khad idd liever een WR gehad.

2nd round WR’s hebben de packers in het verleden geen windeieren gelegd tbh: Jordy Nelson, Davante Adams, Randall Cobb,…
Of die deftig kunnen starten vanaf week 1 is een ander vraag…
 
Alle 1st round WR zijn gedraft in de eerste 18 picks, dus begrijpelijk dat ze er gene hebben. Hun picks zijn op zich niet slecht. Maar khad idd liever een WR gehad.

2nd round WR’s hebben de packers in het verleden geen windeieren gelegd tbh: Jordy Nelson, Davante Adams, Randall Cobb,…
Of die deftig kunnen starten vanaf week 1 is een ander vraag…
Ik vind dat dus een slechte reden... die geven ze ook om de trade van de Cardinals goed te praten.
Ben niet echt te vinden voor die trade. In een Draft die vol goeie WR's zit, en voor de rest eigenlijk weinig anders, geef je toch je firstrounder niet weg om zo'n onbekende speler als Marquise Brown te halen? Oké, die is vriendjes met je QB, maar hij heeft wel nog niks gepresteerd, hè. Ja, veel gezaagd voor de bal, zo'n typische diva WR :D Misschien moet ik nog eens wat van hem bekijken, want op een paar spektakelplays na, vond ik het echt niet veel.

Maar zij zeggen ook dat de WR's op waren toen het bij hen kwam, en dat ze voor die prijs dan liever gewoon Brown gingen halen. Alleen: Weet je wat nòg minder kost dan je hele pick weggeven? Omhoog klimmen. Ja, ik had graag Ahmand Gardner gehad :D Of zelfs McDuffie. Allee, je gaat me toch niet zeggen dat de Commanders 2 seconds zouden vragen om van plaats te wisselen? Als je had gewild, ging dat best.

Die WR voor de Packers is supervaag inderdaad. Volgens de ATN Podcast zouden de 9ers "unreasonable" zijn over hun eisen voor Samuel, dus ik kan me goed voorstellen dat die blijft zitten. Dan heb je toch naast alles gegrepen?
 
Ik vind dat dus een slechte reden... die geven ze ook om de trade van de Cardinals goed te praten.
Ben niet echt te vinden voor die trade. In een Draft die vol goeie WR's zit, en voor de rest eigenlijk weinig anders, geef je toch je firstrounder niet weg om zo'n onbekende speler als Marquise Brown te halen? Oké, die is vriendjes met je QB, maar hij heeft wel nog niks gepresteerd, hè. Ja, veel gezaagd voor de bal, zo'n typische diva WR :D Misschien moet ik nog eens wat van hem bekijken, want op een paar spektakelplays na, vond ik het echt niet veel.

Maar zij zeggen ook dat de WR's op waren toen het bij hen kwam, en dat ze voor die prijs dan liever gewoon Brown gingen halen. Alleen: Weet je wat nòg minder kost dan je hele pick weggeven? Omhoog klimmen. Ja, ik had graag Ahmand Gardner gehad :D Of zelfs McDuffie. Allee, je gaat me toch niet zeggen dat de Commanders 2 seconds zouden vragen om van plaats te wisselen? Als je had gewild, ging dat best.

Die WR voor de Packers is supervaag inderdaad. Volgens de ATN Podcast zouden de 9ers "unreasonable" zijn over hun eisen voor Samuel, dus ik kan me goed voorstellen dat die blijft zitten. Dan heb je toch naast alles gegrepen?
Niet per se he, ge hebt nog goeie WR’s voor ne 2nd round he. Ge gaat sowieso geen 2nd round in de 1st nemen. En er waren al veel lloegen die omhoog getrade hebben op voor de Packers uit te komen en ne WR te nemen. Kdenk dat de kost daarvoor gewoon te hoog was. Dan zijn ze beter af met hun 2 goeie defensive picks die ze nu hebben genomen.
Defense wins championships zeker he… :p

Ze hebben nu ne wr als 2de pick van de 2nd round genomen. Hooelijk ne nieuwe Jordy Nelson he 🤷🏻‍♂️
 
Honey Badger gaat nu dus waarschijnlijk naar de Saints.
Ik was enorme fan van hem, ben hem wat uit het oog verloren vanaf zijn periode bij de Chiefs maar daar was hij ook nog echt top. Maar dat vind ik wel een gevaarlijke... Een beetje Hernandez die terug naar zijn bekende wereldje gaat. Klinkt zo belachelijk, maar ik hoop wel dat hij volwassen genoeg is geworden om niet weer meegezogen te worden :(
 
Beloofd toch weer een speciaal seizoen te worden denk ik.
Vandaag worden de matchen van Londen aangekondigd. Ik verwacht niet dat de Packers tegen division rivals of bvb de Rams ofzo gaan spelen. Dat gaan ze liever in Lambeau doen voor de homecrowd. Tegen de Patriots zie ik nog wel gebeuren en is een mooie afiche voor Londen!

Zijn deze matchen standaard altijd in oktober of kunnen deze vroeger of later vallen? Weet nimeer wanneer dat de voorbije jaren was.
Ik ging normaal naar Londen gaan, maar de persoon die mee ging verwacht een kind dus die plannen zullen waarsch niet doorgaan 😅
 
Seahawks vs bucs in Munchen op 13 November.
Geen mega affiche maar het kon slechter 😊

Edit:
vikings vs saints - 2 oktober
Giants vs packers - 9 oktober
Broncos vs jags - 30 oktober
 
Laatst bewerkt:
Hopkins 6 weken uit voor performance-enhancing substances...
Verklaart meteen ook waarom Arizona achter Brown zat.
 
Hopkins 6 weken uit voor performance-enhancing substances...
Verklaart meteen ook waarom Arizona achter Brown zat.
Geen geweldig nieuws :( Het zijn meer dan waarschijnlijk anabolen, maar hij blijft volhouden dat het ofwel fout is, ofwel onbewust tijdens zijn revalidatiekuren. Ik spreek me daar niet over uit, maar ik vind het wel geweldig jammer. Dat we achter Brown aan zaten, was sowieso nodig, en Kyler wou hem heel graag, maar ik vond hem gewoon véél te duur en het tegendeel van de speler die ik graag wil. Nuja, Hopkins was wel dat soort speler, maar ja... niet echt op deze manier 😬

Het wordt wel een heel raar offseason. De twee grote onderwerpen zijn toch wel de Browns met Deshaun Watson en de Commanders.

Ik denk dat er hier nog luisteren naar de Around the NFL-podcast, en die vatten wel goed samen wat ik vind van de Browns. Walgelijk en om te kotsen. Van mij mag dat Watson levenslang geschorst worden tot hij op z'n allermints spijt betuigt, en mogen de Browns een jaar geschrapt worden voor hun gebrek aan due dilligence.

Het is wel compleet crazy, hè. Dus 24 vrouwen leggen klacht tegen hem neer wegens grensoverschrijdend gedrag. Hij belooft dat dat alles is, en houdt tot op dit moment nog altijd vol dat hij ofwel in zijn recht was, ofwel dat er gelogen wordt. Bij geen énkele treft hem schuld. De Browns zeggen dat ze alles onderzocht hebben en dat ze hem geloven. Een paar maanden later brengt de NY Times dit uit. Hij heeft geen 40 masseuses geboekt, maar 66. Van die 24 nieuwe zijn er nog een hoop die het ook hebben over grensoverschrijdend gedrag. En het is echt wel supervoos.

Iedereen weet dat hij schuldig is, iedereen weet wat hij gedaan heeft, en toch gaat hij gewoon spelen en toegejuicht worden. Als ik Brownsfan was, ik zou het echt niet kunnen. Maar niet, hè. Als ze hem nu cutten en verdergaan, zou ik het er zelfs nog moeilijk mee hebben.

De Commanders zijn dan nog iets helemaal anders. Zo jammer, want eigenlijk wel een heel tof team. Maar die eigenaar is toch echt wel crazy! De kans groeit nu wel enorm dat hij de eerste eigenaar zal worden die ze gaan dwingen om te verkopen. Jammer genoeg zijn de aantijgingen voor sexual misconduct tov cheerleaders en vrouwelijke staff niet de aanleiding, niet het jarenlange weigeren van die racistische naam te veranderen, niet het racisme dat Gruden de kop heeft gekost (en aan het licht is gekomen bij onderzoek naar de Redskins), niet het vervalsen van medische informatie van een speler zodat die niet zou stoppen voor 'n operatie aan een hersentumor, maar het feit dat hij de rest van de eigenaren heeft opgelicht: Ze hadden een dubbele boekhouding. In de NFL gaan alle inkomsten van alle teams in 1 pot, en dan verdelen ze alles onder 32. De Commanders hielden een deel achter om daarmee hun stadion te financieren en andere events te hosten. En stelen van miljonairs is natuurlijk erger dan alles hierboven :D

En dan kunnen de Dolphins ook nog eens gestraft worden voor het betalen om te verliezen. De coach kreeg extra geld om te verliezen... Wat een vuil offseason eigenlijk.

Langs de andere kant: Met de Broncos die net verkocht zijn, de Seahawks die op het punt staan te koop te komen en de Commanders (en de Dolphins) die misschien gedwongen verkocht worden, wel een buitenkansje om een team binnen te halen!
 
Geen geweldig nieuws :( Het zijn meer dan waarschijnlijk anabolen, maar hij blijft volhouden dat het ofwel fout is, ofwel onbewust tijdens zijn revalidatiekuren. Ik spreek me daar niet over uit, maar ik vind het wel geweldig jammer. Dat we achter Brown aan zaten, was sowieso nodig, en Kyler wou hem heel graag, maar ik vond hem gewoon véél te duur en het tegendeel van de speler die ik graag wil. Nuja, Hopkins was wel dat soort speler, maar ja... niet echt op deze manier 😬

Het wordt wel een heel raar offseason. De twee grote onderwerpen zijn toch wel de Browns met Deshaun Watson en de Commanders.

Ik denk dat er hier nog luisteren naar de Around the NFL-podcast, en die vatten wel goed samen wat ik vind van de Browns. Walgelijk en om te kotsen. Van mij mag dat Watson levenslang geschorst worden tot hij op z'n allermints spijt betuigt, en mogen de Browns een jaar geschrapt worden voor hun gebrek aan due dilligence.

Het is wel compleet crazy, hè. Dus 24 vrouwen leggen klacht tegen hem neer wegens grensoverschrijdend gedrag. Hij belooft dat dat alles is, en houdt tot op dit moment nog altijd vol dat hij ofwel in zijn recht was, ofwel dat er gelogen wordt. Bij geen énkele treft hem schuld. De Browns zeggen dat ze alles onderzocht hebben en dat ze hem geloven. Een paar maanden later brengt de NY Times dit uit. Hij heeft geen 40 masseuses geboekt, maar 66. Van die 24 nieuwe zijn er nog een hoop die het ook hebben over grensoverschrijdend gedrag. En het is echt wel supervoos.

Iedereen weet dat hij schuldig is, iedereen weet wat hij gedaan heeft, en toch gaat hij gewoon spelen en toegejuicht worden. Als ik Brownsfan was, ik zou het echt niet kunnen. Maar niet, hè. Als ze hem nu cutten en verdergaan, zou ik het er zelfs nog moeilijk mee hebben.

De Commanders zijn dan nog iets helemaal anders. Zo jammer, want eigenlijk wel een heel tof team. Maar die eigenaar is toch echt wel crazy! De kans groeit nu wel enorm dat hij de eerste eigenaar zal worden die ze gaan dwingen om te verkopen. Jammer genoeg zijn de aantijgingen voor sexual misconduct tov cheerleaders en vrouwelijke staff niet de aanleiding, niet het jarenlange weigeren van die racistische naam te veranderen, niet het racisme dat Gruden de kop heeft gekost (en aan het licht is gekomen bij onderzoek naar de Redskins), niet het vervalsen van medische informatie van een speler zodat die niet zou stoppen voor 'n operatie aan een hersentumor, maar het feit dat hij de rest van de eigenaren heeft opgelicht: Ze hadden een dubbele boekhouding. In de NFL gaan alle inkomsten van alle teams in 1 pot, en dan verdelen ze alles onder 32. De Commanders hielden een deel achter om daarmee hun stadion te financieren en andere events te hosten. En stelen van miljonairs is natuurlijk erger dan alles hierboven :D

En dan kunnen de Dolphins ook nog eens gestraft worden voor het betalen om te verliezen. De coach kreeg extra geld om te verliezen... Wat een vuil offseason eigenlijk.

Langs de andere kant: Met de Broncos die net verkocht zijn, de Seahawks die op het punt staan te koop te komen en de Commanders (en de Dolphins) die misschien gedwongen verkocht worden, wel een buitenkansje om een team binnen te halen!

Zullen we allemaal samen leggen hier?
 
En stelen van miljonairs is natuurlijk erger dan alles hierboven :D
Dit is jammer genoeg de essentie he...

Het is idd een heel raar offseason. Nog nooit zoveel echt grote namen die getrade worden en dat in combinatie met een hoop schandalen die plots boven komen. Van mijn part mogen de Browns een heel seizoen met een 3rd string QB spelen omdat Watson geschorst wordt en Baker het niet meer ziet zitten.

Als Ridley zoveel weken krijgt voor een gokje te wagen mag Watson toch eigenlijk nooit meer een veld opkomen he? Maar ja, Ridley ging over geld dus dat zal wel weer zwaarder doorwegen vrees ik...
 
Dit is jammer genoeg de essentie he...

Het is idd een heel raar offseason. Nog nooit zoveel echt grote namen die getrade worden en dat in combinatie met een hoop schandalen die plots boven komen. Van mijn part mogen de Browns een heel seizoen met een 3rd string QB spelen omdat Watson geschorst wordt en Baker het niet meer ziet zitten.

Als Ridley zoveel weken krijgt voor een gokje te wagen mag Watson toch eigenlijk nooit meer een veld opkomen he? Maar ja, Ridley ging over geld dus dat zal wel weer zwaarder doorwegen vrees ik...
Ja, dat van Ridley vind ik net nog iets anders :D Gokken op wedstrijden als speler is gewoon een harde lijn. Die iedereen kent, en waar het heel makkelijk is om je aan te houden, hè. Baseball heeft daar heel zware problemen mee gehad, en dat willen ze absoluut vermijden. Daar snap ik de harde grens.

Maar ik snap niet dat die ontbreekt bij wat Watson gedaan heeft bij meer dan 20 vrouwen :crazy:

Baker zie ik ook nooit meer voor de Browns spelen. Die gaat nog getraded worden. Zo op een moment dat een starter zijn ACL scheurt of zo. Of naar de Seahawks die echt nevernooitniet hun seizoen gaan spelen met Drew Locke.
 
Ik snap dat het not done is hoor, dat gokken.
Maar zoals je zegt: over geld is er een harde lijn... Over misbruik totaal niet en dat is gewoon vreemd imo. Allez het toont vooral dat het toch gewoon een organisatie is vol oude, rijke mannen.

Baker wordt idd nog getrade en ik gun het die jongen ook wel. Akkoord dat het business is enz maar die is echt niet mooi behandelt terwijl die wel veel heeft gegeven voor dat team. Er zijn wel een aantal teams met een QB waar ik weinig vertrouwen in heb dus ik zie het nog wel goed komen voor hem.
 
Hier meldt zich een Giants-fan. Ik ga dit topic dus een beetje volgen dit jaar 👌

Ik ben fan geworden toen ik eens 's nachts op Kanaal 2 ging kijken wat zo'n Super Bowl nu precies was. Giants vs Patriots. Underdog vs Perfect Season. Ik stemde voor de underdog en ben fan gebleven. Met name van Eli: briljant of absolute ramp, no in between, haha.

Het zijn droevige jaren geweest, zeg maar gerust een droef decennium, maar als je als fan twee titels mag zien, hoef je ook niet al te hard te klagen. Ik heb nu in elk geval toch het gevoel dat er eindelijk ruimte is voor een ommekeer. De front office had door dat ze het niet meer in het Giants-familietje moesten zoeken. Nu dus een GM die mee is met de tijd en iemand die goed klikt met de nieuwe HC. Heel veel hoop op een snelle ommedraai heb ik nog niet. Het is altijd makkelijk om een ploeg op te kuisen. Talentloze mannen cutten om nieuwe talentloze mannen binnen te halen heb ik al te veel gezien. Maar voorlopig lijken alle moves me best prima. Geen Gettleman die een 30+jarige Jonathan Stewart 6 miljoen cadeau geeft enzo :p
 
Jullie hebben iemand van de Bills gehaald voor het front office zeker he? Die leveren de laatste jaren wel deftig werk dus het zou wel eens kunnen dat jullie ommekeer eindelijk begonnen is idd.
Met Evan Neal imo al de beste speler uit de hele draft gehaald dus Jones kan zich dit seizoen bewijzen achter wat meer beton. En volgend seizoen zou een interessante draft class zijn qua QB's dus als hij toch door de mand valt (wat ik verwacht) kan je hem misschien zelfs beter laten staan.

Ik zoek nog 1 à 2 jaar te genieten van mijn Rams in topconditie. Daarna gaan we los de cap-hell in vrees ik. Snead is een meester in contracten en het omzeilen van de capspace maar ooit gaat ons dat inhalen. Soit, enjoy it while it lasts zeker? Uiteindelijk is er geen enkel team dat 10+ jaar consistent meedraait met de top, wat ook deels het leuke is aan de NFL.

Kamara trouwens ook 6 matchen geschorst. Die zou tijdens de pro bowl in Vegas iemand de kliniek ingeklopt hebben. NFL is toch ook echt wel de sport van de schandalen he...
 
In zou nog niet panikeren als Ramsfan. Gewonen blijven doorduwen naar de toekomst.

Ja, maar tegelijk vind ik dat niet zo'n geweldige evolutie en is het niet zeker dat dat gaat blijven.
Cap dient om geen kapitaalkrachtige teams te hebben die alle sterren kunnen kopen, en armere teams die niks hebben. Voorlopig zijn er 3 dingen dingetjes die die gelijkheid in gevaar brengen (behalve natuurlijk contract wizards, maar die kan iedereen aanstellen) :
- Belastingen. In Florida zijn er geen income taxes, in NY zijn die hoog. Daardoor kom je verder met lagere lonen.
- Succes: succesvolle teams kunnen met minder loon betere spelers aantrekken, en kans op playoffs verhoogt kans op bonussen.
- Geld buiten de cap. (Signing) bonusses en guaranteed money en zo. Die worden niet meegerekend in de cap, MAAR de owners moeten die wel meteen en volledig op zo'n soort "waarborgrekening" zetten waar vanaf dan niemand meer aan kan. Dus de eigenaar moet het geld hebben.

Dat laatste is wat nu wordt "uitgebuit", en dan zie je dat "armere" familieteams gewoon dat geld niet hebben. Chargers, Bengals, Giants en denk ook Raiders... Reuzen als Tampa Bay, Broncos binnenkort en Rams zullen er inderdaad niks mee inzitten om ff paar tientallen miljoenen op een rekeningetje te parkeren. Ik ben benieuwd of ze dat gaan houden.
 
Dat zal nog wel aangepast worden mettertijd.
Het aantrekkelijke aan de NFL is net die onvoorspelbaarheid. Je hebt geen 2-3 teams die consistent voor de titel blijven gaan. Iedereen kent pieken en dalen. Dat gaan ze ook zo willen houden gezien al die miljonairs elkaar wel rijk willen houden natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan