Sport PC PS5 PS4 XBOX SWITCH NBA 2K22

Nog mensen met het volgende probleem op PS5?
75th anniversary edition, de bonuscontent van 100.000 wordt niet toegevoegd.
De camera kan je in het speltype my NBA niet wisselen naar Broadcast camera enorm frustrerend dit lukt wel in my team of single wedstrijd.
 
Nog mensen met het volgende probleem op PS5?
75th anniversary edition, de bonuscontent van 100.000 wordt niet toegevoegd.
De camera kan je in het speltype my NBA niet wisselen naar Broadcast camera enorm frustrerend dit lukt wel in my team of single wedstrijd.
Dat met de VC is elk jaar bij veel mensen een probleem.
Dat van de camera geen idee, gebruik ik nooit.
 
Die kleuren, heb al alle kleuren geprobeerd. Was vorig jaar toch duidelijker imo
Shot meter uit is veel beter. Gewoon naar de animatie van de speler kijken. Lossen op hoogste punt zoals IRL. Nadien naar de feedback kijken (early/late). Je krijgt trouwens een kleine percentage boost als je zonder shot meter speelt.
 
Nog mensen met het volgende probleem op PS5?
75th anniversary edition, de bonuscontent van 100.000 wordt niet toegevoegd.
De camera kan je in het speltype my NBA niet wisselen naar Broadcast camera enorm frustrerend dit lukt wel in my team of single wedstrijd.
Ja, hier ook dezelfde problemen.

Wel fijn spel. Toch al ettelijke uurtjes aan gespendeerd, enkel in SP mode, aangezien ik een leek ben.

Persoonlijk vind ik de menustructuur wel nog steeds moeilijk. Vind er precies mijne weg niet zo gemakkelijk in terug.
 
Mensen die wat willen spelen in de City op PS5 laat maar weten. Voeg me maar toe op KampersUSA.

Ik ben een 6.7 SF die kan shooten en dunken.
 
Ik merkte daarjuist dat ik toevallig op all-star difficulty speelde ipv op pro en ik werd compleet ingemaakt door curry, ze vlogen er langs alle kanten in 🥴
 
Terug
Bovenaan