Sport PC PS5 PS4 XBOX SWITCH NBA 2K23

Kan online echt niks greenen? Mensen nog last van. Heb al gemerkt dat mijn tegenstanders er ook last mee hebben.
Wat is je 3pn rating en heb je badges? Deze 2k is met een “skill gap”. Je moet green gooien of je bricked. Dag 1 ben ik wat aant zoeken geweest. Vanaf dag 2 green ik veel van mijn shots (online). En mijn 3pnt rating is “maar” 83.
 
Voor die interesse heeft:
Er zijn easter eggs in my career builder. Waar je normaal 3 spelers krijgt die soortgelijk zijn aan de speler die je gemaakt hebt, kan je ook 1 specifieke naam/speler krijgen als je exact de juiste stats verdeeld (en de juiste height/weight gebruikt).
Zo zijn er al voorbeelden van Kobe, KD, MJ, Wade, Penny, Jokic, ...
Leuke is dat je ingame ook zo genoemd wordt dat (vb: his airness, flash, mamba, lil penny,...)
 
Greenen online is idd niet eenvoudig, zeker niet met te veel wissels. Iedereen heeft een andere release uiteraard maar tov paar jaar geleden nog veel erger. Ik zit na 5 mathcen unlimited in my team 2-3 record. Domination lukt het wel beter moet ik zeggen.

Trouwens, nog iemand die zijn MT putnen niet heeft gekregen? Ik heb al mijn rewards gekregen buiten deze, wel balen. Ik had de digital deluxe editie.
 
Ik vind greenen met Curry echt moeilijk. Als er iemand eens TTO Co-op wilt doen, mag me altijd toevoegen :).
Geen succes gegarandeerd tho 😅
 
Is voor het eerst sinds lang dat ik een NBA-spel speel. Heb wel wat moeite met alle termen bij de challenges. Zo weet ik bvb nog altijd niet wat inside scoring is en googlen helpt me ook niet verder. Iemand? 😅
 
Is voor het eerst sinds lang dat ik een NBA-spel speel. Heb wel wat moeite met alle termen bij de challenges. Zo weet ik bvb nog altijd niet wat inside scoring is en googlen helpt me ook niet verder. Iemand? 😅
Scoren in de "paint", zijnde de gekleurde vlakken op de grond rond de ring.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Scoren in de "paint", zijnde de gekleurde vlakken op de grond rond de ring.
Awel, die eerste challenge lukt me maar niet. Geen enkel shot registreert, ik doe enkel layups of made shots en die tellen blijkbaar niet. Ik speel met de gewone knoppen om te schieten.
 
Awel, die eerste challenge lukt me maar niet. Geen enkel shot registreert, ik doe enkel layups of made shots en die tellen blijkbaar niet. Ik speel met de gewone knoppen om te schieten.
is dat die challenge waar ge moet score met post moves? zoja is scoren in de paint niet genoeg
 
Terug
Bovenaan