Sport PC PS5 PS4 XBOX SWITCH NBA 2K22

Ik zou graag wel met wat mensen van hier willen spelen in park/rec binnen 2 weken, met randoms heeft het geen zin...
Ik heb vorig jaar fanatiek myteam gespeeld en zou graag terug naar Park/Rec gaan. Randoms zijn inderdaad geen goed idee en hier op het forum kwam het afgelopen jaren nooit echt van de grond. Ik ben kandidaat alleszins!
 
Welke versie van het spel hebben jullie gekocht? Ik ga vooral MyTeam spelen maar wil me ook een klein beetje meer verdiepen in MyCareer. De 1ste gameplay beelden vond ik toch redelijk indrukwekkend.
 
Welke versie van het spel hebben jullie gekocht? Ik ga vooral MyTeam spelen maar wil me ook een klein beetje meer verdiepen in MyCareer. De 1ste gameplay beelden vond ik toch redelijk indrukwekkend.
Die 75th anniversary edition, dan krijg je ook meer extra's bij die je toch wel nodig hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: edge
wij speelde met een groepje van 3 in rec, PG/PF - SG - 2x Center

was wel tof ma als ge dan 2x ne AI krijgt in uw team dat 2meter afstand houdt van zijn man om te verdedigen heeft het ook niet veel nut.

Momenteel gaan we de 2k22 ff skippen.
 
wij speelde met een groepje van 3 in rec, PG/PF - SG - 2x Center

was wel tof ma als ge dan 2x ne AI krijgt in uw team dat 2meter afstand houdt van zijn man om te verdedigen heeft het ook niet veel nut.

Momenteel gaan we de 2k22 ff skippen.
Waarom speel je dan geen “pro am”🤔
 
omdat wij Rec spelen ipv Pro am :unsure:

Wij zijn geen pro's (of wannebe pro's) en wij steken daar weinig tijd in.
Is meer is een avondje nba fun, 2-3 matchkes spelen in rec, waar het niveau toch lager ligt dan in pro am ..
Volgens mij word je gematched aan mensen van jou niveau. Duurt natuurlijk wel een paar matchen. Maar was maar een voorstel. 😂
 
Eigenlijk het eerste jaar dat ik met moeite hun trailers en info bekeken heb. Denk dat ik deze gewoon skip dit jaar, tenzij die game echt steengoed is. Maar dat zou me verbazen :)
Hoe ze een game die goed is bij release altijd verkloten om die dribble spammers en belachelijke shots er terug in te patchen is jaar op jaar 1 van mijn grootste frustraties met de game. Geef mij maar meer realisme.
 
Ik ga dit jaar ook eens terug wat meer MyTeam spelen. En beginnen met TripleT (offline). Gaat voor mij weer ff aanpassen zijn op met meer dan 1 speler te spelen 😂

Qua “trading” heb ik wel geen ervaring in MyTeam, iemand tips? Mss een goed YT kanaal ivm trading?
 
Ik ga dit jaar ook eens terug wat meer MyTeam spelen. En beginnen met TripleT (offline). Gaat voor mij weer ff aanpassen zijn op met meer dan 1 speler te spelen 😂

Qua “trading” heb ik wel geen ervaring in MyTeam, iemand tips? Mss een goed YT kanaal ivm trading?
Zelfde als fifa. Buy low sell high. Inkopen na de pack drops wanneer iedereen de nieuwe kaarten wilt kopen en de oude kaarten cheap verkoopt. De bekende namen blijven hun waarde behouden zolang ze geen nieuwe kaart krijgen. Ook de challenges in het oog houden of de agenda voor wanneer er bepaalde kaarten nodig zijn.
 
Zelfde als fifa. Buy low sell high. Inkopen na de pack drops wanneer iedereen de nieuwe kaarten wilt kopen en de oude kaarten cheap verkoopt. De bekende namen blijven hun waarde behouden zolang ze geen nieuwe kaart krijgen. Ook de challenges in het oog houden of de agenda voor wanneer er bepaalde kaarten nodig zijn.
Buy low sell high, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.. 😂

Ik heb al een beetje opgezocht en ik zie dat er ook veel gedaan werd met contracten enz. Bundels kopen, die uit elkaar halen en apart verkopen enz.

Iemand ervaring met VPN toestanden voor packs met VC?
 
Voor de mensen die hem nog niet gekocht hebben. ik Heb 1 te koop.

 
Terug
Bovenaan