NFL 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
't is weer van dadde :

Tom Brady op pensioen
Fn4n-PvXEAIfNY7
 
Door Purdy zijn blessure had ik eigenlijk stiekem verwacht dat Brady nog een jaartje bij de 49'ers ging spelen.
Ze hebben daar een goeie O-line om hem te beschermen, een paar deftige receivers en met Deebo en CMC genoeg play action mogelijkheden ook. Gekoppeld aan een D die hem in de match kan houden als het eens niet vlot raakt lijkt dat een droom voor hem. En tzou op zich een mooi einde zijn om te stoppen bij zijn jeugdliefde.

Maar het draftkapitaal van Lance zal wat te hoog zijn om die nu al bij het grof vuil te zetten.

Benieuwd dus of hij deze keer echt in pensioen blijft of gewoon geen zin heeft in trainingcamp.
 
Om het visueel voor te stellen - 23 jaar Tom Brady, zijn eerste jaar vs. zijn laatste :
328318787_857749878668351_8493998020094636248_n.jpg
En bij allebei zelfde lineplay :(

Ik zie Brady nog wel ergens anders landen. Raiders zijn redelijk hopeloos op zoek nu, 9ers ligt ook helemaal open, Jets zoeken een veteraan... En ze kunnen niet allemaal Garappolo nemen :D

Ben wel benieuwd wie de coach bij de Cardinals nu gaat worden. We hebben in ieder geval al niet de GM die we wilden. Altijd bemoedigend om te lezen, dit:
On Monday, Cardinals owner Michael Bidwill hired former Titans and Patriots personnel executive Monti Ossenfort to lead a new era of Cardinals football. But Ossenfort wasn't the first choice for the job.

Bears assistant general manager Ian Cunningham was first offered the job,

Naar het schijnt hebben we bij Payton al geprobeerd, en bij DeMeco Ryans vrijwel meteen bot gevangen... Zou nochtans niet verkeerd zijn.
Ik zou DeMeco als HC en Kellen Moore als OC nog niet zo erg gevonden hebben :D Maar Moore is al weg.

Wel grappig dat de Cowboys denken dat McCarthy weer plays laten callen alles gaat oplossen... dat weet ik nu al hoe dat gaat aflopen.
 
Artikeltje gemaakt op de Front Page:

En ondertussen is er al wat bewogen bij de Cardinals qua coaching. Ik was net hyped voor Flores naar de Cards, dat leek me echt een fantastische hire. Ook omdat hij wel op één lijn zou zitten met onze ex-New Englander als GM. Maar dat mocht niet zijn. Zoals ze in Around the NFL al zeiden, lijkt het er wel op dat we aan het wachten zijn op één van de SB-teams. En ik denk dan automatisch aan Bieniemy. Dat zou voor mij DE kandidaat zijn die me weer helemaal aan boord kan trekken. Lou Anarumo (Bengals DC) en Kafka (Giants OC) staat ook hoog op hun lijstje, maar dat die knoop nog niet is doorgehakt, zegt al iets.

En Carr naar de Saints zit er naar verluidt ook aan te komen.
 
K veronderstel dat die uitzending op Eleven met NL commentaar is? Zag vorige week dat BBC ni meer uitzendt en keek daar wel graag op 😒

Keek daar wel graag op en de game pass van NFL voor de SB had geen cast mogelijkheden dus heb me maandje play sports aangeschaft (kan k ook wat voetbal zien enz)

HT show zenden ze sowieso uit zeker 😝
 
K veronderstel dat die uitzending op Eleven met NL commentaar is? Zag vorige week dat BBC ni meer uitzendt en keek daar wel graag op 😒

Keek daar wel graag op en de game pass van NFL voor de SB had geen cast mogelijkheden dus heb me maandje play sports aangeschaft (kan k ook wat voetbal zien enz)

HT show zenden ze sowieso uit zeker 😝
Waarom geen cast mogelijkheden?
 
Ben ik nu de enige die zich stoort aan Carlos Dunlap (Chiefs #8) zijn sokken? Terwijl iedereen witte aan heeft, heeft hij rode.
 
Dus je loopt een NFL record van 3 TD's en nog eens voor een 2pc... Je loopt 70 yards en gooit 304 yards en 1TD... en je wordt geen MVP....want de andere gooit 3TD's en 182 yards en loopt er 44 en moet de nieuwe GOAT worden 🤔
 
Dus je loopt een NFL record van 3 TD's en nog eens voor een 2pc... Je loopt 70 yards en gooit 304 yards en 1TD... en je wordt geen MVP....want de andere gooit 3TD's en 182 yards en loopt er 44 en moet de nieuwe GOAT worden 🤔

Die fumble breekt hen wel heel zuur op natuurlijk...
 
Mja, mocht Sirriani iets meer balls getoond hebben en toch voor die 4 en 2 gegaan zijn op hun wat was het, eigen 35y lijn in dat 4de quarter, het was mss anders uitgedraaid. Met hun rugbymove halen ze toch quasi altijd die 2 yards? Pas op, ik snap natuurlijk zeker dat je dat risico niet wilt lopen op je eigen helft, maar wanneer dan de Chiefs die bal teruglopen tot je eigen 5y lijn en daaruit de TD scoren, toch zuur dat je dan toch het risico niet hebt genomen.

Verder een leuke wedstrijd om volgen, wel wat calls die ik wat fishy vond (die ene catch die werd gegeven na de challenge van de Chiefs, de holding helemaal op het einde van de Eagles), maar al bij al een verdiende winnaar, hoewel van mij ze beide mochten winnen.

Wat me vaak wel stoort aan de NFL en hun regeltjes is hoe dergelijke, gelijkopgaande en spannende wedstrijd op zo een sisser kan uitdraaien. Ik snap uiteraard wel dat de klok en time-outs ed meespelen in het tactisch spelletje, maar toch, een spannende superbowl zo zien eindigen is toch geen reclame voor het spelletje imo. Gewoon vlak voor de endzone gaan liggen en een zekere TD weggooien, het was natuurlijk de juiste call, maar iets wringt daar toch bij voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Mja, mocht Sirriani iets meer balls getoond hebben en toch voor die 4 en 2 gegaan zijn op hun wat was het, eigen 35y lijn in dat 4de quarter, het was mss anders uitgedraaid. Met hun rugbymove halen ze toch quasi altijd die 2 yards? Pas op, ik snap natuurlijk zeker dat je dat risico niet wilt lopen op je eigen helft, maar wanneer dan de Chiefs die bal teruglopen tot je eigen 5y lijn en daaruit de TD scoren, toch zuur dat je dan toch het risico niet hebt genomen.

Verder een leuke wedstrijd om volgen, wel wat calls die ik wat fishy vond (die ene catch die werd gegeven na de challenge van de Chiefs, de holding helemaal op het einde van de Eagles), maar al bij al een verdiende winnaar, hoewel van mij ze beide mochten winnen.

Wat me vaak wel stoort aan de NFL en hun regeltjes is hoe dergelijke, gelijkopgaande en spannende wedstrijd op zo een sisser kan uitdraaien. Ik snap uiteraard wel dat de klok en time-outs ed meespelen in het tactisch spelletje, maar toch, een spannende superbowl zo zien eindigen is toch geen reclame voor het spelletje imo. Gewoon vlak voor de endzone gaan liggen en een zekere TD weggooien, het was natuurlijk de juiste call, maar iets wringt daar toch bij voor mij.
Dat is puur tactiek want iedereen wist wat er zou gebeuren, de Eagles speelden die play ook geen defense en wouden een TD laten scoren.
 
De Eagles hebben de hele 2e helft geen D gespeeld imo.
Djeezes, Hurts speelt daar de pannen vh dak en zijn defense laat hem gewoon in de steek. Ok, hij doet zelf die fumble maar dat zet hij proper recht en voor de rest leek het tijdens de rust toch gewoon quasi binnen?

Persoonlijk is voor mij de MVP Andy Reid. Tijdens de rust vind die gewoon de sleutels op het slot van de Eagles D en speelt hij ze helemaal aan flarden. Zonder te willen afdoen van de prestatie van de Chiefs heb ik toch meer het gevoel dat de Eagles de match verliezen dan dat de Chiefs ze winnen.

Ik heb, als neutrale fan, wel enorm genoten van de match. Heel onderhoudend en een paar heel coole plays gezien. Die flag op het einde is idd wat een mineur. Dat is er zo een die je idd kan gooien maar om die op dat moment te smijten had het voor mij toch ook iets serieuzer mogen zijn qua fout.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan