Sport PC PS5 PS4 XBOX SWITCH NBA 2K22

Kamperske

Well-known member
nba2k22.jpg


release: 10 september 2021
genre: basketbal
dev: Visual Concepts

NBA 2K22.

NBA 2K22 puts the entire basketball universe in your hands. PLAY NOW in real NBA and WNBA environments against authentic teams and players. Build your own dream team in MyTEAM with today’s stars and yesterday’s legends. Live out your own pro journey in MyCAREER and experience your personal rise to the NBA. Flex your management skills as a powerful Executive in MyGM and MyLEAGUE. Anyone, anywhere can hoop in NBA 2K22.

 
Ik speelde het op pc. Heel wat last van crashes, spelers die niet of veel te laat reageren op controller (gekend probleem op pc), cheaters (mods). Het voelt allemaal onevenwichtig aan. Ook het online gebeuren is echt triest. Die community is nog erger dan de fifa community.

Als ik het opnieuw koop dit jaar, zal het eerder op PS5 zijn. Maar toch even reviews afwachten.
 
Ik speelde het op pc. Heel wat last van crashes, spelers die niet of veel te laat reageren op controller (gekend probleem op pc), cheaters (mods). Het voelt allemaal onevenwichtig aan. Ook het online gebeuren is echt triest. Die community is nog erger dan de fifa community.

Als ik het opnieuw koop dit jaar, zal het eerder op PS5 zijn. Maar toch even reviews afwachten.
op pc is deze game idd niet echt aan te raden. Ik heb zelf basket gespeeld, en speel NBA 2K sinds 2K12 denk ik. Heb 21 zowel op PS5 als PS4 gespeeld. Maar ik denk dat dat het bij deze game ook wat afhangt wat voor type speler je bent. Welke modus je graag speelt.?

Ik heb voor NBA 2K ook een nieuw YouTube kanaal aangemaakt om daar nieuws, tips, tricks enz te posten.
 
  • Leuk
Waarderingen: edge
op pc is deze game idd niet echt aan te raden. Ik heb zelf basket gespeeld, en speel NBA 2K sinds 2K12 denk ik. Heb 21 zowel op PS5 als PS4 gespeeld. Maar ik denk dat dat het bij deze game ook wat afhangt wat voor type speler je bent. Welke modus je graag speelt.?

Ik heb voor NBA 2K ook een nieuw YouTube kanaal aangemaakt om daar nieuws, tips, tricks enz te posten.
Ik kan gewoon die shot stick niet onder de knie krijgen voor de timing. Dus laat hem wellicht. Ga eens voor NHL gaan dit jaar!
 
NHL wil ik ook eens proberen (y). Madden 21 was voor mij ook een tegenvaller. Ben altijd al iets meer into sport/racegames geweest.
Ik ga ook wel vr madden dit jaar. Maar NHL zou een volledige de-over krijgen. Ik ben benieuwd. Is wel iets waar je hier geen topic kan over vinden, NHL.
 
NHL wil ik ook eens proberen (y). Madden 21 was voor mij ook een tegenvaller. Ben altijd al iets meer into sport/racegames geweest.
Ik speelde vroeger NHL ook wel. Maar bij 17 gestopt denk ik. Madden (mud) zit opzich wel tof in elkaar. Ik ga straks MyTeam nog eens opstarten op de PS5.
 
Ik speelde vroeger NHL ook wel. Maar bij 17 gestopt denk ik. Madden (mud) zit opzich wel tof in elkaar. Ik ga straks MyTeam nog eens opstarten op de PS5.
NHL laatste 3 jaar was gewoon slecht. Maar nu volledig nieuwe engine en eindelijk veel dieper uitgewerkt blijkbaar. Nu afwachten.
Madden heb ik al enkele clips gezien en dat ziet er op de PS5 goed uit. Player and stadium momentum oa.
Ik ben geen goede topic starter maar als iemand wil helpen.. ;)
 
Speelde vroeger vaak NHL maar ben afgehaakt omdat de bewegingen van spelers/puck zeer moeilijk in mekaar zaten IMO. Madden 21(pc versie) ben ik vrij snel mee afgehaakt. De 20 versie daarentegen heb ik wel nog relatief lang gespeeld.
 
Ik gisteren nog eens gespeeld. Amaai das toch weer ff aanpassen aan plager switchen als je gewoon bent van myplayer te spelen. 😂

wat zouden jullie toffe video’s vinden ivm myplayer om te zien?
 
Je kan dribbels en layups/shots perfect op je R3 instellen en toch ook shots nemen met vierkantje hoor.
Niets moeilijk aan en niet beperkend...
Ik doe mijn layups en dunks idd ook met de stick en de gewone shots doe ik met het vierkantje.
 
Ik doe mijn layups en dunks idd ook met de stick en de gewone shots doe ik met het vierkantje.
“Iedereen” gebruikt vierkantje. Zelfs de pro spelers. Dat is gwn the way to go.

In nba 2k hangt het ook af van welke animaties je instelt, en hoe goed je uw shot enz onder de knie hebt. Ik zit soms uren te werken aan men shot, dribble moves. Verschillende animaties te proberen.

Dit jaar vallen helaas 2 spelers van men team weg om 3x3 mee te spelen.
 
Terug
Bovenaan