NBA 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
@waffel Westbrick is coming to Utah? :oi22:

Three-way talks with Lakers, Jazz and Timberwolves would potentially land D'Angelo Russell and Malik Beasley with LA, Mike Conley, Jr., and picks with Timberwolves and Russell Westbrook and picks with Jazz, per sources. Jazz remain engaged elsewhere on Conley Jr., too.

Over LeBron, een record die lang - heel lang gaat blijven staan. Enfin, voor mij maakt het hem zeker niet de (NBA) GOAT.
 
Goeie gast Conley, maar die zit letterlijk áltijd te lachen. Spelen ze reteslecht, verliezen ze op een belachelijke manier of whatever, hij gaat een beetje handjes schudden met alle tegenstanders en hun tante. Hij voelt zich precies al een paar jaar op z'n pensioen-tournée ofzo.

Westbrick bij Utah kan toch helemaal niet. Hij haat Utah zo hard, meermaals in aanvaring gekomen met de fans.
 
Brooklyn is ook in 1 keer alles kwijt op die manier. Ook wel raar dat de lakers eerst Irving wilden hebben. Die wou toch niet meer met James spelen na de periode bij de cavs?
 
Plezante trade deadline zo...
Suns komen hier toch wel als winnaar uit imho. Mavs wil ik nog het voordeel van de twijfel geven, met Irving weet je nooit.
Nets, tjah wat verwacht je nog van die franchise...
 
Suns heeft KD zonder Booker, CP3 en Ayton op te geven? Wtf eigenlijk. NBA is zot geworden.

Hopelijk voor hun blijft hij fit, want hij mist toch ook meer en meer games de laatste jaren.

Betwijfel of het met Russel beter gaat gaan met de Lakers imo.

Doet pijn als Nugget om als die Western teams sterker te zien worden.
 
All-in move van Suns, dit jaar of volgend seizoen title or bust. Ik zeg bust, Celtics dit jaar en Denver volgend jaar.
 
Lakers zijn ondertussen bijna een volledig ander team. Trade deadline gaat nuts. Die eerste 50 wedstrijden zijn eerder voor de show en wat warm-up zeker?
 
De Bucks die Jae Crowder binnenhalen, toch ook een goeie deal.
Westbrook wrs buyout, benieuwd wie die nog gaat willen.
 
Nuggets hebben uiteindelijk toch nog goeie moves gedaan. Thomas Bryant via trade en Reggie Jackson gaat signen na buyout bij Charlotte. Serieuze upgrades voor onze bench unit.
 
Ja Morant enkele matchen geschorst door de club na een IG incident met een geweer. Alsmaar meer vreemde (police) reports rond de persoon Morant de laatste weken.
 
Ja Morant enkele matchen geschorst door de club na een IG incident met een geweer. Alsmaar meer vreemde (police) reports rond de persoon Morant de laatste weken.

Laat ons hopen dat die belachelijke 50 game ban er niet komt.

Beetje buiten proportioneel straffen lijkt mij.

En zou heel jammer zijn voor iedereen die graag basket ziet. Want Morant zowat de leukste speler in de nba.
 
Laat ons hopen dat die belachelijke 50 game ban er niet komt.

Beetje buiten proportioneel straffen lijkt mij.

En zou heel jammer zijn voor iedereen die graag basket ziet. Want Morant zowat de leukste speler in de nba.
Ik ben ook fan van de speler Morant maar wat die naast het veld tegenwoordig allemaal uitsteekt? Is ook gewoon verboden door NBA om een wapen te hebben tijdens away games en op NBA gronden. Zou niet slecht zijn om hem eens wakker te schudden al is dat zeker jammer voor de NBA fan.
 
Ik ben ook fan van de speler Morant maar wat die naast het veld tegenwoordig allemaal uitsteekt? Is ook gewoon verboden door NBA om een wapen te hebben tijdens away games en op NBA gronden. Zou niet slecht zijn om hem eens wakker te schudden al is dat zeker jammer voor de NBA fan.

Maar bekijken we dat niet iets teveel met een Europese bril? Niet ok hé voor de duidelijkheid, en verboden in de regels. Maar het gegeven van een wapen in de US natuurlijk wel iets anders dan bij ons. Daarom vond ik die 50 game van nogal buitenproportioneel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan