NFL 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lemme

Crew Member
Crowdfunder FE
1627927190984.png


Nog even aftellen en dan is het weer zo ver!



Vorige thread: https://www.beyondgaming.be/threads/nfl-2020-2021.307/
 
Nieuwe thread! En ineens een oproep voor wie misschien wil meedoen aan de Fantasy League. Misschien gaan daar plaatsjes vrijkomen door de switch naar BG, dus je kunt je nu al op de reservelijst laten zetten!
 
Gezien mijn vriendin een nieuwe job heeft met wel wat weekendwerk ga ik me vaak op zaterdag en/of zondag thuis alleen moeten bezig houden.
Ik had daarom interesse in die gamepass mar fucking hell, goedkoop is dat toch ook niet he?
Kheb nog wel paar weken bedenktijd voor het eigenlijke seizoen begint maar toch...

Om nog even te antwoorden op een post in het vorige topic: Ja, goedkoop is die niet. En vorig jaar zat ik dicht bij annuleren door de strubbelingen met de app. Dat was al het hele jaar met kleine mankementjes, maar dat hij in de slotminuten van de Super Bowl wegviel, vond ik wel echt erg. En dan: Hier, 10€ korting... Dat was om te janken.

Maar toch weer genomen, en zoals fcberke zegt, geen spijt van gehad. Ging ook wel vlotter dan ooit en geen technische problemen meer gehad. Ik kijk wel heel veel wedstrijden, dus dat haal ik er sowieso wel uit, maar games in 40 minutes zijn wel superhandig, en als extra staan er ook heel wat andere leuke dingen op. Zoals Film Sessions met verschillende atleten, of een archief van oude wedstrijden. En Hard Knocks komt er ook op.

Ik haat gewoon het gedoe om telkens een stream te zoeken, en misschien niet zeker te zijn dat het gaat werken, er verschillende apparaten bij te moeten halen... Dan betaal ik wel gewoon voor het gemak van die app.
 
games in 40 minutes zijn wel superhandig
Gewoon al hiervoor zou ik het willen nemen... 40 minuten is perfect om een match te zien.
De zaterdag/zondag thuis zou ik volledige match van donderdag/zaterdag bekijken maar in de week heb ik vooral de tijd niet om volle matchen te zien. 40 minuten is enorm interessant want je ziet wss quasi alle drives maar alle momenten dat het spel stil ligt zijn geknipt. Die samenvattingen op youtube van 7-8 minuten zijn vaak iets te kort en daar blijf ik wat op mijn honger zitten.

Ik heb ook Eleven dus ik had wel 2-3 matchen per week maar dat is ook meer reclame doorspoelen dan wat anders (de keren dat ik live kijk erger ik me niet aan de reclame, uitgesteld wel vreemd genoeg)

Waarschijnlijk neem ik het wel tegen volgende week...
 
NFL RedZone op zondagavond vanaf 19u. Scott Hanson doet dat top! Ook een voordeel dat je van alle matchen wat mee krijgt.
 
Vraagje over gamepass.
Ik had een pro pass en heb vorige week de auto renewal hiervan afgezet. Ik wil nu graag een Essential plan aanschaffen, maar zie hier nergens een mogelijkheid toe.
Als ik op subscribe klik, flits de pagina heel kort voorbij en springt dan terug weg. Is het nog even wachten tot de pagina online komt of mis ik iets?

EDIT: Als ik in incognito op subscribe klik zie ik wel de plannen. Is die Essential afgeschaft? Ik zie enkel een free en een pro.
 
Vraagje over gamepass.
Ik had een pro pass en heb vorige week de auto renewal hiervan afgezet. Ik wil nu graag een Essential plan aanschaffen, maar zie hier nergens een mogelijkheid toe.
Als ik op subscribe klik, flits de pagina heel kort voorbij en springt dan terug weg. Is het nog even wachten tot de pagina online komt of mis ik iets?

EDIT: Als ik in incognito op subscribe klik zie ik wel de plannen. Is die Essential afgeschaft? Ik zie enkel een free en een pro.
Ik zie ook enkel free en pro.
Ik meen me ook iets van essential te herinneren vorig seizoen. Leek me nog interessant maar is nu idd nergens te vinden.
 
Vandaag een mail gekregen van NFL gamepass met allerlei uitleg. Daar stond ook een link in naar essential maar als ik daar op klik kom ik gewoon op de main page terecht. Klik ik daar verder naar upgrade is het nog steeds enkel pro.
Misschien dat essential erbij komt eens het reguliere seizoen begint? Je kan met free toch de pre-season games checken dus het is vanaf dan ook maar nodig.

Het seizoen is wel officieel begonnen trouwens want de Cowboys hebben op hun doos gekregen :D
 
Ik heb nu net mijn gamepass hernieuwd en ik moest maar 1 euro betalen voor de PRO-subscription? Ik had mij voorbereid op 184.99eur. Tenzij de rest er afgaat bij de start van het regulier seizoen ofzo?
 
Welke teams volgen jullie dit jaar? Ik heb een paar jaar NE gevolgd maar dat is nu een compleet nieuw team sinds alle sterkhouders daar weg zijn of zijn gestopt. En de Cam kan ik niet af. Zopas hun wedstrijd tegen Washington gezien en Jones leek mij precies de betere van de 2...

Dus hier zal het TB worden en nog een nader te bepalen team. :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Allee, ik vind net de Patriots toffer dit jaar om te volgen dan vorig jaar! Ik denk dat het niet lang gaat duren voor Jones daar gaat starten, en als dat uitblijft, is het omdat Cam goed is. En een goeie Cam is echt wel fijn om te zien. Denk dat die er terug zullen staan.

Bij mij blijven het wel de Cardinals. Mijn hart gestolen, en veranderen is onmogelijk. Ook al zou dat soms beter zijn voor m'n hart en voor mijn kijkplezier :D Maar met Kyler Murray kan ik over dat laatste wel echt niet klagen. En Zaven Collins ziet er fenomenaal uit, ik ben benieuwd wat dat gaat worden.
 
Rams (omdat LA mijn favoriete stad is in de VS en geel-blauw mijn kleuren :D en vooral ook omdat AD een monster is)
Vorig jaar ook wel sympathie gekregen voor de Bills. Josh Allen laat daar echt leuke dingen zien.

Dit jaar ben ik wel benieuwd wat de nieuwe lichting QB's gaat tonen. Er zijn er daar een paar enorm gehypet in de draftweken en ik wil dan altijd wel zien of ze die hype gaan waarmaken.
 

Nog eens een artikeltje online, zie. Nieuw seizoen = nieuwe voorspellingen! Onderaan staan de bold predictions, voor wie de Pythagoriaanse formule al beu gezien is ;)
 
Het is niet vaak dat een preseason wedstrijd een aanrader kan zijn, maar Eagles-Patriots was formidabel. Verschillende spelers die echt iets laten zien, en een zalige commentaar, met heel veel interessante aanwijzingen en inzichten. Volgens mij was dat Ross Tucker? Echt A+++.
 
Allez de pre-season is voorbij en je kan terug een essential abbo nemen op de gamepass.
Geen full games maar wel redzone en de 40' samenvatting van elke game. Het prijsverschil is wel echt enorm (€50 ipv €185) en als ik eerlijk ben heb ik toch de tijd niet om veel volledige matchen te gaan bekijken. Zo'n sunday in 60' is eigenlijk al heel interessant en de toffe affiches kan ik nog in 40' zien ook.

Besteld en klaar voor het seizoen!
 
En de playoffs zijn er ook genoeg wedstrijden om live volledig te kijken. Thanksgiving, enkele zaterdagen in het jaar.
 
Ik heb gwn mijn full abo verlengd vorige maand. Maar ik begrijp nog altijd niet waarom ik vorig jaar veel minder betaald heb, ik dacht 129€.
 
Ik heb gwn mijn full abo verlengd vorige maand. Maar ik begrijp nog altijd niet waarom ik vorig jaar veel minder betaald heb, ik dacht 129€.
Heb jij vorig jaar vanaf het begin van het seizoen betaald? Kan zijn als je het abo pas neemt vanaf oktober/november dat je minder betaald?
Ik heb vorig jaar toch net dezelfde prijs betaald als dit jaar 😅
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan