Sport PC PS5 PS4 XBOX SWITCH NBA 2K23

Vorig jaar was lp +€200. Als je dan eerst bekend maakt dat je voor 150 spel en lp krijgt springen velen daarop natuurlijk. En nu blijkt lp maar 100 te kosten...Gelukkig had ik dat addertje onder het gras zien aankomen. Maar ondertussen hebben al velen het spel gekocht waaraan 2k hun schandalige microtransactions kunnen verpatsen.
Waar zit het addertje onder het gras? Je zal nog steeds 20 euro goedkoper zijn met de championship editie, 30 euro zelfs als je digitaal koopt PS5.

Je kiest zelf of je microtransactions toelaat of niet. Ik speel MyTeam en ik kan elk jaar de beste kaarten in het spel kopen door gewoon te spelen. Vorig jaar zeer veel content, zeer rewarding, veel free cards. Niemand verplicht u om er extra geld in te steken en het is zeker niet nodig om competitief te zijn of de beste kaarten te kopen. Speel gewoon het spel.

Elk jaar dezelfde dwaze discussie...
 
Waar zit het addertje onder het gras? Je zal nog steeds 20 euro goedkoper zijn met de championship editie, 30 euro zelfs als je digitaal koopt PS5.

Je kiest zelf of je microtransactions toelaat of niet. Ik speel MyTeam en ik kan elk jaar de beste kaarten in het spel kopen door gewoon te spelen. Vorig jaar zeer veel content, zeer rewarding, veel free cards. Niemand verplicht u om er extra geld in te steken en het is zeker niet nodig om competitief te zijn of de beste kaarten te kopen. Speel gewoon het spel.

Elk jaar dezelfde dwaze discussie...
MyTeam vind ik ook altijd wel leuk. Tot je Online tegen andere speelt. Althans dat is de reden dat ik ermee gestopt ben jaren geleden. De hoeveelheid aan Lag dat je uw shots niet fatsoenlijk kunt timen enz.

Waarschijnlijk ga ik eerst wat MyTeam doen om te kijken wat build ik wil maken voor MyCareer. Zit te denken aan een MJ build die ook wat fades kan knallen. Een pure Sharp, shooten eigenlijk mijn “specialiteit”. Of een Lockdown die ook een corner 3 kan knallen, want ik verdedig ook wel graag. 😂
 
Net de deluxe versie ook gekocht om MY team te spelen. Spel is verdekke al 2uur aant downloade, nog andere actieve spelers hier? Tips? Is al weer enkele jaren geleden aangezien ik enkel nog FUT speelde vorige 3 jaar.
 
Ik heb de deluxe versie. Normaal met 10k pt points maar niet gekregen. De tokens en packs wel. Hoe moet ik die krijgen?
 
Laatst bewerkt:
Ook hier gewone toetsen, waarom zou je persee anders doen? Begonnen met domination voor wat in de game te komen en redelijke rewards. Wat spelen de andere hier via my team?
 
Kan online echt niks greenen? Mensen nog last van. Heb al gemerkt dat mijn tegenstanders er ook last mee hebben.
Shooting is moeilijker geworden dit jaar. Uw timing moet perfect zijn en je moet meer open staan.
Staat je shotmeter aan of uit? Shot feedback altijd aan zetten, dan zie je nadien of je early/late bent en hoe contested het was.
 
Terug
Bovenaan