NFL 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope, enige verschil was dat ik mijn auto renewal had uitstaan en in augustus voor de start van het seizoen was ik aan bekijken wat de opties waren en ik zag die prijs en heb dan maar meteen beslist.

Bizar..
 
Wow. Dat is wel onverwacht... Ik dacht wel dat Cam nog een kans zou krijgen, lijkt me echt een Belichick-speler.
Misschien daarom dat hij zo weinig protesteerde tegen de covid-schrapping. Ik vind wel dat er lacherig wordt gedaan over vaccinweigeraars. Als spelers op een andere manier het team in het gevaar brengen, zelfs al is het door iets onschuldigs als uitgaan voor de wedstrijd, worden ze keihard veroordeeld en zijn het toxische elementen in de kleedkamer. Maar in het geval van de vaccins plots niet meer? Ik vraag me af of dat -en zijn straf- er voor iets tussen zitten. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat zijn hele jaar vorig jaar te lijden had onder zijn ziekte.
 
Wow. Dat is wel onverwacht... Ik dacht wel dat Cam nog een kans zou krijgen, lijkt me echt een Belichick-speler.
Misschien daarom dat hij zo weinig protesteerde tegen de covid-schrapping. Ik vind wel dat er lacherig wordt gedaan over vaccinweigeraars. Als spelers op een andere manier het team in het gevaar brengen, zelfs al is het door iets onschuldigs als uitgaan voor de wedstrijd, worden ze keihard veroordeeld en zijn het toxische elementen in de kleedkamer. Maar in het geval van de vaccins plots niet meer? Ik vraag me af of dat -en zijn straf- er voor iets tussen zitten. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat zijn hele jaar vorig jaar te lijden had onder zijn ziekte.
Als we de journalisten mogen geloven is Jones de betere qb, en zeker tijdens de pre season. Jones heeft zijn starting position dus gewoon verdiend.

En dan zal het de afweging geweest zijn of Cam zijn loon als backup waard was of of Cam zelf geen backup wou zijn.
 
of Cam zelf geen backup wou zijn.
Ik denk dat hier het schoentje wringt. Jones was ook gewoon goed in de dingen die ik ervan gezien heb tijdens de pre season.

Als Cam denkt dat hij op een ander wel QB1 kan zijn (of QB2 onder een Pro Bowler, niet onder een rookie, dat scheelt voor het ego) heeft die gewoon zelf aangestuurd op een vertrek. Het hele covid verhaal zal misschien wel geholpen hebben om hem zijn zin te geven.

Benieuwd waar hij naartoe zou trekken... Er zijn wel een aantal ploegen die een fitte Cam kunnen gebruiken.
 
Nope, enige verschil was dat ik mijn auto renewal had uitstaan en in augustus voor de start van het seizoen was ik aan bekijken wat de opties waren en ik zag die prijs en heb dan maar meteen beslist.

Bizar..
Net nog eens gecheckt, ik heb 3 dagen voor kickoff 130.99 betaald voor het max abo.

Dus wie nog niet heeft verlengd moet toch maar eens kijken deze week naar de prijs..
 
Als we de journalisten mogen geloven is Jones de betere qb, en zeker tijdens de pre season. Jones heeft zijn starting position dus gewoon verdiend.

En dan zal het de afweging geweest zijn of Cam zijn loon als backup waard was of of Cam zelf geen backup wou zijn.
Als Mac niet deed wat Belichick verlangt, was er uiteraard zelfs geen sprake van. Dus helemaal mee eens dat hij zijn startpositie heeft verdiend.
Maar evenveel reporters zeggen dat het om een paar dingen gaat: Het spel van Jones, de vaccinatiestatus van Cam (hij is nogal diehard antivax in dit geval) en het spel van Cam. Zonder het sportieve aan beide kanten, natuurlijk een totaal andere beslissing.

Hoewel ik nooit een grote Cam-fan ben geweest, had ik hem toch nog graag één keer meer zien schitteren dan vorig jaar. Want dat was echt onder zijn niveau en zo jammer dat dat zijn reputatie misschien gaat blijven.
 
Ik zie Cam nog wel backup worden van Dak.
Mits hij zich laat vaccineren.
als hij echt zo antivax is gaat hij weinig plaatsen vinden lijkt me

Packers traden voor een punter, komt wel als verrassing aangezien ze 2 jaar geleden nog den JK scott gedraft hebben.
Nu was Scott zijn laatste seizoen en zijn voorbereiding nu niet echt dat. En aangezien hun special teams drastisch moet verbeteren is dit mss wel een goeie start…
 

Deel 1 van de voorbeschouwing/inleiding over elk team!
 
DF906110-3EB3-4EAB-A411-ACFB69212CA7.jpeg
 
Eerste wedstrijd achter de kiezen, spoilers ahead!

Zalige wedstrijd, nooit gedacht dat de Cowboys zo mee zouden kunnen, maar dat was vooral door de drops van Brady z’n spelers, toch… de twee sacks net voor de rust hebben het verschil gemaakt, ik zei het toen al.
Maar Brady en Gronk, dat was toch echt fenomenaal om te zien!! Twee keer een TD en twee keer puur op instinct. Bij de eerste wist Gronk precies waar Brady ging willen dat hij stond. Zo duidelijk niet part of the play, want hij eindigde net voor Godwin zeker? Maar box out de defenders en scoren.
En de tweede was nog indrukwekkender! Collinsworth had het ook gezien, Brady was al bijna aan het gooien toen Gronk nog aan het blocken was!! De D kon daar niet juist kiezen. Hij wacht, en zodra hij blitzt, weten Gronk en Brady wat ze moeten doen. Zo zalig om te zien 🤩
 
Browns - Chiefs anders ook! En dat is de Romo-game. Ik kijk naar de Cardinals wel, de rest haal ik nog in.
 
Maar dat is pas om 22u25 :p Wat te laat voor mij om live nog te volgen.
Ah, ik zie het. Van de andere lijken me Chargers-Washington en Jets-Panthers de leukste. Die eerste voor het beste football, OROY tegen DROY, en Fitzmagic, tweede voor leukste drama. De ene ex-first round QB tegen zijn vervanger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan