NFL 2024-2025

Gebroken scheenbeen voor Hutchinson. Die mens was aan een DPOY seizoen bezig dus jammer dat het zo moet eindigen.
Serieus aderlating ook voor de Lions. En dan nog in een match waarin ze 100% domineren, echt zonde.

Gebroken scheenbeen voor Hutchinson. Die mens was aan een DPOY seizoen bezig dus jammer dat het zo moet eindigen.
Serieus aderlating ook voor de Lions. En dan nog in een match waarin ze 100% domineren, echt zonde.
Zag er inderdaad zeer pijnlijk uit. :(

IMG_7414.jpeg

En Amari Cooper naar de Bills.

Laatst bewerkt:
Rodgers dus niet alleen HC maar ook GM daar in Jersey.
Davante de speler verdient beter maar als je nog steeds denkt dat Rodgers zijn niveau nog zo hard gaat stijgen dat je contender wordt mag je gewoon mee zinken met dat schip.

Amari Cooper vind ik wel een toffe trade. Bills missen een echte WR1 en Cooper liep daar toch niks te doen met Watson als zijn QB.

Ik vind Love ook helemaal niet overtuigen al wil ik hem nog het voordeel vd twijfel geven na zijn blessure.
Cardinals zijn imo enorm wisselvallig. Kyler is ofwel lights out ofwel niet vooruit te branden. En dat laatste meer dan dat eerste zelfs.
Hun D is wel beter dan ik had verwacht dus ofwel gaat het gelijk op ofwel peuzelt hij jullie op.
Ik denk dat Love die eerste 2 wedstrijden terug gewoon nog wat voorzichtig was voor zijn knie.
Als ge dan ziet dat hij dit weekend toch een paar runs deed waar hij toch serieus klappen kon krijgen…

Leuke wedstrijd voor de packers waar de Defense van De Packers de Cardinals, toch zeker in de eerste helft, zwaar domineerden.

NFC North blijft toch vrij dominant, ben benieuwd naar de division games, gaat de moeite worden!

Ik ben toch ook benieuwd naar die divisional games daar in de NFC North.
Ik vraag me vooral af hoe lang de Vikings het nog vol houden, en of ze dus legit zijn of het toch eerder de combo van de verrassing en een aantal spelers die boven zichzelf uitstijgen (maar dat geen heel seizoen volhouden) is. Als ze de Lions kunnen bijhouden mogen ze stillaan beginnen dromen imo.
Stiekem ook wel benieuwd naar de ceiling van Caleb, ook al zou hij nog een pak meer tijd moeten krijgen. Tegen Jacksonville was het heel goed maar ik denk dat een 28-tal ploegen die Jags van vorige week zouden opvreten dus dat is geen referentie. Week 8 tegen Washington wordt een hele coole match-up!
Love mag het dit weekend gaan bewijzen tegen de Texans D, dat zal toch iets moeilijker zijn dan die van de Cards.

Hopla, woensdag McManus gesigned en op zondag de winning fieldgoal maken 🎉

Als de packers niet zo’n domme fouten hadden gemaakt dan had het niet eens zo close geweest. Love toch weet een paar domme interceptions gesmeten en op cruciale momenten fouten van de O-line waardoor je tot op je 2 yard lijn gezet wordt…

Texans hadden wel wat volk moeten missen maar toch lag het daar niet aan denk in de offense. Diggs die weinig getarget is in eerste helft Dell die geen enkele ball kon vasthouden…
Vooral Mixon en de TE’s hebben de Packers pijn gedaan gisteren.

Nuja win=win, toch nog iets om blij over te zijn want van mijne fantasy moet ik het niet hebben dit jaar 😭

Als Diggs zo nog een match of 2 te weinig targets krijgt (volgens hem) vraagt hij een trade aan denk ik 😅

Lions - Vikings was wel heel goeie match om volgen vond ik. Campbell die daar in het begin vd match al direct elke Lions fan zijn voorspelde leeftijd met 3 jaar doet zakken maar uiteindelijk is die offense gewoon té goed en werd Hutchinson wel gemist maar was de D evengoed nog sterk genoeg om een vuist te maken.

Voor de rest goed nieuws voor de Browns, en slecht nieuws voor vrouwelijke kinesisten in de Cleveland area. Ze moeten Watson nog altijd miljoenen betalen maar hij kan tenminste al geen games meer verneuken!

Mijn Rams winnen nog eens en daar is ineens ook alles mee gezegd. Draak van een wedstrijd en als Kyren ooit uitvalt maken we geen enkel punt meer.

Hopla, woensdag McManus gesigned en op zondag de winning fieldgoal maken 🎉

Als de packers niet zo’n domme fouten hadden gemaakt dan had het niet eens zo close geweest. Love toch weet een paar domme interceptions gesmeten en op cruciale momenten fouten van de O-line waardoor je tot op je 2 yard lijn gezet wordt…

Texans hadden wel wat volk moeten missen maar toch lag het daar niet aan denk in de offense. Diggs die weinig getarget is in eerste helft Dell die geen enkele ball kon vasthouden…
Vooral Mixon en de TE’s hebben de Packers pijn gedaan gisteren.

Nuja win=win, toch nog iets om blij over te zijn want van mijne fantasy moet ik het niet hebben dit jaar 😭

Gohja, de Texans missen 6 starters op defense en hun beste speler op offense. Een gezond Texans team wint dit normaal gezien wel, maar je moet ook eerlijk zijn aan defense heeft het gisteren niet gelegen bij de Texans. Het is eigenlijk straf dat Ryans erin slaagt de Packers (die toch wel één van de betere offenses in de NFL) nog vrij goed weet af te stoppen met een bijna b team op defense. Ryans blijft voor mij toch wel één van de beste, misschien wel beste, defensive minded headcoaches in de league.

Playcalling is eerlijk gezegd al het hele jaar shit en OL gisteren was ook weer een gigantisch drama. Grappig genoeg is dit jaar het tegenovergestelde probleem van vorig jaar, nu lukt runnen wel maar is de passing game een drama al denk ik dat dat vooral ligt aan Mixon die één van de beste seizoenen speelt in zijn carriere en momenteel dus de belangrijkste Texan is. Ik zie het nog wel goed komen als er niemand meer uitvalt, iedereen zou de komende weken terug moeten komen en de Texans op volle kracht is echt wel een top 5 team in de League. Diggs is trouwens alles behalve een diva en er heeft niemand bij de Texans klachten ;)

Laatst bewerkt:
Playcalling is eerlijk gezegd al het hele jaar shit en OL gisteren was ook weer een gigantisch drama.
Ik wou je eigenlijk nog vragen of die OL veel geblesseerden had want dat zag er bij momenten idd toch echt wel heel slecht uit.

Lamar x Henry gisteren weer een dodelijke combo. Erger dan het verlies voor Tampa lijkt mij het uitvallen van Godwin en Evans. Vooral Godwin zag er echt niet goed uit. Dat is season ending vrees ik...

Over Deshaun Watson gesproken, must see TV:

Ik wou je eigenlijk nog vragen of die OL veel geblesseerden had want dat zag er bij momenten idd toch echt wel heel slecht uit.

Lamar x Henry gisteren weer een dodelijke combo. Erger dan het verlies voor Tampa lijkt mij het uitvallen van Godwin en Evans. Vooral Godwin zag er echt niet goed uit. Dat is season ending vrees ik...

Nee nee, onze OL is 100% healthy. Jammer genoeg 😂

Ik hoop voor u dat ge Deshaun niet geserved hebt zoals ik nu denk Jamais 😅
Garrett ook zoiets gezegd, die zei zelfs dat hij een goeie mens was... Dan begin je u toch af te vragen hoe hard de PR machine niet draait natuurlijk.

Ik zal normaal nooit iemand een blessure toewensen maar Watson mag van mijn part echt gewoon wegrotten op IR.
Soit, de Browns fans verdienen ook gewoon elke tegenslag:
16635456363890.jpg

Geweldig ook dat diegene die de bal tipt richting Brown voor de play nog het publiek staat te taunten, karma is heerlijk.
Verdiende zege ook voor de Commies. 59+ minuten niet achter gestaan.

Beide teams hebben idd een serieuze stap in de goeie richting gemaakt met hun nieuwe QB. Ik ben wel benieuwd naar de toekomst. Dat Commanders roster steekt vol veterans die geen jaren meer mee gaan dus die gaan zich de komende draft toch mogen versterken als ze elk jaar mee willen doen. Caleb daarentegen heeft een goed team rond zich en zeker en vast het potentieel maar het komt er nog niet te vaak uit. Maar die gaat wel goed worden, zonder twijfel.

Nu het toch over karma gaat: De Browns scoren geen 20 punten per game onder Deshaun en in de eerste match zonder hem gaan ze ff de Ravens over hun knie leggen. Héérlijk! Draai het mes nog maar wat dieper 😅
Die man gaat de best betaalde QB3 uit de geschiedenis worden.

Jaja, de beste play van het seizoen zal dit jaar van de Commanders komen (wie had dat gedacht?):

Ziet er toch naar uit dat we met de Commanders en de Bears twee nieuwe playoff contenders erbij hebben de komende jaren.
Gewoon rotslechte defense van de bears, de play ervoor geven ze nog 10 yards cadeau die nodig zijn voor een hail mary. Dat ze daarna maar 3 man rushen, een nutteloze spy op de QB spelen en die kerel die gewoon staat te juichen tijdens de play maakt het helemaal af.

Gras is groen, water is nat, Daniel Jones gooit een INT in de clutch.
Het is dat de QB class de komende draft niet wauw is of ik zou stillaan beginnen tanken in New York. Nu zie ik ze het nog een extra jaar uitzingen met hem om dan Arch Manning te draften.

Gras is groen, water is nat, Daniel Jones gooit een INT in de clutch.
Het is dat de QB class de komende draft niet wauw is of ik zou stillaan beginnen tanken in New York. Nu zie ik ze het nog een extra jaar uitzingen met hem om dan Arch Manning te draften.

Cam Ward ziet er anders nog wel crazy goed uit btw. Ik weet alleen niet of de Giants slecht genoeg zijn om de Panthers nog te kunnen inhalen. Tenzij Cam Ward een stuk slechter begint te spelen gaat die sowieso #1 ook omdat er dit jaar heel weinig blue-chip prospects zijn. Je hebt wel (naar mijn mening) één van de beste RB die ik de voorbije 11 jaar in CFB gezien heb: Ashton Jeanty. De vergelijking met Marshawn Lynch is absoluut niet overdreven. Daarnaast heb je nog Will Johnson (CB, Michigan) en dan kan je al beginnen discussieren over Mason Graham (DT, Michigan) en Travis Hunter (WR/CB, jaja, Colorado) etc...

4txbgu39pixd1.png

Jeanty is een fenomeen maar een RB zo hoog draften zie ik toch ook niet gebeuren eerlijk gezegd. Al zie ik Jerry wel in staat om die op te pikken in de 1e ronde. Travis Hunter, de CB dan, is ook wel top 5 materiaal idd... Zelfs al komt hij van coach Prime.

Giants zullen toch top 5 draften denk ik. Samen met Panthers, Titans en waarschijnlijk Jets. Had Watson fit gebleven had ik hier Browns nog gezet ook. Nu kan het nog alle kanten op want er zijn wel een aantal teams in vrije val (looking at you Saints!) al ligt het bij sommigen puur aan blessures waardoor die binnen enkele weken er terug kunnen staan (kijk maar naar mijn Rams)

Als Ward zijn draftstock nog wat zakt, al is hij wel de enige QB die echt goed is deze class dus die zijn stock gaat enkel stijgen tenzij hij écht begint te sucken, kan hij misschien naar NY gaan maar anders is hij idd voor de Panthers.
Giants zouden dan beter investeren in de O-line, zorgen dat Lawrence zeker blijft en volgend jaar vol voor Manning gaan. Het voordeel aan Jones is natuurlijk dat je heel u ploeg kan versterken en dat je toch gaat blijven verliezen 😅

Terug
Bovenaan