Ok hartaanval vermeden. We kunnen dus blijven kijken? Enkel prijzen af te wachten natuurlijk.
 
Ok hartaanval vermeden. We kunnen dus blijven kijken? Enkel prijzen af te wachten natuurlijk.
Op zich misschien zelfs nog beter. Als ze op een betere infrastructuur kunnen draaien. Maar veel duurder moet het wel niet worden 😅
 
Blijkbaar is de gamepass voor volgend seizoen niet meer bestaande? Momenteel staat mijn subscription op automatische vernieuwing en kan het ook nket meer aanpassen.
Is toch elk jaar deze moment?
Je krijgt, als ik me niet vergis, in juli een maand tijd om u subscription aan te passen.

Het feit dat Youtube een deel vd rechten heeft (en walgelijk veel geld vraagt in de VS) doet me nu wel twijfelen maar ik meen me te herinneren dat ik vorig jaar ook niks kon aanpassen tot ergens in de zomer.

edit: nevermind :D
 
724A838B-3F85-41F2-9672-08751CBA416D.jpeg
 
Dat werd gvd eens tijd :D
En dan nog eens op de beste moment, vlak voor de draft, zodat er geen weken lang over geluld kan worden.

Ik ben fan van de 2nd round pick die een 1st kan worden als hij goed genoeg is. Natuurlijk is het wel zo dat hij gewoon 12 matchen moet spelen en gezien Wilson vorig seizoen quasi al zijn krediet is kwijt gespeeld gaat Rodgers zich al ernstig moeten blesseren eer die niet gaat mogen starten. Dus eigenlijk betalen de Jets gewoon een 2nd en een 1st en dat is imo overpayed voor een QB waarvan je na dit seizoen niet weet bij welke shaman hij nu weer ten rade gaat gaan over zijn toekomst. Als hij gezond blijft (fysiek en mentaal) de komende jaren heb je een goeie deal gedaan natuurlijk.
 
Gisteren was de eerste ronde van de Draft. Nog veel te vroeg natuurlijk, maar ik ben toch weer erg geïnteresseerd in het volgende seizoen, zeg.
Ik heb de eerste 5 picks gezien, toen werd het voor mij te lastig om wakker te blijven. Beter nog eentje volgehouden, maar kom.

Bryce Young zoals verwacht naar de Panthers, maar de Texans daarna met een stoere coup :D Er was zo veel twijfel of ze voor DT of QB gingen gaan, dus pakken ze maar QB (ik zag zo niet meteen een typische leider, maar dat kan aan mij liggen) en dan traden met de Cardinals en ineens ook DT pakken. Colts had ik totaal niet zien aankomen en dat vond ik misschien de tofste pick. Is echt wel keihard boom or bust.

En dan hebben we dit jaar eindelijk naar Kyler Murray zelf geluisterd. Die vraagt al jaren voor O-line, en dit jaar specifiek om Paris Johnson Jr. Beste OL van de draft, dus oké zeker? Ik heb het wel voor die gigantische kerels, zoals Veldheer een paar jaar. Benieuwd!

De Ravens ook nog wel opmerkelijk. Dus OBJ gehaald en waarschijnlijk ook DeAndre Hopkins, of daar draaien de geruchten toch in ieder geval. Ook een WR gedraft... Oké, je wilt Lamar, maar moet je echt 100% luisteren naar wat hij vraagt? 😬
 
Over busts gesproken, wat hebben die Lions nu gedaan? :D
- Vreselijke D en 2 (meer dan) deftige RB's dus draften ze een.... RB
En alsof dat op zich nog niet vreemd genoeg is traden ze eerst naar beneden zodat dé RB prospect weg is voor het aan hen is. Als je dan toch, God weet waarom, persé een RB wil draften blijf je gewoon op plaats 6 en haal je Bijan toch?
Hun 2e pick lijkt me ok qua positie maar toch ook een reach eerlijk gezegd. Of hij er nog had geweest op hun originele plaats in ronde 2 weet ik niet maar je bent sowieso minder draft capital kwijt om te stijgen in ronde 2 dus ik had hier toch een corner genomen

Mijn winnaars van ronde 1 zijn de Seahawks en de Eagles al wil ik bij die laatsten wel nog zien wat Jalen Carter gaat geven qua karakter.
 
Hah, Jaguars twee keer :D Wel niet direct een match die me doet springen, maar dat had ik ook niet verwacht.
Chiefs-Dolphins kan weleens de beste worden! Colts ook als Richardson al speelt, maar een rookie QB tegen Belichick...
 
Mij vorig jaar ingeschreven bij de Union Jax om makkelijker aan tickets te geraken maar ik krijg jammer genoeg enkel voorrang bij de "thuismatch" vd Jags en niet bij hun "uitmatch".
Had nochtans liever de Bills gezien.

Zijn die Londen games snel uitverkocht of valt dat mee? Want als ik mijn voorrang voor de ene match laat schieten om dan naast de 2e te grijpen ben ik wel gejost natuurlijk...
 
Doen jullie dan gewoon een dagtrip of maak je daar een weekend van? Ik zou ook wel eens willen gaan, maar 0,0 ervaring met reizen voor sportevenementen. Zou zo bijvoorbeeld ook wel naar het WK atletiek in Budapest willen, maar hoe begin je daar aan? Zijn er bijvoorbeeld packages met vervoer, hotel en tickets samen voor die NFL games of boek je alles apart?
 
Doen jullie dan gewoon een dagtrip of maak je daar een weekend van? Ik zou ook wel eens willen gaan, maar 0,0 ervaring met reizen voor sportevenementen. Zou zo bijvoorbeeld ook wel naar het WK atletiek in Budapest willen, maar hoe begin je daar aan? Zijn er bijvoorbeeld packages met vervoer, hotel en tickets samen voor die NFL games of boek je alles apart?
Ik ben al 3 keer geweest, 2 keer met weekend en 1 keer op en af dezelfde dag. Het is allebei mogelijk, op en af de dag zelf is wel heel vermoeiend. Zou wel alles zelf boeken, sowieso goedkoper.

Mij vorig jaar ingeschreven bij de Union Jax om makkelijker aan tickets te geraken maar ik krijg jammer genoeg enkel voorrang bij de "thuismatch" vd Jags en niet bij hun "uitmatch".
Had nochtans liever de Bills gezien.

Zijn die Londen games snel uitverkocht of valt dat mee? Want als ik mijn voorrang voor de ene match laat schieten om dan naast de 2e te grijpen ben ik wel gejost natuurlijk...
Die zijn naar mijn aanvoelen heel snel uitverkocht, beetje TML stijl klaarzitten met de laptop en hopen op geluk, anders betaal je je blauw voor tickets via koopsites.
 
Wij gaan van zaterdag tot en met maandag.

Boek normaal alles apart maar nu was hotel+trein in aanbieding voor ons hotel dus combo gekozen.

Ik probeer met 2 - 3 mensen aan kaarten te geraken, moest dat niet lukken houd ik de retailmarkt in de gaten en geduld wordt zowieso beloond, week ervoor komen er altijd plots veel kaarten op..

Wil je zeker zijn, nfl biedt hospitality tickets aan en dit was in München op zich niet slecht, vervoer van en naar stadion met smiddag hele uitgebreide lunch. Je betaald wat meer maar dit is allezins een makkelijkere manier om aan kaarten te geraken.
 
Wat. Maar wat.

Ugh, wedden dat hij een Patriot wordt? Ik zou nog voor hem supporteren…
 
Maja, wa kunde volgend seizoen bij de Patriots gaan doen, die hebben toch nog steeds geen QB? Blijkbaar zijn er een 5tal QB's waar hij voor wilt spelen 🤷‍♂️
 
Terug
Bovenaan