NBA 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is Utah aant doen @waffel ?😅

Kversta het ook niet meer. Dat is wel een ding aan het worden met de Jazz precies. Toen ze Hayward plots kwijt waren viel de grond vanonder hun voeten, maar daar kwam de nieuwe prins Mitchell en ene Gobert langs. Wanneer beide en bijna de hele ploeg eruit gesmeten worden voor een bende picks en wat spelers spelen we ineens in het westen elke wedstrijd mee om te winnen.
Als je nog niet gekeken hebt is het meest opvallende misschien wel hoe ze telkens in de 4th quarter volwassen uitspelen en een comeback maken of de game op slot doen. En het is echt iedereen. Op Portland speelde Conley praktisch zelfs niet.
Doet misschien wat denken aan de Hawks enkele jaren geleden. Dat zal op zijn Jazz' wel op dezelfde manier eindigen in de playoffs. Maar het is echt een leuke ploeg om te bekijken.

En de Timberwolves gaan nog moeten opletten of ze gaan tanken voor ons (swap-pick Wembanyama ;))
 
Laatst bewerkt:
Het is echt gek hoe Wembanyama nu al zo gehypet wordt door de NBA. Krijg zelf notifications van de NBA app over zijn prestaties :').
 
Amerikanen zijn nu eenmaal goed in een hype creëren...
Of dat die terecht is valt nog af te wachten natuurlijk. Ik ben vooral benieuwd hoe dat smalle lijf om gaat gaan met de fysieke speelstijl in de NBA.
 
Hij speelt nog niet eens in de NBA, dus waarom ze notifications zitten pushen over zijn prestaties in Frankrijk.. Ik zie het volgend jaar wel als hij in de NBA speelt. Ze hadden al speciaal voor hem die exhibition games ook opgezet. Euro guys gaan wel stilaan de league ownen :oi22:

Patje toch:
 
Laatst bewerkt:
Wat is Utah aant doen @waffel ?😅

itsgone-southpark.gif
 
Ondertussen bij Minnesota toch nog geen klik met Gobert.
Ze gaan daar echt nog mogen oppassen dat ze niet in de lottery terecht komen :laugh:

Ondertussen lijkt het bij de Lakers wat beter te draaien met Davis die nog eens deftig speelt en Westbrook die zijn 6th-man rol wat heeft aanvaard.
Nog steeds geen contender, maar toch niet meer het rampzalige team van vorig jaar.
Ik vraag mij wel af waar ze nu naartoe moeten...
 
Het is echt gek hoe Wembanyama nu al zo gehypet wordt door de NBA. Krijg zelf notifications van de NBA app over zijn prestaties :').

Gisteren live aan het werk gezien in Parijs. Is niet de ster van zijn ploeg. En maakt redelijk wat fouten. Was ook fouled out voor het einde van de match. Nog veel werk aan. Maar qua potentieel kan dit echt wel iets heel speciaals worden. Iemand zo jong, zo groot, die zo skilled is, is echt wel ongezien.

Zijn lichaam wordt Idd het vraagstuk, voor hij in het veld komt moet hij nu al oefeningen staan doen. Maar lijkt mij wel een coole kerel. En leuke speler. Snap de hype dus echt wel. Is potentieel een uniek talent, zoals Lebron en Zion dat ook waren,

Ook heel cool dat Travis Scott gewoon in de zaal zat.
 
Altijd zalig wakker worden als Jokic weer iets uit zijn mouw geschud heeft. Ik kan er echt van genieten.

Nikola Jokic can seemingly make history every night.

The Nuggets center did it again on Sunday against the Hornets, posting one of the most insane stat lines in NBA history. The Joker finished with 40 points, 27 rebounds and 10 assists. He’s the first player since Wilt Chamberlain in 1968 to record a triple-double with at least 35, 25 and 10.

Deze zag ik daarnet ook verschijnen:
Crazy NBA stat of the day #110: 290 players have 600+ shots from 5-10ft in their career.
Their FG%:
<45%: 249
45-46%: 12
46-47%: 14
47-48%: 8
48-49%: 2
49-50%: 4
50-51%: 0
51-52%: 0
52-53%: 0
53-54%: 0
54-55%: 0
55-56%: 0
56-57%: 0
57-58%: 1

Jokic is gifted. Very, very gifted
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan