Thomas96
Member
Jeanty is een fenomeen maar een RB zo hoog draften zie ik toch ook niet gebeuren eerlijk gezegd. Al zie ik Jerry wel in staat om die op te pikken in de 1e ronde. Travis Hunter, de CB dan, is ook wel top 5 materiaal idd... Zelfs al komt hij van coach Prime.
Giants zullen toch top 5 draften denk ik. Samen met Panthers, Titans en waarschijnlijk Jets. Had Watson fit gebleven had ik hier Browns nog gezet ook. Nu kan het nog alle kanten op want er zijn wel een aantal teams in vrije val (looking at you Saints!) al ligt het bij sommigen puur aan blessures waardoor die binnen enkele weken er terug kunnen staan (kijk maar naar mijn Rams)
Als Ward zijn draftstock nog wat zakt, al is hij wel de enige QB die echt goed is deze class dus die zijn stock gaat enkel stijgen tenzij hij écht begint te sucken, kan hij misschien naar NY gaan maar anders is hij idd voor de Panthers.
Giants zouden dan beter investeren in de O-line, zorgen dat Lawrence zeker blijft en volgend jaar vol voor Manning gaan. Het voordeel aan Jones is natuurlijk dat je heel u ploeg kan versterken en dat je toch gaat blijven verliezen![]()
Mocht ik de Cowboys zijn ik zou niet eens twijfelen over Jeanty al zou ik eerlijk gezegd verbaasd zijn mocht Jeanty de 11de pick halen. Voor mij staat die op hetzelfde niveau als Robinson & Barkley

Die MNF was voor mij al de wedstrijd van het jaar, eigenlijk. Chargers zijn een heel leuk team uit de jaren 2000, maar de Ravens
.