Sport PC PS5 PS4 XBOX SWITCH NBA 2K22

Das kort door den bocht, ik heb dees jaar heel het jaar de stick gebruikt met veel succes (enkel myteam wel)
Ge krijgt 2 kanse om te greenen en ene keer da ge er vertrouwd mee zijt...
Hier video waar ik 1 van de grootste europese myteam youtubers klop met stick fades
Anyhow stick shooting the way to go :)

 
Laatst bewerkt:
Das snel door den bocht, ik heb dees jaar heel het jaar de stick gebruikt met veel succes (enkel myteam wel)
Ge krijgt 2 kanse om te greenen en ene keer da ge er vertrouwd mee zijt...
Hier video waar ik 1 van de grootste europese myteam youtubers klip met stick fades
Anyhow stick shooting the way to go :)

Ja natuurlijk kan het met de stick ook. Maar als je MyPlayer speelt draait het om de META als je competitief iets wilt klaar bakken.

in het algemeen gebruikt “iedereen” de sticks om te dribble en vierkantje op te shooten. 2k wilt elke jaar de stick puchen met “boosts” maar die boosts zijn te weak/of vierkantje te sterk (hoe je het bekijkt) en wegen de voordelen niet op tegen de nadelen.

Hoe speel jij MyTeam eigenlijk? Ben je BE of NL? Ook traden enz? Of vooral grinden?
 
BE en veel grinden en in het begin van de cycle durf ik wel wa packs kopen met VC, al is da heel gedoe voor Belgie. Maar zou perfect zonder kunnen.
 
Vpn op laptop, dan netwerkshare opzette en dan netwerkkabel van laptop naar ps5
LOL, kan je niet gwn een VPN op je modem zetten? of werkt dat niet?

Ik speel vooral MyCareer, maar als ik VC over had deed ik altijd wat packs open. Maar de Laatste 4/5j geen MyTeam meer gespeeld. Eergisteren nog is ff opgezet en wat lockercodes gedaan :D
 
E8YlTcoXsAY9xKA
 
ik had net een mail van 2K


MyTEAM SPOTLIGHT-UITDAGING
Versla de NBA 75th Anniversary Edition cover-spelers in een MyTEAM spotlight-uitdaging en verdien de Kobe IV's en 22 tokens in NBA 2K21 + een speciaal pakket in NBA 2K22.

UITDAGING BESCHIKBAAR T/M 27 AUGUSTUS 23:59 PDT. NBA 2K-account en NBA2K21 vereist. Voor bepaalde beloningen is NBA 2K22 vereist en die zijn verkrijgbaar na de release op 10 september 2021.
 
Ben toch aan't overwegen om deze te pre- orderen.

@Kamperske, Welke versie kan ik best nemen en kan je me dan ook verder op weg helpen met tips en tricks om beter te worden in het spel? Welke modi speelt ge eigenlijk het meest? Heb tot 2k20 altijd wel gespeeld maar nooit echt in uitgeblonken.
 
Ben toch aan't overwegen om deze te pre- orderen.

@Kamperske, Welke versie kan ik best nemen en kan je me dan ook verder op weg helpen met tips en tricks om beter te worden in het spel? Welke modi speelt ge eigenlijk het meest? Heb tot 2k20 altijd wel gespeeld maar nooit echt in uitgeblonken.
ik zou persoonlijk nog ff wachten tot ze nieuws droppen. Er is echt nog 0.0 bekend van wat er gaat komen enz. Buiten dat hij komt en dat je hem kunt kopen :D

Ik speel vooral MyCareer, vroeger speelde ik MyTeam ook wel veel. mss dit jaar terug.
 
Vanaf deze week gaan ze eindelijk wat beginnen tonen...
Ben terug beginnen spelen als voorbereiding 🙂
Nieuws waar “niemand” zit op te wachten 🙂 Ik denk dat het zo lang duurt omdat ze een contract hebben met Xbox of PlayStation om eerste beelden bij hun te showen. $$$
 
Ik betwijfel het. Spel is volgens mij gewoon niet af. Hopen dat veel mensen het blind kopen.

Mike wang heeft al wat info vrijgegeven, maar veel te vroeg. Alles moeten verwijderen.
In een pre recorded video verwees hij ook continue naar trailer en blog.

Bv uw myplayer speler zal niet alle animaties in het begin krijgen. Na ieder season zullen er nieuwe animaties beschikbaar komen.
 
Een spel als dit is “nooit” af. Die game komt uit wat dan ook. Ohja voor de mensen die het niet weten, ook dit jaar zijn het 2 verschillende games voor old en current gen consoles.

Ik ben er 100% van overtuigd dat het om de flappen gaat. Dat blauwe of groene geld dat ze in de handjes krijgen. Mss dat we deze week een trailer ofzo zien met Gamescom.

En games blind kopen is ook niets nieuw toch? Wat krijg je van andere games op voorhand buiten een trailer (wat eigenlijk nooit iets zegt)
 
Ik zou graag wel met wat mensen van hier willen spelen in park/rec binnen 2 weken, met randoms heeft het geen zin...
 
Ik zou graag wel met wat mensen van hier willen spelen in park/rec binnen 2 weken, met randoms heeft het geen zin...
Als je met specifieke mensen wilt samen spelen zou je ook specifieke builds “moeten” maken. Anders heb je met samen spelen nog niet veel. 🙂
 
Terug
Bovenaan