Ik kijk echter wel naar andere teams dan die die jij opsomt. Ik denk dat de Rams niet goed gaan zijn, maar ook niet zo slecht. De Texans gaan een pak beter zijn. Maar ik zie eerder de Patriots in een supersterke divisie die alleen maar zwakker zijn geworden, en een afscheidscadeautje van Belichick. De Vikings die iedereen kwijt zijn geraakt. De Bucs misschien uit pure armoede, of een team als de Titans dat zo'n beetje vanuit het niets komt, en waarvan je in januari zegt: dat hadden we moeten weten.
Rams lijken me beter dan Cards dus die gaan het idd niet zijn.
Texans denk ik zelf ook niet maar ik lees best veel volk die hun echt laag inschatten, vandaar.
Vikings zijn nu wel wat volk kwijt maar die lijken me niet echt enorm verzwakt. Natuurlijk 7-0 op one score games, dat kan dus wel eens een heel ander record zijn dan vorig seizoen. Maar helemaal op de bodem zie ik ze toch ook niet eerlijk gezegd.
Titans hebben hun divisie mee (net zoals de Saints en Falcons die jij in de PO's zet terwijl ze imo helemaal niet zo wauw zijn) maar daar houdt het idd wel bijna op, tenzij Hopkins nog eens kan knallen. De tijd dat Henry alleen dat team naar 8 wins liep lijkt me toch wel voorbij.
Patriots heb ik eerlijk gezegd niet bij stil gestaan... De kans dat die 0-6 gaan in eigen divisie is wel best groot dus die gaan idd afzien dit seizoen.
Bucs zijn idd ook niks maar iets zegt met dat Baker-Evans genoeg moet zijn voor een paar wins. Op zich is die D wel goed genoeg om die offense niet te dwingen om zotte toeren te doen.

Maar als ik geld moet inzetten is het Cards of Colts eerlijk gezegd. De Cards zijn echt gewoon compleet van het padje dus dat is lastiger in te schatten maar de Colts zijn toch gewoon gezien? Een rookie QB, zonder deftige wapens, die niet eens zijn bal kan afgeven omdat je enige goeie RB op PUP staat want je wil hem niet betalen en ook niet traden. Die offense gaat echt geen potten breken dus die D moet echt ijzersterk zijn (en daar vrees ik toch wat voor). Als die geen top 3 pick hebben ken ik er nog veel minder van dan ik dacht.
 
Eigenlijk wilde ik er een nieuw artikeltje van maken, maar ik heb gewoon de tijd niet. Maar Josh Jacobs en Jonathan Taylor, en de hele QB-saga is toch echt wel onvoorstelbaar.

De rushing champion van vorig jaar en dit jaar krijgen allebei peanuts. Er is zelfs een whatsappgroep voor alle running backs, en iedereen is kwaad. Saquon krijgt een habbekrats en wordt haast verplicht van die te nemen. Josh Jacbos heeft heel veel terecht gesputterd, maar gaat het toch ook gewoon moeten nemen.

Iedereen ziet dat dat contract niet klopt. Daar moet iets opnieuw onderhandeld worden, met aparte bescherming voor RB's. En heel snel, want op dit moment gaat niemand RB willen worden. 3 jaar platgebruiken en dan een gratis rookie draften om hetzelfde mee te doen, nooit een payday. Dat kan toch echt gewoon niet, dat is supervoos.

Zeker als je dan Jonathan Taylor ziet. Topkandidaat om getraded te worden, maar geen team die hem wil. En dat is puur door de toevallige situatie van dit moment: alle echte contenders hebben hun vaste RB's en zijn daar tevreden mee. Ik zou hem graag nog bij de Eagles zien, lijkt me een formidabele fit, maar die hebben er net in geïnvesteerd. Het enige team dat echt past, met echt een need, zijn de Colts.

Maar mark my words :D ik denk echt dat de ommekeer gaat komen. Dit jaar of volgend jaar. Het gaat al een béétje die richting uit, maar ik denk dat we heel snel gaan merken dat bepaalde teams met super RB's wel beter gaan presteren. Dat de run weer een belangrijker deel wordt van de winning teams, en dat andere teams dan gaan na-apen. Het zou me niks verbazen als dat heel snel gecorrigeerd wordt.
 
Dat gaat nooit uit zichzelf veranderen, mede door de blessuregevoeligheid van de positie.
Het voorbeeld van Taylor die vorig seizoen 6 wedstrijden mist door 2 blessures helpt hem nu ook niet in de onderhandelingen, daar komt dan zijn gedrag dit off-season nog eens bij door eerst te zeggen dat hij zijn rookiecontract gaat vervullen om nadien van agent te veranderen.
 
Dat gaat nooit uit zichzelf veranderen, mede door de blessuregevoeligheid van de positie.
Klopt.
Ook verre van de moeilijkste positie natuurlijk. En elk jaar wordt er een nieuw blik RB's open getrokken in college.

Ik denk eigenlijk dat er niet veel gaat veranderen. Er is geen enkel team dat een RB een dik contract van 4+ jaar gaat geven na zijn rookie years want halfweg dat contract ben je versleten, tenzij je Derrick Henry heet.
En er is ook geen enkele RB die een contract gaat willen van maar 2 jaar want ze weten dat zelf ook.

Het is jammer voor Taylor en zijn collega's natuurlijk dat niet elk team de fout maakt van de Cowboys met Zeke.
Puur vanuit het teamstandpunt is het gewoon logisch dat je RB's niet dik betaald, en liefst zelfs korte contracten geeft.
 
Denk eerlijk gezegd dat RBs nog wel effe gaan moeten wachten om deftig betaald te worden, tenzij ze effectief de regels gaan aanpassen zodat ze eerlijk betaald worden, maar denk niet dat de NFL daar veel om geeft. De waarheid is nu eenmaal dat RBs vrij replaceable zijn in een offense, dus je kan altijd gewoon eentje draften en die zal minstens 80% zo goed produceren voor een franctie van de prijs. Of misschien dat er een coach komt die de positie van RB evolutioneert maarja, don't hold your breath
 
Dat gaat nooit uit zichzelf veranderen, mede door de blessuregevoeligheid van de positie.
Het voorbeeld van Taylor die vorig seizoen 6 wedstrijden mist door 2 blessures helpt hem nu ook niet in de onderhandelingen, daar komt dan zijn gedrag dit off-season nog eens bij door eerst te zeggen dat hij zijn rookiecontract gaat vervullen om nadien van agent te veranderen.
Pas op, hoor. Mee eens dat de blessures Taylor nu misschien nog het meest parten spelen in de onderhandelingen, maar volgens mij is hij op misschien Chubb na de beste RB van dit moment. En toch zou hij niet veel extra verdiend hebben zonder die blessure. Misschien iets meer dan Saquon, maar da's niet bepaald wauw, hè.

Ik denk niet dat het de blessuregevoeligheid van de positie is, of dat het niet de moeilijkste positie zou zijn. Ik denk dat in de huidige versie van de rol voor RB's en de huidige versie van winnende offenses, een RB heel inwisselbaar is. Een gratis rookie vs de beste ter wereld levert je maar een lichte winst op in de huidige offenses. Ga je terug naar twee tight end sets, jumbo, wing-T, whatever, met een defense die zwaarder en zwaarder moet worden, dan denk ik dat die verschillen exponentieel groter gaan worden. En dat een Chubb, Taylor, Jacobs... weer veel gegeerder worden.

Mee eens met wat @Thomas96 zegt, dat een coach die de running game kan revolutioneren, dat op z'n kop kan zetten. En ik denk dat Belichick dat heeft willen doen, maar nog niet kon doordat het personeel er nog niet voor was. Maar dat meer en meer teams dat binnenkort gaan doen. Die vorm van Zone Running icm de passing attack van McVay en Shanahan zit echt overal, maar dat wil niet zeggen dat het de énige manier is om te winnen. Ik voorspel zo'n verschuiving wel al langer, dus kan zijn dat het zeker nog niet voor nu is :D Maar ik zou het niet zomaar onmogelijk achten.

Maar dat hoeft de NFLPA er niet van te weerhouden om gewoon in te grijpen... op dit moment is dat gewoon fout en oneerlijk, en binnenkort komt er geen nieuwe RB-prospect meer want je wordt beter WR. Staking, geen enkele RB die nog komt werken :D
 
YES!

Updates voor DAZN:

THE AUTHENTIC AMERICAN EXPERIENCE​

The return of US commercials, plus half-time shows & analysis.

(en coaches film is ook terug!)
 
Maar dat hoeft de NFLPA er niet van te weerhouden om gewoon in te grijpen... op dit moment is dat gewoon fout en oneerlijk, en binnenkort komt er geen nieuwe RB-prospect meer want je wordt beter WR. Staking, geen enkele RB die nog komt werken :D
Wat stel je dan voor? Een minimu? Of een rookie RB maar een contract van 2 jaar geven zodat het sneller payday is voor die gasten? Dat is ook een mes dat aan twee kanten snijdt he...

In elk geval, met die giga bedragen aan guaranteed money (op elke positie) zou ik er niet van verschieten dat de looptijd van contracten stilletjes aan zal zakken. Het is een enorm risico om een sterspeler 100M guaranteed te geven over 5j om ze misschien nog 2 jaar te moeten betalen nadat ze, door blessures, gestopt zijn met spelen op dat hoog niveau (of zelfs tout court)

Nu het toch over contracten gaat. Ik had echt gedacht dat Burrow zijn contract al lang in kannen en kruiken ging zijn. Dat leek me nu niet de jongen die het onderste uit de kan wil halen en eerder een team-friendly contract zou tekenen.
 
Wat stel je dan voor? Een minimu? Of een rookie RB maar een contract van 2 jaar geven zodat het sneller payday is voor die gasten? Dat is ook een mes dat aan twee kanten snijdt he...

In elk geval, met die giga bedragen aan guaranteed money (op elke positie) zou ik er niet van verschieten dat de looptijd van contracten stilletjes aan zal zakken. Het is een enorm risico om een sterspeler 100M guaranteed te geven over 5j om ze misschien nog 2 jaar te moeten betalen nadat ze, door blessures, gestopt zijn met spelen op dat hoog niveau (of zelfs tout court)

Nu het toch over contracten gaat. Ik had echt gedacht dat Burrow zijn contract al lang in kannen en kruiken ging zijn. Dat leek me nu niet de jongen die het onderste uit de kan wil halen en eerder een team-friendly contract zou tekenen.
Ik weet niet. Kunt ook de Franchise Tag enorm optrekken. Nu taggen ze gewoon en dan heeft de speler geen keuze. Ik ken noppes van economie, dus ik zou niet weten hoe ze het kunnen oplossen…
 
Pas op, hoor. Mee eens dat de blessures Taylor nu misschien nog het meest parten spelen in de onderhandelingen, maar volgens mij is hij op misschien Chubb na de beste RB van dit moment. En toch zou hij niet veel extra verdiend hebben zonder die blessure. Misschien iets meer dan Saquon, maar da's niet bepaald wauw, hè.

Ik denk niet dat het de blessuregevoeligheid van de positie is, of dat het niet de moeilijkste positie zou zijn. Ik denk dat in de huidige versie van de rol voor RB's en de huidige versie van winnende offenses, een RB heel inwisselbaar is. Een gratis rookie vs de beste ter wereld levert je maar een lichte winst op in de huidige offenses. Ga je terug naar twee tight end sets, jumbo, wing-T, whatever, met een defense die zwaarder en zwaarder moet worden, dan denk ik dat die verschillen exponentieel groter gaan worden. En dat een Chubb, Taylor, Jacobs... weer veel gegeerder worden.

Mee eens met wat @Thomas96 zegt, dat een coach die de running game kan revolutioneren, dat op z'n kop kan zetten. En ik denk dat Belichick dat heeft willen doen, maar nog niet kon doordat het personeel er nog niet voor was. Maar dat meer en meer teams dat binnenkort gaan doen. Die vorm van Zone Running icm de passing attack van McVay en Shanahan zit echt overal, maar dat wil niet zeggen dat het de énige manier is om te winnen. Ik voorspel zo'n verschuiving wel al langer, dus kan zijn dat het zeker nog niet voor nu is :D Maar ik zou het niet zomaar onmogelijk achten.

Maar dat hoeft de NFLPA er niet van te weerhouden om gewoon in te grijpen... op dit moment is dat gewoon fout en oneerlijk, en binnenkort komt er geen nieuwe RB-prospect meer want je wordt beter WR. Staking, geen enkele RB die nog komt werken :D

De sport wordt steeds sneller en explosieven, die switch naar jumbo-paketten zie ik niet gebeuren en de hoge pieten in de sport willen dat ook niet. De enige ploeg doe daar de laatste jaren echt op speelde(Ravens met Lamar) kiezen nu ook voor een meer passoriented OC.
 
Morgen beginnen we er echt aan he boys, tis precies alsof de Sint morgen komt
1694281213675.gif
 
Burrow zag er niet denderend uit vandaag, geen ideale timing zo drie dagen na dat monstercontract. Nog geen reden tot paniek, Bengals startten ook vorig seizoen heel matig. Dat Burrow opnieuw quasi heel het training camp heeft gemist helpt natuurlijk ook niet.
 
Nog iemand die via dazn niet de games in 40 kan zien?
Je moet doorklikken naar de juiste versie. Zit echt niet handig verborgen.
Blijkbaar gaan ze er misschien wel werk van maken dat de commercials uit de full game geknipt worden eens die niet meer live is. Maar live heb ik toch ook alleen maar Dazn-crap gezien tot nu toe. Tbf, wel meeste Red Zone gekeken :D

Patriots-Eagles een onverwacht uitstekende wedstrijd. Vooral defensief, terwijl dat meestal niet zo is. De rest van de primetimewedstrijden moet ik nog zien.
 
Pandoering voor de Giants gisterennacht. Vorig jaar hebben ze een beetje overgeachieved, maar denk niet dat de weerbots zo groot kan zijn. Maw dat het nu toch vooral de machtige Cowboys Defense was. D Jones had door de zwakke O-line echt geen tijd om ook maar iets te doen. En als A Thomas door een blessure minder goed speelt, dan valt de rest als een kaartenhuisje in elkaar. Natuurlijk kan een echte top-QB daar nog wat mee om, maar op dat niveau zit hij natuurlijk niet. Hopelijk volgende week al wat beterschap. Zo slecht als gisterennacht zal het wel niet meer worden.

Dan veel respect voor Belichick. Die kwam ook 16-0 achter tegen de sterke Eagles, maar dan zie je dat die z'n team wél overeind kan houden en de boel nog spannend maakt.

Ook straf: Tua & Hill connectie werkte gisteren feilloos.
 
Burrow zag er niet denderend uit vandaag, geen ideale timing zo drie dagen na dat monstercontract. Nog geen reden tot paniek, Bengals startten ook vorig seizoen heel matig. Dat Burrow opnieuw quasi heel het training camp heeft gemist helpt natuurlijk ook niet.

Het was echt niet om aan te zien. De Bengals waren o zo slecht... Laatste jaren bijna altijd hun openingsmatch verloren dus ik maak me nog geen zorgen. Maar er zit al druk op de 2e wedstrijd.
 
Terug
Bovenaan