Sport PC PS5 PS4 XBOX SWITCH NBA 2K23

Kamperske

Well-known member
nba23.png


release: 8 september 2022
genre: sport, basketbal
dev: Visual Concepts

NBA 2K23.

Rise to the occasion and realize your full potential in NBA 2K23. Prove yourself against the best players in the world and showcase your talent in MyCAREER. Pair today’s All-Stars with timeless legends in MyTEAM. Build a dynasty of your own in MyGM or take the NBA in a new direction with MyLEAGUE. Take on NBA or WNBA teams in PLAY NOW and experience true-to-life gameplay. How will you Answer the Call?

 
Ik heb besloten dit jaar eens alle andere games zoals fifa aan de kant te laten liggen en alleen NBA te gaan spelen. NBA 2K (The GOAT) 23!

Bij die versie van 150€ krijg je ook een jaar NBA LP. Dit maakt voor mij een no brainer om deze versie te kopen.

Ik ben wel benieuwd wat ze allemaal gaan tweaken, want 22 vond ik de eerste maanden echt wel goed! Maar mijn game interesse vervaagt altijd tegen januari. Waarschijnlijk omdat ik teveel van die time invest modes speel in sport games.
 
De gameplay updates zien er op het eerste zicht goed uit, ook komt de Jordan challenge terug, vond dit wel tof in 2K11.
 
Heb hem al een paar keer overgeslagen omdat ik het storend vind dat je soms in een animatie terechtkomt vooral tijdens het verdedigen en dat hij dan dingen doet die je eigenlijk niet wil. Hopelijk is dat opgelost.

Hetzelfde aanvallend. Hij reageert vaak niet snel genoeg op wat ik wil doen tijdens mijn dribbel omdat hij ook in een animatie zit.
 
De gameplay updates zien er op het eerste zicht goed uit, ook komt de Jordan challenge terug, vond dit wel tof in 2K11.
Ik ben vooral benieuwd hoe het allemaal gaat aanvoelen. Het lijkt er ook op dat ze verdedigen beter gaan proberen te maken.

Ik zit momenteel in gedachten om een C te maken. Omdat ik wel graag defence speel, maar online weet ik dat er andere offensief beter zijn als C dan mij. En daar is shooten dan weer mijn sterkte.

Dilemma’s 😂
 
Heb hem al een paar keer overgeslagen omdat ik het storend vind dat je soms in een animatie terechtkomt vooral tijdens het verdedigen en dat hij dan dingen doet die je eigenlijk niet wil. Hopelijk is dat opgelost.

Hetzelfde aanvallend. Hij reageert vaak niet snel genoeg op wat ik wil doen tijdens mijn dribbel omdat hij ook in een animatie zit.
Verdedigen in 2k is een kunst, er komt veel meer bij kijken dan je zou denken. Alle online dan toch. In carrière is alles makkelijk.
 
Ik ben vooral benieuwd hoe het allemaal gaat aanvoelen. Het lijkt er ook op dat ze verdedigen beter gaan proberen te maken.

Ik zit momenteel in gedachten om een C te maken. Omdat ik wel graag defence speel, maar online weet ik dat er andere offensief beter zijn als C dan mij. En daar is shooten dan weer mijn sterkte.

Dilemma’s 😂
Was zelf ook al aan het denken om een center te maken, of een SF slasher.

De AI van de teammates mag ook wel serieus aangepast worden!
 
Hun grootste probleem blijft dat ze bij 2K teveel luisteren naar streamers, hun game bij release is meestal goed. Om daarna kapot te patchen omdat streamers hun glitchy moves niet kunnen spammen of hun forced shots niet greenen. Voor het eerst sinds 2k6 dat ik de game niet gekocht heb en ik twijfel eigenlijk om deze ook terug te skippen. Of ze moeten echt al iets ferms uit hun mouw kunnen schudden dit jaar van vernieuwing.
 
Hun grootste probleem blijft dat ze bij 2K teveel luisteren naar streamers, hun game bij release is meestal goed. Om daarna kapot te patchen omdat streamers hun glitchy moves niet kunnen spammen of hun forced shots niet greenen. Voor het eerst sinds 2k6 dat ik de game niet gekocht heb en ik twijfel eigenlijk om deze ook terug te skippen. Of ze moeten echt al iets ferms uit hun mouw kunnen schudden dit jaar van vernieuwing.
Ik vond hem qua gameplay vorig jaar echt goed. Beste in jaren imo. Ik ben er gwn mee gestopt omdat ik altijd teveel tijd steek in deze game en fifa. En zo een beetje “game burn out” krijg 😂.
 
Vandaag besteld in de PS store. De 150€ editie. Als je graag NBA kijkt (zelfs al speel je de game niet) een no brainer.
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben weer mooi verzwegen dat de league pass dit jaar sowieso maar €110 gaat kosten... 2K being 2k
Wat heeft 2k te maken met wat de NBA LP kost?
Je beslist toch zelf of je het een goede deal vind of niet?

En dan is het nog een goede deal hè. Imo
 
Wat heeft 2k te maken met wat de NBA LP kost?
Je beslist toch zelf of je het een goede deal vind of niet?

En dan is het nog een goede deal hè. Imo
Vorig jaar was lp +€200. Als je dan eerst bekend maakt dat je voor 150 spel en lp krijgt springen velen daarop natuurlijk. En nu blijkt lp maar 100 te kosten...Gelukkig had ik dat addertje onder het gras zien aankomen. Maar ondertussen hebben al velen het spel gekocht waaraan 2k hun schandalige microtransactions kunnen verpatsen.
 
Vorig jaar was lp +€200. Als je dan eerst bekend maakt dat je voor 150 spel en lp krijgt springen velen daarop natuurlijk. En nu blijkt lp maar 100 te kosten...Gelukkig had ik dat addertje onder het gras zien aankomen. Maar ondertussen hebben al velen het spel gekocht waaraan 2k hun schandalige microtransactions kunnen verpatsen.
2k heeft niets met NBA LP te maken. Dus wat die prijs is heeft 2K niets aan te zeggen.

En het blijft een goede deal imo
 
Terug
Bovenaan