Sport PC PS5 PS4 XBOX SWITCH NBA 2K24

Kamperske

Well-known member
2k24.png


release: 8 september 2023
genre: basketbal
dev: Visual Concepts

NBA 2K24.

Grab your squad and experience the past, present, and future of hoops culture in NBA 2K24. Enjoy loads of pure, unadulterated action and limitless personalized MyPLAYER options in MyCAREER. Collect an impressive array of legends and build your perfect lineup in MyTEAM. Feel more responsive gameplay and polished visuals while playing with your favorite NBA and WNBA teams in PLAY NOW.

Channel your inner-Mamba Mentality as you recreate Kobe’s most dominant and captivating performances during his rise to global superstardom. Revisit his early career triumphs as a young phenom, and progress through his transcendent journey from elite scorer to one of the greatest players ever.

 
Longtime 2k myteam speler en 2k fanboy hier.

Ik heb 2k altijd verdedigd maar dit jaar zijn ze te ver gegaan. De Myteam mode is kapot.
Ze hebben het auction house verwijderd en je kan nu zowel VC als MT kopen.
Op deze manier controleren ze de markt, je moet nu kaarten rechtstreeks bij hen kopen in een player market.
Vorig jaar kon je ruby kaarten kopen op AH voor pakweg 35k om ze te testen, agenda's te doen en later weer te verkopen voor minimale winst of minimaal verlies (afhankelijk van de markt op dat moment). Nu koop je ruby's voor 70k op de player market. Je kan ze nu enkel quick sellen aan 28k. Je verliest dus telkens 60% MT. Spelers testen, ploeg veranderen, kaarten verzamelen is allemaal weg op deze manier door de hoge tax (60%). Tenzij je MT en/of VC gaat kopen natuurlijk... wat overduidelijk het doel is dit jaar, zie ook de pro/season pass.

Gameplay zou verbeterd zijn, animaties zien er goed uit. Ook park/rec spelers zijn blijkbaar enthousiast over 2k24.

Ik ga het kopen dit jaar om meer casual te spelen. Waarschijnlijk vooral myplayer dit jaar. Mensen die wat park/rec willen spelen mogen mij altijd toevoegen. Username = PSN
 
kga het spelen, ook myplayer vooral, en veel rec denk ik.
Denk dat ik een small forward build ga maken zoals vorige jaar, heb een build gezien op YT van joeknows (ofzo), maar daar was niks in defense dus die skip ik. Voor de rest nog geen echte build gezien waarvan ik zeg: dat is iets voor mij :unsure:
 
Had misschien lichte interesse maar dan zag ik dat de PC versie nog steeds niet de nieuwe gen versie krijgt. Anders zouden ze te weinig verkopen, dus een deftige pc port waar zowel huidige als oude hardware kan gebruikt worden is een njet.... 🫰💵
 
Ik had eigenlijk een beetje spijt van de week dat ik hem besteld had. ik heb er nu 2 uurtjes inzitten. Heb er al meer plezier mee gehad dan met Starfield. En dan heb ik nog maar 2 matchen gespeeld. (MyCareer)

Dus achteraf bekeken draait het toch om het plezier en de uren die je erin steekt.
 
Ik had eigenlijk een beetje spijt van de week dat ik hem besteld had. ik heb er nu 2 uurtjes inzitten. Heb er al meer plezier mee gehad dan met Starfield. En dan heb ik nog maar 2 matchen gespeeld. (MyCareer)

Dus achteraf bekeken draait het toch om het plezier en de uren die je erin steekt.
Is allemaal te zien welke gengre je graag speelt en nie meegaan met spellen die gehyped worden maar niet echt je ding zijn.
 
Yep, heb een Lamello Ball build.
Nog maar juist begonnen wel...
Tis vooral voor de fun. (Tot ea fc24 uitkomt waarschijnlijk). Wa ovr ben je? Andere jaren ook al nba gespeeld? Of nieuw in de serie?

Ik had deze build gemaakt voor REC, met het gedacht. Trek ll plan, ik pak wel rebounds.. 😂

Maar REC is “Cherry Pick fest” dus moet zelfs vaak nog ni eens de middellijn over 😂
 
Tis vooral voor de fun. (Tot ea fc24 uitkomt waarschijnlijk). Wa ovr ben je? Andere jaren ook al nba gespeeld? Of nieuw in de serie?

Ik had deze build gemaakt voor REC, met het gedacht. Trek ll plan, ik pak wel rebounds.. 😂

Maar REC is “Cherry Pick fest” dus moet zelfs vaak nog ni eens de middellijn over 😂
Denk 68 ovr maar, heb wel al gespeeld maar ook voor de fun meer, park is soms niet te doen...
 
Terug
Bovenaan