NFL Fantasy Football

Lemme

Crew Member
Crowdfunder FE
csportfotozdfcowbxskloo8viv2ym-900x480.jpg



Vorige thread:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Rookie mistake gemaakt. Weer. Een WR van TNF in mijn flex gezet, en nu kan ik mijn wr’s niet meer vervangen door Josh Jacobs die wrs toch gaat spelen...
 
Pffff, 2 keer op 1 seizoen verliezen van Schoten.

giphy-downsized-large.gif
Speciaal ingelogd om hierop te kunnen reageren met een smiley: 🤣
En om te melden dat de laatste wedstrijd verloren werd met 69,16 punten verschil 😉

En kom, prijs u gelukkig..ge moogt nog net meedoen aan de play offs. Ge krijgt misschien nog de kans om wraak te nemen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ook hier eventjes melden:

Hoewel er blijkbaar geen einddatum is ingesteld, wil ik toch even op jullie sportiviteit rekenen.
Geen trades meer tijdens de play offs.
 
Man, man... Voor de eerste keer dit seizoen ga ik eens af op de rankings en de bekendere websites over wie ik moet starten. Zet ik JuJu op ipv David Johnson. Verloren met 3 punten, DJ heeft 13 punten meer dan JuJu. Maar goed, ik had er deze week toch al een slecht gevoel bij. Ten eerste tegen de #1 seed Diksmuide, maar het was een erg op-en-af score voor mij. Lamar 29ptn, Jacobs 18, Landry 12. En dan de rest komt opgeteld niet aan 6...

Maar proficiat aan Diksmuide, en veel succes in de halve finale! Ik supporter voor een nieuwe titel :) Dan heb ik tenminste verloren van de kampioen :D
 
Zeer nipt in de playoffs geraakt, maar nu klaar voor een Waaslands duel in de halve finale!

Voor de kwartfinale Pollard getrade, maar ik durfde hem niet op te stellen. Zeer jammer want anders had ik hoogste score van het seizoen scherper gesteld :p
 
Hard om te zien als Viking fan...Geleden sinds 1963 dat Vikings zoveel punten tegenkregen en Kamara meeste TD in ene match ooit (samen met nog iemand). Kamara kon zelf nog een TD meer hebben als ze hem de bal gaven...
 
Ik raak er moeilijk uit wie ik ga laten starten als RB2 deze week...Bell, Bernard of Pollard? Ik ga zowieso de verkeerde keuze maken XD
 
Duidelijk dus verkeerde keuze gemaakt. Volgende keer toch het buikgevoel volgen ipv volgen wat "experts" zeggen. Bell amper carries gehad...
 
Hier ook weer goed. McLaurin ineens op IA. Zijn vervanger Crowder haalt 22pt en de score gaat verlopig gelijk op...
 
Terug
Bovenaan