Wel een heel rooskleurig plaatje hoe ze vlotjes over het partnergeweld enzo gaan. Het geld van de profs willen, maar geen prof willen zijn. Heel logisch dat hij het niet gemaakt heeft als ik het verhaal daar volg.
 
Op de laptop kan ik ook alleen maar highlights van de match van donderdag vinden en geen volledige versie/40 minuten? Iemand met dezelfde problemen of weet waat ik zou moeten zoeken?
Zwel op app als browser kan ik die matchen niet herbekijken, enkel die van de hof.
Maar ik kan de komende matchen wel live zien…

Ook kan ik niet streamen via chromecast met de app.
Ik voorzie nu al veel problemen met dieje rommel vantjaar
 
Hard knockx ofwel “the Aaron Rodgers show” is wel heel duidelijk wat ze daarin proberen te doen. Na 1 aflevering ken je 3 namen van spelers, de rest komt niet aan bod. Dan waren de vorige seizoenen wel beter imho
 
Seizoen begonnen, zie. Ik heb toch weer een paar preseasonwedstrijden meegepikt. En ik vond ze eigenlijk wel heel fijn. Dat gaat vast niet blijven duren, maar goed ;)

1. Trey Lance was echt wel rotslecht... Niet zozeer dat het vol INT's zat of zo, maar voor iemand die onder zo veel druk staat, nu in zijn derde jaar, moet het toch echt wel een pak beter. Ik was Game in 40 aan het kijken, en ineens zag ik: Wow, dat was eindelijk eens een goeie worp! Bleek het al Sam Darnold te zijn, die het nù al beter doet dan Lance. Die gaat getraded/cut worden, denk ik.

2. Ik kon het toch niet laten om naar de Cardinals te kijken. Maar ik voel nu al dat onze Defense echt wel goed gaat zijn. Simmons mag éindelijk zijn normale safety-positie spelen, Zaven Collins past ook beter. Het verschil is ook wel dag en nacht tussen Kingsbury en deze Stefanski/Norv Turner ( 🙈 ) -adept. Het is veel meer run game, degelijke O-line en 11- en 12-personel ipv de 10-personnel snelle mini-ventjes van Kingsbury. Maar eerlijk gezegd heb ik vooral gekeken voor de Broncos, en Willson was echt weer niet goed. Veel onnodige sacks, veel onnauwkeurige passes. Ik denk eerlijk gezegd niet dat Sean Payton daar het geduld voor heeft, en dat hij het geen seizoen uithoudt.

3. Falcons zagen er tof uit. Zo tof als ik had gehoopt, dus ik was bevooroordeeld. Raiders vond ik moeilijk in te schatten, maar die zagen er dan weer béter uit dan verwacht. En de Redskins zien eruit alsof het dit jaar nog niet gaat zijn. En Saints stijgen ook een plekje in mijn hoofd!

4. De Ravens zitten echt wel in met hun winning streak :D 24 nu, maar ze laten Justin Tucker aanrukken voor een 60yd FG in preseason :D Als dat niet duidelijk is...

Edit: Zeke naar de Pats voor 1j 6M.
Edit 2: het klinkt belachelijk, maar voor wie via DAZN maar één type games kan zien, ik moet de clip starten en dan via options (pijltje naar onder op de PS) kiezen voor een ander formaat. Het zit wel wat verborgen.
 
Laatst bewerkt:
Na een kwartier op zoek in die vreselijk DAZN interface toch ook een 40 min recap gezien van Rams - Chargers. (Via teams en dan games geraak je aan de matchen... dan opstarten en pijltje naar onder om te selecteren welke versie je wil zien. Wie zoiets verzint mogen ze gewoon per direct ontslaan wegens onkunde imo)

Ik zal positief beginnen: Puka Nacua en Steve Avilla zijn aanwinsten. Bennett deed dat eigenlijk ook verre van slecht na zijn zenuwachtig begin. Je merkt dat hij toch iets meer ervaring heeft dan een "normale" rookie. En de defensive backfield staat imo wel goed. Veel rookies daar maar ze trekken goed hun plan eigenlijk.

Voor de rest:
Onze O-line is dan wel versterkt met Avilla, het blijft kaas met gaten. Noteboom is voor de 3e keer op rij van positie gewisseld omdat hij de battle om zijn vaste plek verliest. Bruss is ofwel nog niet volledig terug na zijn blessure of gewoon een dikke bust. En we zijn ondertussen in pre-season en er is nog geen vaste 5 voorin... Ik gok dat Bennett snel zal starten want Stafford gaat gewoon het 2e jaar op rij geraped worden.
D-line stelt ook niks voor, ook al ontbreekt daar natuurlijk wel een AD99 in pre-season. Maar die wordt toch ook weer een jaar ouder en die kan dat niet alleen trekken. We hadden geen antwoord op de run van de Chargers en op de edge zijn we onbestaande.

Het is nog wel even voor het seizoen echt begint en er ontbraken uiteraard wel een aantal starters dus, indien iedereen gezond blijft, hoeft het niet allemaal zo negatief te zijn maar tenzij er nog een aantal rookies groeien zie ik ons in elk geval geen potten breken dit seizoen.
Ma bon, een overgangsseizoen om volgend jaar met veel hoge draftpicks en genoeg capspace is op zich ook geen ramp.
 
Beste uitvinding in jaren van de NFL! Scott "No Bathroom Breaks" Hanson doet dat al jaren top. Mijn vaste afspraak tijdens het NFL seizoen om naar NFL RedZone te kijken.
Ja, mee eens. Maar tegelijk ook een kanttekening bij… ik vind dat je veel van het geschaak tijdens een wedstrijd mist. Ik had me net voorgenomen om iets meer 1 wedstrijd live uit te kiezen, en achteraf game in 40.

Het geeft ook het idee dat alle highlights na elkaar is hoe wedstrijden verlopen. En een paar van de meest impactful plays zie je niet, omdat ze niet flashy zijn.

Maar idd, Hansen doet dat fantastisch. Ook veel context bij en echt ook goeie inzichten bij hem en zijn hele team.
 
Ja, mee eens. Maar tegelijk ook een kanttekening bij… ik vind dat je veel van het geschaak tijdens een wedstrijd mist. Ik had me net voorgenomen om iets meer 1 wedstrijd live uit te kiezen, en achteraf game in 40.

Het geeft ook het idee dat alle highlights na elkaar is hoe wedstrijden verlopen. En een paar van de meest impactful plays zie je niet, omdat ze niet flashy zijn.

Maar idd, Hansen doet dat fantastisch. Ook veel context bij en echt ook goeie inzichten bij hem en zijn hele team.
Klopt volledig.
Ik kijk Redzone in de weken dat er geen 19u match is die me aanstaat. Anders kijk ik toch ook liever live om de volledige dynamiek van een match te zien. Game in 40 is steevast mijn maandagavond, met dan de youtube samenvattingen van matchups die me totaal niet boeien.

Nog 2 weken te gaan!

Kwestie van nog eens ferm op mijn bek te gaan en mezelf nog eens te kunnen quoten in februari, wat (sometimes not so) bold predictions!
- Het lag bij de Broncos niet enkel aan de coaching en ze eindigen weer 4e in hun divisie
- Kelce kent het woord slijtage niet en de Chiefs blijven heersen, ook al hebben ze ook dit seizoen geen echte WR1
- De Chargers presteren weer ondermaats en Staley krijgt eindelijk de rekening gepresenteerd
- Purdy is de the real deal en de 49'ers spelen de NFC championship game.
- Cardinals hebben in 2024 de 1e en 3e pick van de eerste ronde. De 1e van zichzelf, de 3e vd Texans, die niet eens laatste eindigen in hun divisie.
- De Jets en Rodgers hun mayonnaise pakt en ze halen de PO's.
- Tua stop halfweg het seizoen met Football omwille van te veel risico op brain injury.

SB: Bengals - Eagles
MVP: Burrow
 
SB: Bengals - Eagles
MVP: Burrow

Ik hoop dat de Cincinnati Bengals nog eens de SB finale halen. Ik ben de nederlaag tegen de LA Rams nog niet vergeten... Die ligt nog steeds op mijn maag als Bengals fan. Hopelijk is onze O-line stevig genoeg en worden het geen 1001 sacks tegen Burrow.
 
- Cardinals hebben in 2024 de 1e en 3e pick van de eerste ronde. De 1e van zichzelf, de 3e vd Texans, die niet eens laatste eindigen in hun divisie.

Enkele van mijn voorspellingen:

- Cardinals hebben de 1ste draft pick en halen 1 win.
- Jets halen voor het eerst in vele jaren nog eens de playoffs.
- Texans hebben een Top 6 Defense
- Eagles staan terug in de Super Bowl omdat de NFC vrij zwak is dit jaar.
- De Browns imploderen en halen 3 wins (please please please) 🙏
- Pickett wordt een Top 10 QB en leidt de Steelers diep in de playoffs.

3 slechtste teams: Cardinals, Falcons & Colts.

SB: Bengals - Eagles
MVP: Burrow
 
- Cardinals hebben de 1ste draft pick en halen 1 win.
Ik heb hem ook staan maar dit wordt stillaan een race tussen hen en de Colts...
Rookie QB die, door het hele JT debacle, geen degelijke back heeft om een handoff aan te doen en geen receivers... Hoe gaan die punten maken?
 
Ik heb hem ook staan maar dit wordt stillaan een race tussen hen en de Colts...
Rookie QB die, door het hele JT debacle, geen degelijke back heeft om een handoff aan te doen en geen receivers... Hoe gaan die punten maken?

Gohja, die hebben nog wel wat talent in hun team vind ik, toch véél meer dan de Cardinals. Vrij goede OL, Pierce + Pittman, Minshew is ook de backup QB dus als Richardson volledige flopt, denk ik dat Minshew der nog wel een paar wins kan uitkrijgen.
 
Gohja, die hebben nog wel wat talent in hun team vind ik, toch véél meer dan de Cardinals. Vrij goede OL, Pierce + Pittman, Minshew is ook de backup QB dus als Richardson volledige flopt, denk ik dat Minshew der nog wel een paar wins kan uitkrijgen.
Het is eigenlijk jammer voor Richardson.
Lijkt enorm talentvol maar is nog rauw dus die zou toch meer, en betere, wapens moeten krijgen om zo te leren. Hij heeft idd die OL die wel ok is maar als je geen deftige RB hebt om u te ondersteunen en u receivers geraken nooit open dan sta je daar met die extra 2 seconden die u OL u kan geven.

Allez en voor Taylor vind ik het ook jammer hoor. Als je hem niet wil betalen trade hem dan.
 
Yiplaa! Ook mijn voorspellingen:
 
Yiplaa! Ook mijn voorspellingen:
Op wat is, buiten u naiëf supportershart, u redenering gebasseerd dat de Cardinals geen first pick gaan hebben volgend jaar?
Of denk je gewoon dat de Colts, Bucs en eventueel Rams of Texans het nog slechter gaan doen?

Met de rest kan ik wel volgen :)
 
Op wat is, buiten u naiëf supportershart, u redenering gebasseerd dat de Cardinals geen first pick gaan hebben volgend jaar?
Of denk je gewoon dat de Colts, Bucs en eventueel Rams of Texans het nog slechter gaan doen?

Met de rest kan ik wel volgen :)
Wel, ik zou net zeggen dat het is doordat ik al te vaak op mijn hart getrapt ben door de Cardinals. Ik denk dat dit ze zelfs niet gaat lukken :D

Zo'n first overall is voor er gespeeld wordt altijd zogezegd een zekerheid. Tot er daadwerkelijk gespeeld wordt, en ineens doen die teams nog mee. De disfunctionaliteit van de Cardinals gaat echt wel diep, zo is dit jaar wel echt gebleken. En ik denk dat ze zo disfunctioneel zijn, dat ze zelfs niet eenduidig kunnen tanken. Kijk maar eens hoe ze zelfs dit upfucken. En sowieso bij een bet van 31-1 is de 31 de veiligste kant :p

Ik kijk echter wel naar andere teams dan die die jij opsomt. Ik denk dat de Rams niet goed gaan zijn, maar ook niet zo slecht. De Texans gaan een pak beter zijn. Maar ik zie eerder de Patriots in een supersterke divisie die alleen maar zwakker zijn geworden, en een afscheidscadeautje van Belichick. De Vikings die iedereen kwijt zijn geraakt. De Bucs misschien uit pure armoede, of een team als de Titans dat zo'n beetje vanuit het niets komt, en waarvan je in januari zegt: dat hadden we moeten weten.

Geloof me, na een offseason als het deze, wil mijn naïef supportershart niks liever dan de first round pick. Maar ik bereid me voor op de teleurstelling...
 
Terug
Bovenaan