Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zag er inderdaad zeer pijnlijk uit.Gebroken scheenbeen voor Hutchinson. Die mens was aan een DPOY seizoen bezig dus jammer dat het zo moet eindigen.
Serieus aderlating ook voor de Lions. En dan nog in een match waarin ze 100% domineren, echt zonde.

Ik denk dat Love die eerste 2 wedstrijden terug gewoon nog wat voorzichtig was voor zijn knie.Ik vind Love ook helemaal niet overtuigen al wil ik hem nog het voordeel vd twijfel geven na zijn blessure.
Cardinals zijn imo enorm wisselvallig. Kyler is ofwel lights out ofwel niet vooruit te branden. En dat laatste meer dan dat eerste zelfs.
Hun D is wel beter dan ik had verwacht dus ofwel gaat het gelijk op ofwel peuzelt hij jullie op.

Hopla, woensdag McManus gesigned en op zondag de winning fieldgoal maken
Als de packers niet zo’n domme fouten hadden gemaakt dan had het niet eens zo close geweest. Love toch weet een paar domme interceptions gesmeten en op cruciale momenten fouten van de O-line waardoor je tot op je 2 yard lijn gezet wordt…
Texans hadden wel wat volk moeten missen maar toch lag het daar niet aan denk in de offense. Diggs die weinig getarget is in eerste helft Dell die geen enkele ball kon vasthouden…
Vooral Mixon en de TE’s hebben de Packers pijn gedaan gisteren.
Nuja win=win, toch nog iets om blij over te zijn want van mijne fantasy moet ik het niet hebben dit jaar![]()

Ik wou je eigenlijk nog vragen of die OL veel geblesseerden had want dat zag er bij momenten idd toch echt wel heel slecht uit.Playcalling is eerlijk gezegd al het hele jaar shit en OL gisteren was ook weer een gigantisch drama.
Ik wou je eigenlijk nog vragen of die OL veel geblesseerden had want dat zag er bij momenten idd toch echt wel heel slecht uit.
Lamar x Henry gisteren weer een dodelijke combo. Erger dan het verlies voor Tampa lijkt mij het uitvallen van Godwin en Evans. Vooral Godwin zag er echt niet goed uit. Dat is season ending vrees ik...

Gewoon rotslechte defense van de bears, de play ervoor geven ze nog 10 yards cadeau die nodig zijn voor een hail mary. Dat ze daarna maar 3 man rushen, een nutteloze spy op de QB spelen en die kerel die gewoon staat te juichen tijdens de play maakt het helemaal af.Jaja, de beste play van het seizoen zal dit jaar van de Commanders komen (wie had dat gedacht?):
Ziet er toch naar uit dat we met de Commanders en de Bears twee nieuwe playoff contenders erbij hebben de komende jaren.
Gras is groen, water is nat, Daniel Jones gooit een INT in de clutch.
Het is dat de QB class de komende draft niet wauw is of ik zou stillaan beginnen tanken in New York. Nu zie ik ze het nog een extra jaar uitzingen met hem om dan Arch Manning te draften.