NFL 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, Wilson en de ganse D waren outstanding. En daar dan een vleugje Kamara, Johnson en Harris bij.
Ik heb genoten.
 
Go home Packers, you're drunk!

(hopelijk vliegt dit niet terug in mijn gezicht!)
Wat was me dat voor een droevig tafereel.
Als ge zoveel praat hebt in den offseason dat ge meer inspraak wilt etc moet ge het ook maar waar maken dat ge dat verdiend. Dit was by far de poverste match dat ik Rodgers heb zien spelen.

Winston was onverwachts wel goed eigelijk, toch iets heel anders dan de 33/30 TD/INT Winston van 2 jaar geleden.

volgend weekend zullen de packers toch een pak beter moeten spelen want anders zal het een heel triestig jaar worden 😩
 
Wat was me dat voor een droevig tafereel.
Als ge zoveel praat hebt in den offseason dat ge meer inspraak wilt etc moet ge het ook maar waar maken dat ge dat verdiend. Dit was by far de poverste match dat ik Rodgers heb zien spelen.

Winston was onverwachts wel goed eigelijk, toch iets heel anders dan de 33/30 TD/INT Winston van 2 jaar geleden.

volgend weekend zullen de packers toch een pak beter moeten spelen want anders zal het een heel triestig jaar worden 😩
Winston heeft zichzelf heruitgevonden.
Of dit blijft duren, dat is de vraag.

Ik sluit mij aan dat dit mogelijks de slechtste wedstrijd van Rodgers was die ik heb gezien, een schim van zichzelf.

Maar onze D was ook wel echt tight as hell.
 
Wel een paar prachtwedstrijden gezien deze week, zeg! Meteen een paar kleppers om het seizoen mee te beginnen, ik vond dat we verwend waren.

49'ers-Lions had ik zo helemaal niet verwacht, maar was wel fijn om te zien. Hoe het allemaal nog zo verkeerd kon lopen :D Browns vond ik toch wel heel sterk spelen, en héél jammer dat ze niet hebben gewonnen. Van Mahomes is bijna niet te winnen als die zo is... Wat gaan ze daar ooit tegen moeten verzinnen!

Bears vond ik ook nog vermakelijk. Ravens-Raiders heb ik énorm gesupporterd voor de Raiders. Ravens vond ik heel ongeïnspireerd, héél slordig en vooral teren op Lamar. Waar is die originele playcalling naartoe? Roman ging zijn hele offense overhoop gooien, maar ik zie vooral running sets en een boel chaos. Geen lijn.

En onze wedstrijd, tja :D Wat kan ik daar meer van zeggen dan dat de Cardinals misschien de meest dominante wedstrijd van de week hebben neergezet? Chandler Jones liet even zien dat hij zijn contract verdient en nog véél meer. Hij was boos omdat Watt voor veel geld wordt gehaald, Hopkins voor veel geld wordt gehaald, en hij moet wachten op een payday. Ik vond het sowieso al een groot onrecht van deze offseason. Maar het zou mij niet verbazen als hem beloofd is dat hij vol voor het sack record mag gaan, en Watt dan een beetje de veiligheid speelt daarin.

Alleen heel slordige penalties in het begin, ik dacht meteen 'niet weer'. En onze run game. Ik vond James Conner veel beter dan Edmonds, maar ik ben geen grote fan van die laatste. Maar hier kun je niks op aan te merken hebben, hè :D Moore zag er héél goed uit en Hopkins is on-ge-lofelijk. Zijn TD tegen de achterlijn krijgt alle glorie, terecht, maar die move als hij de bal krijgt en wegdraait van de defender 😍 BAM.

Isaiah Simmons speelt ook eindelijk met verstand! Niet alleen zijn snelheid. Let maar op, die komt nog terug in de samenvattingen!
 
Browns vond ik toch wel heel sterk spelen, en héél jammer dat ze niet hebben gewonnen. Van Mahomes is bijna niet te winnen als die zo is... Wat gaan ze daar ooit tegen moeten verzinnen!
Niet fumbelen in de run en de punt zou al veel doen. Dan komen ze niet meer terug vrees ik. Want ze deden alles goed en hielden Mahomes zoveel mogelijk van het veld. Om het dan te verkloten met 2 fouten waardoor je Baker de match moet laten beslissen en dan weet je dat het gedaan is. Toch weer zo typisch Browns eigenlijk he. Al ben ik wel fan van de hele 'no risk - no reward' gedachte daar. Toffe ploeg om naar te kijken, frustrerende ploeg om supporter voor te zijn.

De Rams lijken goed gegokt te hebben met de Stafford - Goff trade als je ze beiden bezig zag. Plots een veel flitsendere aanval van LA en Goff die ook bij de Lions hetzelfde is: behoorlijk in de scripted plays maar zelf 0,0 eigen ideeën en niks waard onder druk. Zijn stats zien er goed uit maar die kwamen er quasi allemaal omdat SF het toeliet eens ze zoveel voor stonden.

Houston staat ondertussen al een L achter op die Lions voor pick 1 :D
Lawrence leek me vooral last te hebben met de snelheid van zijn spel. Al lijkt dat eerder omdat de O-line van de Jags niet zo wauw is waardoor hij een Burrow seizoen gaat draaien denk ik. Burrow zelf gaat dat gewoon nog eens mogen doen want die O-line zag er toch ook niet wauw uit. Als die nog eens zo'n blessure heeft als vorig jaar kan het wel eens gedaan zijn voor die jongen. Doodzonde want er zit daar toch wel iets in vind ik.

Ik ben geschrokken van de Bills. Ik had die precies toch hoger ingeschat maar daar kwam niks van in huis. Steelers D was wel sterk maar ik had de indruk dat Allen het teveel alleen wou doen.
 
Manneke... wat een wedstrijd weer! Echt, uitgeput van het supporteren. Vaak voel je zo na een kwart wel wie de bovenhand heeft, welke kant het gaat uitgaan. Maar bij de Cardinals kan ik dat niet meer :D Ik ben het ook niet gewoon dat we kunnen scoren op letterlijk eender welke play. Superexplosief, en dat het dan niet foutloos is, is nog niet zo erg.

Echt weer een geweldige wedstrijd van de Cards, want Dalvin Cook was gewoon beter dan onze hele Defense. Die hebben we op geen enkel moment kunnen houden, hoogstens lichtjes tegenwerken :D Maar 3 keer gooit Murray een TD nadat hij de bal eeuwig vasthoudt, een paar keer loopt hij uit een sack terwijl ik dacht dat het onmogelijk was, scramble voor een TD... Wat een kerel 😍 Hopkins is ook een catchmachine, als het in zijn buurt gaat, is het gevangen. En Rondale Moore groeit zienderogen.

Maar Watt en Jones moesten zò bezig zijn met Cook dat Cousins bijna niet onder druk kwam. De paar keer dat het wel was, waren broodnodige punts. En opeens kunnen we daar niks mee. Ik denk 2 keer in het laatste kwart hadden we hun volledige klok moeten opeten, maar moeten we uiteindelijk punten. Da's klote, want dan kon die FG er niet eens komen. Gelukkig mist die kicker daar, wat eigenlijk niet kan. Maar ik zal niet klagen!

De rest van de games vond ik heel chaotisch... misschien ook omdat ik de meeste op RedZone gezien heb, maar heel veel teams die op z'n minst even verder moesten met hun tweede QB. En bij de Bears bracht dat eindelijk een beetje vuur. Jammer voor Dalton dat dat tegen de Bengals was, maar waar wachten die op???

En Chargers-Cowboys: Hah! Dat krijg je als je McCarthy aanneemt als coach! Ik hoor Gavin het bijna al typen. Echt, die maakt daar achteraf een smoesje dat hij de playclock niet ziet, maar HIJ KAN HET NIET. Hij kan dat gewoon niet? Neem iemand aan die alleen het clock management doet tijdens een wedstrijd, want hij doet het elke. keer. opnieuw. fout. Je hoeft de klok niet te zien om te weten dat je daar geen run callt. Pass, pass, en dan misschien een run en een timeout. Als je het toch doet, neem je een timeout de seconde dat hij getackeld wordt, ook daar hoef je de klok niet voor te zien! Zeveraar.
 
KC :laugh:

Moesten eigenlijk al 0-3 staan.
Ik zei het vorig jaar al dat die D te veel punten toelaat.
Je mag nog zo'n sterke offense hebben als je wil, de moment dat die ook maar een beetje sputtert heb je het aan u rekker met zo'n defense.

De Rams zijn ondertussen wel stillaan een genot aan het worden om te zien. Wàt een verschil tussen Stafford en Goff! McVay moet zich zo amuseren nu hij een QB heeft die meer kan dan enkel scripted plays. Een paar dubieuze beslissingen in hun voordeel maar ik denk dat die zelfs niet hadden uitgemaakt. In de 2e helft liep de offense er gewoon los over.
Omgekeerd lijken de Lions nu al de contender voor de 1st pick.
 
Rams zijn indd on a roll.. al wil ik het wel eens zien tegen een betere D dan die gisteren op het veld stond bij de Bucs.

Secondary vind ik persoonlijk al enkele jaren zeer mager en nu ook nog eens met die blessures zijn ze wel shorthanded..

Begin 2e helft hebben rams het verschil gemaakt, daarna kon Brady nog redelijk gelijk blijven vond ik, jammer van die 4th down die hij net iets te snel moet weggooien anders komen ze tot op 1 score denk ik..

Anyway, een 67yd fg die wordt teruggelopen voor 109yd TD en dan beslist Tucker maar om met 66yds stilaan bij de alltime greats te komen🔥
 
Rams zijn indd on a roll.. al wil ik het wel eens zien tegen een betere D dan die gisteren op het veld stond bij de Bucs.

Secondary vind ik persoonlijk al enkele jaren zeer mager en nu ook nog eens met die blessures zijn ze wel shorthanded..

Begin 2e helft hebben rams het verschil gemaakt, daarna kon Brady nog redelijk gelijk blijven vond ik, jammer van die 4th down die hij net iets te snel moet weggooien anders komen ze tot op 1 score denk ik.
Rams hun D, jaren het sterkste punt, vind ik dit seizoen toch minder. Ramsey is een absoluut beest (en misschien wel de beste CB van de hele league) maar ze laten imo toch veel toe. Donald elke match, een hele match, met 2 man gecovered maar toch haalt de rest daar vaak geen voordeel uit. Hell, de helft vd tijd is hij het nog altijd die de grootste druk zet op de QB.

Qua offense heb ik er zelfs tegen betere verdedigingen nog wel vertrouwen in. De O-line kan beter maar Stafford is nog steeds erg goed onder druk. Enkel de run is wat minder (een fitte Akers hier nog bij had echt vuurwerk gegeven)
Anyway, een 67yd fg die wordt teruggelopen voor 109yd TD en dan beslist Tucker maar om met 66yds stilaan bij de alltime greats te komen🔥
Compleet geschift dat oO Ik zat echt met grote ogen te zien naar alletwee :D
 
Omgekeerd lijken de Lions nu al de contender voor de 1st pick.
Goh kweni, die 0-3 geeft imho niet weer wat die ploeg echt waard is.
Tegen 49’ers worden ze op 20 yard van de gelijkmaker gestopt door wel een verdediging met 1 van de beste pass rushes.
Tegen de Packers hebben de packers het er ook wel 3Q lastig mee gehad (maar dit was de Lions hun slechtste match wel)
Tegen de Ravens verliezen met last second FG

dat zijn wel niet de 3 minste ploegen dat die al tegen hebben gehad. Nuja ik ben niet rouwig om doe scores :D

wauw mannekes de Packers, ik was op 40 seconden vant einde al aant roepen en tieren omdat het weer dezelfde zever was gelijk de voorbije 2 seizoenen tegen de niners.
Was ik blij met Rodgers, Adams en natuurlijk Mason Crosby.
Eerste helft ging het wel heel vlot voor de Packers. De Rookie O-line bood goed weerstand tegen de niners hun pass Rush. De defense had ook alles mooi onder controle. Na de TD van de niners kregen ze had wat moeilijker en na wat dubieuze calls keerde het tij wel.
Ik ben 5 jaar van mijn leven kwijt maar toch blij dat de packers nu eindelijk eens gewonnen hebben van de niners 🎉
 
Goh kweni, die 0-3 geeft imho niet weer wat die ploeg echt waard is.
Tegen 49’ers worden ze op 20 yard van de gelijkmaker gestopt door wel een verdediging met 1 van de beste pass rushes.
Tegen de Packers hebben de packers het er ook wel 3Q lastig mee gehad (maar dit was de Lions hun slechtste match wel)
Tegen de Ravens verliezen met last second FG

dat zijn wel niet de 3 minste ploegen dat die al tegen hebben gehad. Nuja ik ben niet rouwig om doe scores :D
Die match tegen de Niners zijn ze ook enkel terug gekomen uit een hopeloze situatie omdat SF het gas los liet. Die zijn imo nooit in de problemen gekomen. Ik had altijd het gevoel dat als het nodig was dat ze gewoon even terug konden doorduwen.
Packers en Ravens kon je de afgelopen weken dan weer geen staat op maken.

Allez er zijn nog teams die aanspraak maken op die eerste pick hoor. Jacksonville en de Jets dachten waarschijnlijk toch ook dat hun nieuwe QB voor de verandering ging zorgen maar heel die teams lijken me gewoon te zwak. Die jongens staan quasi constant onder druk door die O-line en
de helft van de INT's die ze al gegooid hebben zijn ballen die los door de handen van hun receivers gaan.
Beide QB's gaan in elk geval nog veel boterhammekes mogen eten en mogen hopen dat er volgend seizoen wat leuks bijkomt in de draft en de FA.
Houston doet het dan weer beter dan ik verwacht had. Veel matchen gaan ze niet winnen maar het lijkt er wel op dat het geen wekelijkse vernedering wordt. Ik vrees dat ze daar al blij mee mogen zijn.

Ik ben eens benieuwd hoe de Broncos en de Panthers het gaan doen tegen deftige ploegen want die hun 3-0 is ook wel met een korrel zout te nemen natuurlijk.
 
Sherman naar de Bucs.
 

Bijlagen

  • 070AE8C1-A0A9-4242-B34F-B3B1775E5301.jpeg
    070AE8C1-A0A9-4242-B34F-B3B1775E5301.jpeg
    515 KB · Weergaven: 3
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan